اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

شکل خرید و فروش ملک در مناطق مصرفی


مشاوران املاک در مناطق مصرفی شهر تهران عنوان می‌کنند: بخش عمده خریداران فعلی در بازار معاملات ملکی پایتخت، گروهی از متقاضیان هستند که با تغییر وضعیت بودجه‌ای خود، قصد دارند آپارتمان خود را تبدیل به احسن کنند.
مشاوران املاک مناطق مصرفی ۴ و ۵ با اشاره به روند بازار طی هفته‌های اخیر می‌گویند: طی چند هفته گذشته عرضه‌کنندگان آپارتمان‌های مسکونی در بازار معاملات نیز با ملاک قرار دادن روند سایر بازارها، قیمت‌های پیشنهادی خود را افزایش داده‌اند.

در این میان بخش مهمی از متقاضیان مصرفی بازار مسکن همچون ماه‌های گذشته به دلیل بیشتر شدن شکاف قیمت‌ها و قدرت خرید خود، از بازار عقب‌نشینی کردند.

با این حال گروهی از متقاضیان که بخشی از بودجه خود را طی چندماه اخیر به سایر بازارها منتقل کرده بودند با کسب سود از روند افزایش قیمت در این بازارها، اکنون بودجه خود را افزایش داده و به بازار وارد شده‌اند.

به گفته آنها بخش مهمی از خریداران فعلی در بازار مسکن، متقاضیانی هستند که به دنبال تبدیل به احسن کردن ملک خود هستند. به این معناکه با فروش آپارتمان فعلی خود و خرید یک آپارتمان دیگر بنا دارند یا «منطقه سکونتی» یا اینکه «متراژ واحد مسکونی» خود را تغییر دهند. به این ترتیب با افزایش بودجه مجددا به بازار وارد شده و خرید خود را انجام می‌دهند.

این مشاوران املاک در عین حال عنوان می‌کنند این خریداران اگرچه بودجه خود را ارتقا داده‌اند اما در مقابل با هر قیمت پیشنهادی نامتعارف از سوی فروشنده نیز حاضر به خرید نمی‌شوند.
قیمت




موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


درجهان کنوني، وضعيت جديد، بازار ما را بر آن مي دارد که به هدف تبليغات بينديشيم. امـــروزه مشاوران و دست اندرکاراني که برنــامه هاي تبليغاتي را ترسيم..



هدف از تدوین این استاندارد تعیین ویژگیها و روشهای آزمون پروفیل های اکسترود شده تهیه شده از پلی وینیل کلراید با مقاومت ضربه ای بالا، جهت تولید درب..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5