اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

به‌رغم ابلاغ بانک ‌مركزي بانک ها به بافت‌فرسوده وام نمي‌دهند


هيچ‌كدام از بانک ها هنوز ابلاغيه بانک مركزي درباره سهميه سال93 تسهيلات نوسازي مسكن را اجرا نكرده‌اند و از ابتداي سال تاكنون وام سا‌خت‌ و ساز را در بافت‌ فرسوده نپرداخته‌اند
معاون وزير راه‌وشهرسازي مي‌گويد: هيچ‌كدام از بانک ها هنوز ابلاغيه بانك‌مركزي درباره سهميه سال 93 تسهيلات نوسازي مسكن را اجرا نكرده‌اند و از ابتداي سال تاكنون وام سا‌خت‌وساز را در بافت‌فرسوده نپرداخته‌اند.
محمدسعيد ايزدي اعلام كرد: برنامه‌اي كه براي نوسازي در سال93 درنظر گرفته‌ايم احداث 200 هزار واحدمسكوني در بافت‌هاي فرسوده سراسر كشور است و توافقاتي با بانک مركزي از طريق دولت براي پرداخت تسهيلات نوسازي نيز حاصل شده كه البته اين وام‌ ها حداكثر به 50 درصد ساخت‌ و سازهاي مشمول برنامه سال 93 قابل ارائه‌است.
مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران با بیان اینکه بانک مرکزی در سال 92، سهمیه پرداخت 200 هزار تسهیلات بافت فرسوده را به 6 بانک عامل پرداخت کرده بود، اظهار کرد: این سهمیه به 35 هزار وام بافت فرسوده رسید، اما در سال 93 به‌ رغم ابلاغ بانک‌ مرکزی هیچ‌ یک از بانک‌های عامل تسهیلات را پرداخت نکردند.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه موافقت‌ نامه‌ای را با بانک توسعه تعاون برای وام ودیعه مسکن به امضا رساندیم، اظهار کرد: بعد از سه سال که پرداخت وام ودیعه مسکن به‌طور کامل متوقف شده بود، دوباره پرداخت این وام انجام می‌شود و از هفته آینده ابلاغ خواهد شد.
وی تصریح کرد: تسهیلات وام ودیعه مسکن در کلان‌ شهرها از 10 تا 12 میلیون، شهرهای بزرگ از 8 تا 10 میلیون و شهرهای کوچک از پنج تا 8 میلیون تومان با نرخ سود 4 درصد در نظرگرفته شده است، البته برای نرخ سود هنوز با بانک توسعه تعاون به توافق نرسیده‌ایم، اما تمام سعی ما این است که مطابق مصوبه عمل کنیم.
وي  بااشاره به سه نوع موافقت‌ نامه برای پرداخت تسهیلات بافت فرسوده گفت: تسهیلات 6 بانک عامل، تسهیلات بانک مسکن و تسهیلات ودیعه مسکن ازسوی بانک توسعه تعاون، سه راهکاری است که دولت برای نوسازی و بهسازی وام‎ های بافت فرسوده در نظر گرفته است.
مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران بااشاره به اینکه این اقدامات از این ماه و اوایل ماه آینده شروع می‌شود، بیان کرد: رئیس‌کل بانک مرکزی و معاونان او با پرداخت این وام‌ها موافق هستند و در تمامی جلسات موافقت خود را با پرداخت وام بافت فرسوده اعلام کرده‌اند.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


پارکت کفپوشی از جنس چوب است که زیبایی بی همانند و طراوت طبیعی آن و ...



روابط متقابل بین پروژه های ساختمانی و آب و هوا دو جنبه کلی وجود دارد...



گالوانیزه استارکچر اصلی پنجره دوجداره upvc بوده و به هیچ وجه و در هیچ شرایطی برای پروفیل‌ها قابل حذف نیست. وظایف گالوانیزه در تصویر زیر به اختصار..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5