مدیر عامل : محمد عظیمی
فعالیت: واردکننده انحصاری محصولات کارخانه ایزوفلوک کیمیا ترکیه ( تخصصی چسب )
  تلفن : 04133333118
 فاکس : 04133306813
 آدرس : ولیعصر - خیابان اوحدی - روبروی ساختمان آماندا - پلاک 26
 آدرس کارخانه :رجایی جنوب - جنب ایران ترانسفو - انبار مرکزی ایزو
  وب سایت : http://izoflokiran.com

بازگشت به بالا

فوم گان خور ایزو 300P


  • قیمت ندارد
  • شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ۱۴:۱۳
  • 0 نظر
  • بازدید : 4083


فوم گان خور ایزو300P عایق فوم پاششی یا عایق افشانه فوم که می تواند در دیوارها، سقفها، درزها و منافذ باز و دیگر بخشهای ساختمان استفاده شود، همچنین برای حفظ گرما در فصلهای سرد (یا سرما در تابستان) استفاده می شود. این نوع عایق از رزین و مواد شیمیایی، مانند پلی اورتانPolyurthane و یا دیگر ایزوسیانات هاIsocyanateتشکیل شده است. هنگام پاشش بصورت افشانه، مواد شیمیایی ورزین بصورت فوم گسترش مییابد و در محل جامد میشود. توصیه شده افشانه فوم عایق توسط متخصصان به کار گرفته شود، اما خودتان نیز تا حدودی میتوانید از این محصول در مواردی استفاده کنید، اگر چه اقدامات ایمنی به شدت در طول پروسه توصیه میشود. در پروژه های بزرگ از دستگاه های فشار قوی استفاده می گردد که می تواند مساحت زیادی را در زمان کوتاهی با عایق پاششی پلی یورتان عایق نماید. فوم گان خور ایزو در وزن های 850 گرم موجود میباشد.

ویژگی فوم گان خور ایزو300P

  1. بازدهی زیاد و دوام و فشار لازم در دمای پایین و هوای سرد
  2. کاربرد آسان
  3. چسبندگی بسیار خوب به اکثر مصالح
  4. قابلیت پرکنندگی بسیار خوب
  5. عایق حرارتی و رطوبتی بسیار خوب
  6. مقاوم در برابر رطوبت، گرما، آب و بسیاری از مواد شیمیایی
فوم درزگیر ,فوم گان خور ایزو300P  ,درزگیر

کاربرد فوم گان خور ایزو300P

  1. نصب و تثبیت چهار چوب های درب و پنجره
  2. پرکردن و درزگیری فضاهای خالی، درزها و حفره ها
  3. پرکردن ترکها و حفره های دیوار
  4. تقویت عایق حرارتی در سیستم های خنک کننده

طریقه مصرف فوم گان خور ایزو300P


دمای مطلوب محیط هنگام مصرف بین 10- الی 30+ درجه سانتی گراد می باشد. پیش از مصرف قوطی را حدود 15 ثانیه خوب تکان دهید. آداپتور را به والو. سر قوطی بپیچید. پیش از تزریق فوم سطوح مورد نظر را نمناک و مرطوب نمایید. برای استفاده از تمام انواع فوم باید قوطی فوم را به صورت وارونه نگه دارید سپس با فشار دادن شیر، فوم را فعال نمایید. فوم خشک نشده را می توانید با فوم پاک کن ایزو و یا با استون پاک نمایید اما برای جدا کردن فوم خشک شده از روی سطوح باید از طریق مکانیکی عمل نمایید.

تاریخ مصرف فوم گان خور ایزو300P


15 ماه پس از تولید. در دمای اتاق نگهداری شود.

توجه


نگهداری این محصول در دمای بالای 30+ درجه و زیر 5- درجه سانتی گراد مهلت تاریخ مصرف آن را کاهش می دهد. قوطی فوم در تمام مدت حمل و نگهداری باید در حالت عمودی باشد. برای حصول نتیجه مطلوب بهتر است 12 ساعت پیش از مصرف قوطی را در دمای اتاق نگهداری نمایید و یا به مدت 20 دقیقه در آب گرم(حداکثر 40+ درجه سانتی گراد) قرار دهید.

محصولات مرتبط


سیانواکریلات نام دسته ای از چسبهای سریع و بسیار قوی است که کاربردهای زیادی دارد.عمر مصرف، تا یک ماه پس از باز شدن و تا یک سال بعد از تولید قابل استف..



چسب درزگیر ایزو 45 چسبی تک جزئی بر پایه رزین پلی اورتان با خواص ویژه فراوان می باشد.



سیلیکون قرمز350 ایزو بر پایه سیلیکوسان بوده در دمای اطاق سفت شده و تحمل دمایی بالایی تا 300 درجه سانتی گراد را دارد یکی از مناسب ترین موارد مورد است..




درزگیر سیلیکونی ایزو پی وی سی011 مولتی سیل محصولی تک جزیی با سیستم خشک شدن اسیدی است که برای انجام طیف گسترده ای از امور درزگیری و شیشه بری مورداستف..



فوم شلگی ایزو مناسب برای پرکردن و درزگیری فضاهای خالی،نصب و تثبیت چهار چوب های درب و پنجره و ... کاربرد دارد.



سیلیکون خالص ایزوسیلیکونی تک جزئی با سیستم خشک شدن اسیدی است که برای انجام طیف گسترده ای از امور درزگیری و شیشه بری مورد استفاده قرار می گیرد.




چسب درزگیر اکریلیک ایزو 100 محصولی مناسب عایق کاری با قابلیت ارتجاعی بالا بوده و به عنوان یک پرکننده مناسب بر پایه پلیمر اکریلیک می باشد.



اسپری پاک کننده فوم ترکیبی از مواد حلالی جهت تمیز کردن داخل تپانچه های تزریق فوم می باشد.



سیلیکون قرمز350 ایزو بر پایه سیلیکوسان بوده در دمای اطاق سفت شده و تحمل دمایی بالایی تا 300 درجه سانتی گراد را دارد یکی از مناسب ترین موارد مورد است..




چسب درزگیر سیلیکونی ایزوپی وی سی 400 محصولی تک جزئی با سیستم خشک شدن اسیدی است که برای انجام طیف گسترده ای از امور درزگیری و شیشه بری مورد استفاده..



درزگیر سیلیکونی خنثی ایزو نوعی درزگیرخنثی بدون بو است که برای انجام طیف گسترده ای از امور اتصالات و درزگیری ساختمانی تهیه و تولید شده است.



IZOPA35 نوعی چسب دزدگیر بر پایه رزین پلی اورتان با خواص ویژه فراوان می باشد.




چسب درزگیر سیلیکونی ایزو پی وی سی 200 محصولی مناسب عایق کاری بوده و به عنوان یک پر کننده بر پایه پلیمر اکریلیک با ترکیب مناسبی از سیلیکون میباشد.



سیلیکون خالص ایزوسیلیکونی تک جزئی با سیستم خشک شدن اسیدی است که برای انجام طیف گسترده ای از امور درزگیری و شیشه بری مورد استفاده قرار می گیرد.



خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از عمران تجارت ایلیا ( ایزو فلوک کیمیا ) دارید، بفرمایید؟





Copyright © UpvcCenter Co., Ltd. 2010-2019. All rights reserved