اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

تاکید نیکزاد بر نقش مسکن در کاهش نرخ تورم


وزیر مسکن و شهرسازی، بخش مسکن و آرامش ایجاد شده بازار آن را در تک رقمی شدن نرخ تورم اقتصاد کشور دارای نقش اساسی دانست.
نیکزاد در جلسه شورای مسکن استان کرمان با بیان اینکه بخش مسکن نقش بسزایی در تعیین نرخ تورم و کنترل آن دارد تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که این بخش و آرامش ایجاد شده در بازار آن نقش بسیار مهمی در رسیدن تورم به زیر 10 درصد داشت.وی صنعت و اشتغال را دو بخش دیگری که تاثیر فراوانی از بخش مسکن و فعال بودن آن می پذیرند برشمرد و گفت: رونق ساخت و ساز ، نیاز به محصولات بسیاری که صنایع تولید کننده آن هستند را ایجاد می کند و همین امر میزان اشتغال در کشور را افزایش می دهد.

وزیر مسکن و شهرسازی با اشاره به اینکه آمار صدور پروانه های ساختمانی حاکی از افزایش ساخت و ساز و رونق آن است، افزود: در حالی که همواره با افزایش ساخت ساز شاهد رشد قیمت‌ها بودیم، برای اولین بار همزمان رونق ، نه تنها قیمت ها افزایش نیافته بلکه تثبیت شده و حتی کاهش نیز داشته است.وی اظهار داشت: زمانی که ساخت واحدهای مسکونی مهر با قیمت مترمربع مقطوع بین 280 تا 300 هزار تومان را مطرح کردم، بسیاری چنین کاری را غیر ممکن می دانستند.

 اما امروز بسیاری از انبوه سازان با همین قیمت با ما قرار دارند و بین 10 تا 15 درصد نیز سود کسب می‌کند.

نیکزاد با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی غیر قابل حلی پیش روی طرح مسکن مهر نیست گفت: طی 10 روز گذشته شاهد افزایش بی دلیل قیمت فولاد در کشور بودیم که با پیگری های انجام شده از سوی وزارتخانه های مربوطه، خوشبختانه قیمت فولاد در حال بازگشت به قبل است.وزیر مسکن و شهرسازی با بیان اینکه کار عقد قرارداد 213 هزار واحد مسکونی روستایی سهمیه امسال به اتمام رسیده است ، تصریح کرد: با دستور رییس جمهور ، کار عقد قرارداد 400 هزار واحد مسکونی روستایی جدید را برای سالجاری آغاز کرده ایم.

نیکزاد ، دادن زمین رایگان، اعطای تسهیلات قرض الحسنه ، تخفیف در عوارض پروانه و بیمه، تامین تاسیسات زیربنایی و دادن زمین برای ساخت فضاهای روبنایی را از جمله خدمات دولت در طرح مسکن مهر برشمرد و ضمن بی سابقه توصیف کردن آنها، اظهار داشت: عزم و اراده دولت بر حل مشکلات مردم است، چرا که مقام معظم رهبری نیز در دیدار هفته دولت، سهل کردن زندگی بر مردم را از وظایف اصلی دولت برشمردند. وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی دارای جایگاه ویژه ای است، ادامه داد: در عرصه داخلی نیز دولت کارهای مهم و اساسی را اجرا می کند که از جمله آنها می توان به هدفمند کردن یارانه ها اشاره کرد.

نیکزاد با تاکید بر اینکه دولت قصد دارد عدالت را در توزیع یارانه ها برقرار کند ، اظهار داشت: هم اکنون شاهد فعالیت چندین برابری در تمامی بخش های کشور از جمله فرهنگ، صنعت و کشاورزی در کنار نهادینه شدن فرهنگ خدمت بی منت، ساده زیستی و پاکدستی هستیم.

منابع : معماری نیوز


موضوعات مرتبط
تکنولوژي UPVC , تحليل وضعيت مسکن , تکنولوژي شيشه , استاندارد , معماري و دکوراسيون داخلي , در و پنجره

مرتبط

پیشنهاد ما


قیمت‌های پیشنهادی مربوط به فایل‌های عرضه شده به بازار معاملات مسکن شهر تهران هم‌اکنون یکی از مراجع قابل استناد برای تخمین حداقل بودجه خرید مسکن در..



معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران درباره علت سهم پایین «عوارض نوسازی» یا همان «شارژ پایدار شهری» در بودجه شهرداری که کمتر از 2 درصد است، گفت:..



بروز نوعی «واگرایی» آشکار در «بازار دوم معاملات مسکن»، پیش خریداران آپارتمان‌های مسکونی را با معضل «کمبود فایل» مواجه کرد.



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5