اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

دلایل محبوبیت پنجره های UPVC


اگر در خیابان های حومه انگلستان قدم بزنید، متوجه خواهید شد که در ساخت اغلب خانه ها از در و پنجره های UPVC استفاده شده است...
اگر در خیابان های حومه انگلستان قدم بزنید، متوجه خواهید شد که در ساخت اغلب خانه ها از در و پنجره های UPVC استفاده شده است. حال آن که حدود پنجاه سال پیش در همان خیابان ها هیچ در و پنجره ای از جنس UPVC وجود نداشت.
پروفیل UPVC  که از دهه 1960 به بعد در ساختن در و پنجره مورد استفاده قرار گرفته است، در بیست سال اخیر در انگلستان محبوبیت واقعی خود را پیدا کرده است تا جایی که امروزه در ساخت بیش از 85% از پنجره های جدید و نیز جایگزینی پنجره های قدیمی به کار می رود.
با نگاهی به ویژگی های UPVC می توان به سادگی علت محبوبیت آن را دریافت. این پنجره ها بسیار با دوام هستند با طول عمر حداقل 35 سال که به مراتب بیشتر از طول عمر پنجره های قدیمی و سنتی می باشد.همچنین در برابر عوامل جوی، اشعه ماوراء بنفش و بسیاری از اسیدها مقاوم هستند، نیاز به حفاظت و نگهداری خاصی ندارند و با مواد پاک کننده مناسب به آسانی تمیز می شوند اما پنجره های قدیمی اعم از چوبی و فلزی تقریباً  هر دوسال یک بار نیاز به رنگ آمیزی دارند تا از تغییر رنگ، خمیدگی، پوسیدگی و زنگ زدگی محفوظ بمانند.
از لحاظ ظاهری، این پنجـره ها با طرح ها و رنگ های متنوع، در نمای ساختـمان های مدرن زیبایی فوق العـاده ای ایجاد می نمایند. با وجود گله مندی صاحبان خانه های سنتی از این موضوع که این پنجره ها درمنازل آن ها چشم انداز خوبی ندارد، طراحان به زودی به این امر پرداختند به طوری که امروزه در و پنجره های UPVC در سبک های مختلف موجود می باشند؛ از طرح هایی که با داشتن تمام خواص این نوع پنجره ها مانند طرح های چوبی قدیمی به نظر می رسند تا طرح های نوینی که محبوبیت بسیاری در میان صاحبان منازل قدیمی و نوین پیدا کرده اند.
این پنجره ها بازده انرژی منازل را به طور محسوسی بهبود می بخشند و در افزایش امنیت منازل نقش به سزایی ایفا می کنند. علاوه بر این، به دلیل استفاده از گالوانیزه در ساختار پروفیل های UPVC، از استحکام بالایی برخوردار هستند و به علت به کار گیری نوارهای آب بندی لاستیکی، از ورود هرگونه آلودگی محیطی به داخل ساختمان جلوگیری به عمل می آورند.
 
از آنجایی که به میزان 25% از گرمایی که داخل منازل تولید می شود، می تواند از طریق در و پنجره های نامناسب به هدر رود، با نصب در و پنجره های UPVC با شیشه دو و چند جداره این اتلاف گرمایی به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت که در کاستن دی اکسید کربن و گازهای گلخانه ای جهت حفظ زمین برای نسل های آینده بسیار مؤثر خواهد بود.
اگر در محلی ممـلو از ساختمان یا در مرکز شهـری شلوغ زندگی می کنید که صداهای ناهنجار باعث آزارتان می شود، باید بدانید که پنجره های UPVC  با شیشه های دو و چند جداره، نه تنها دارای خاصیت عایق دمایی هستند، بلکه از ورود سر و صدا به داخل منازل نیز جلوگیری به عمل می آورند. این پنجره ها به دلیل امکان استفاده از یراق آلات (تک حالته، دو حالته، کشویی، بازشو افقی، عمودی و ...) قابلیت باز و بسته شدن در جهات مختلف را دارند.
امروزه امنیت منازل و حفاظت در مقابل ورود عوامل مزاحم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در و پنجره های UPVC با داشتن قفل هایی که در چندین نقطـه تعبیه شده اند، بسیار ایمـن تر از پنجـره های قدیمی می باشند. همچنین این پنجره ها با استفاده از پروفیل های بازسازی به راحتی امکان جایگزینی با پنجره های قدیمی را بدون نیاز به تخریب دارا هستند.
موارد یاد شده تنها بخشی از مزایای در و پنجره های UPVC هستند. بنابراین اگر هنوز در و پنجره های منازل خود را تعویض نکرده اید، با در نظر گرفتن نکات فوق، هرچه سریع تر به انجام این کار مبادرت نمایید. 



موضوعات مرتبط
تکنولوژي UPVC , تحليل وضعيت مسکن , تکنولوژي شيشه , استاندارد , معماري و دکوراسيون داخلي , در و پنجره

مرتبط

پیشنهاد ما


سری دوم وام جدید مسکن با مزیت بالاتر از آنچه هفته گذشته در قالب تسهیلات صندوق «یکم» وارد بازار شد، در دسترس انبوه‌سازان قرار گرفت.



تفاوت چشمگیر بین شیب تابستانی «پیش قیمت» و «قیمت قطعی» مسکن، پنج سیگنال از بازار ملک مخابره کرد. ریزنوسان 3 درصدی قیمت پیشنهادی فروشنده‌ها در مقایسه..



آدرس صحیح تامین مالی «طرح جایگزین مسکن مهر» با اشاره به دو ابزار و الزام مهم برای ساخت واحدهای مسکونی مورد‌نیاز تقاضای مصرفی، معرفی شد.



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5