اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

پنجره ای رو به آسایش


پنجره عاملی برای ورود نور و هوا به فضای داخلی و همچنین عاملی برای جلوگیری از اتلاف انرژی به بیرون و از همه مهمتر چون از لحاظ بصری تأثیر بسزایی در فضای داخلی دارد، جایگاه و اندازه و مواد به کار رفته در ساخت آن بسیار حایز اهمیت است...
پنجره دریچه ای برای ارتباط فضای داخلی و خارجی می باشد و از آنجا که پنجره عاملی برای ورود نور و هوا به فضای داخلی و همچنین عاملی برای جلوگیری از اتلاف انرژی به بیرون و از همه مهمتر چون از لحاظ بصری تأثیر بسزایی در فضای داخلی دارد، جایگاه و اندازه و مواد به کار رفته در ساخت آن بسیار حایزاهمیت است.
با گذشت زمان اتلاف انرژی از مهمترین مسائل کشورها شد و چون حدودا" 30% از اتلاف انرژی ساختمان از طریق پنجره ها صورت می گیرد، سازندگان و طراحان بیشتر از پیش به فکر استفاده از پنجره ها و شیشه های عایق افتادند. دراین راستا تحولاتی در صنعت تولید پنجره ایجاد شد که منجر به تولید پنجره هایی شد که این نوع از پنجره ها را UPVC می نامند.
در و پنجره های دوجداره UPVC تأثیر زیادی در نما و شکل ظاهری ساختمان دارند. با توجه به این مطلب که هزینه اولیه این پنجره ها زیاد بنظر می رسد، ولی امروزه مهندسین معمار در طراحی و اجرای واحدهای ساختمان، پنجره های های دو جداره را با توجه به مزیت های ذیل مورد استفاده قرار می دهند .
ساخت در و پنجره های پی وی سی UPVC در سال 1960 در اروپا آغاز شد. سهولت ایجاد تنوع در طرح و رنگ استقامت فیزیکی وپایداری در برابر شرایط جوی متفاوت وهمچنین قابلیت باز یافت موجب تحولات عمده ای در این صنعت شد. به طوریکه  امروزه در کشورهای اروپایی بیش از 70 درصد سهم بازار در و پنجره متعلق به uPVC است. در زیر به طور اجمال به مزایای استفاده از در و پنجره ها اشاره شده است:

مزایای استفاده از در و پنجره های" یو پی وی سی "


1.عایق دما :این محصول در برودت 62- و حرارت 81+ درجه سانتیگراد، تغییر شکل نمی دهد.
2. عایق صدا : ( جاذب صوت)استفاده از در و پنجره های یو پی وی سی به همراه شیشه دو و یا چند جداره، تا حد قابل توجهی( 40 دسی بل) مانع از انتقال صوت به داخل ساختمان ها می شود.
3.عدم نیاز به رنگ آمیزی :پروفیل های یو پی وی سی نیاز به رنگ آمیزی ندارند و در نتیجه منجر به حذف کامل هزینه رنگ آمیزی می شود.
4.مقاوم در برابر اشعه ماوراء  بنفش :به علت به کارگیری مواد مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش آفتاب و لحاظ شرایط آب و هوایی، در برابر عوامل خارجی مانند:  تغییرات شدید دما  دچار تغییر رنگ، فساد شیمیایی، پوسیدگی و ساییدگی نمی شود.
5.مقاوم در برابر خوردگی و پوسیدگی:در مقابل  بسیاری از اسیدها و بازها بسیار مقاوم است و خورده یا پوسیده نمی شود.
6.صرفه جویی در مصرف انرژی:با توجه به اینکه حدود 30 درصد از هدر روی انرژی در درون ساختمان ها از طریق پنجره ها صورت می پذیرد، بنابر این کنترل و کاهش آن با پنجره های نوین  یو پی وی سی با شیشه دوجداره امکان پذیر است. 
7. سهولت در نصب: با توجه به نصب سریع این نوع از پنجره ها، افزایش سرعت نصب پنجره در ساختمان ها را فراهم می سازد.
8.نظافت ساده و آسان:پنجره های ساخته شده از پروفیل های یو پی وی سی، به آسانی قابلیت شستشو دارند.
9.مقرون به صرفه:به علت عایق دمایی و استفاده کمتر از وسایل گرمایشی در ساختمان ها منجر به کاهش هزینه های مصرفی این نوع  وسایل می شود.
10.عایق در مقابل الکتریسته:جریان برق از پروفیل یو پی وی سی عبور نمی کند.
11.ضد اشتعال و حریق:یو پی وی سی به سختی می سوزد و تا زمانی که عامل اشتعال خاموش شود، پروفیل دیگر نمی سوزد.



موضوعات مرتبط
تکنولوژي UPVC , تحليل وضعيت مسکن , تکنولوژي شيشه , استاندارد , معماري و دکوراسيون داخلي , در و پنجره

مرتبط

پیشنهاد ما


آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب سال 75 پس از 19 سال اصلاح شد و در قالب این اصلاحیه اولین حکم قانونی برای منع فعالیت بسازوفرو..



باید متناسب با فرهنگ و ادبیات کشور و متناسب با جغرافیا و شرایط محیطی این قوانین را تهیه و ابلاغ کنیم، هرچند امروزه قوانین و مقررات تا حد زیادی تهیه..



اختلاف درجه رکود ساختمانی در محدوده «تهران قدیم» و سایر مناطق شهری تهران از مهاجرت سرمایه‌گذاران ساختمانی به محله‌های فرسوده جنوب شهر حکایت دارد.



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5