اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

اصول بازاریابی پیامکی


همان گونه که می دانید یکی از روش های جذب مشتریان احتمالی و ترغیب آنها به خرید محصول یا خدمات شما اسال پیامک های تبلیغاتی برای آنها است . میزان اثر پذیری و تاثیر تبلیغات پیامکی بسیار بالا است تاحدی که برای بعضی از کسب و کار ها ابزاری حیاتی برای بازاریابی و فروش به حساب می آید برای به کار گیری ابزار و روش های جدید بازاریابی باید علم آنها وجود داشته باشد در غیر این صورت نتیجه ای جز تلف کردن سرمایه ، وقت و انرژی برای مان نخواهد داشت در استفاده از پیامک های تبلیغاتی یا همان sms مارکتینگ نیز باید اصول و قواعدی رعایت گردد که درزیر به چند مورد از آنها اشاره می کنیم امیدوار مفید و کارگشا باشد .


 همان گونه که می دانید یکی از روش های جذب مشتریان احتمالی و ترغیب آنها به خرید محصول یا خدمات شما اسال پیامک های تبلیغاتی برای آنها است . میزان اثر پذیری و تاثیر تبلیغات پیامکی بسیار بالا است تاحدی که برای بعضی از کسب و کار ها ابزاری حیاتی برای بازاریابی و فروش به حساب می آید
برای به کار گیری ابزار و روش های جدید بازاریابی باید علم آنها وجود داشته باشد در غیر این صورت نتیجه ای جز تلف کردن سرمایه ، وقت و انرژی برای مان نخواهد داشت در استفاده از پیامک های تبلیغاتی یا همان sms مارکتینگ نیز باید اصول و قواعدی رعایت گردد که درزیر به چند مورد از آنها اشاره می کنیم امیدوار مفید و کارگشا باشد .
اصل 1:
قبل از اقدام به ارسال پیامک بازار هدف خود را مشخص کنید یعنی دقیقا تایین کنید برای چه کسانی قرار است این پیامک ارسال شود. در غیر این صورت پیامک شما به دست کسانی خواهد رسید که ممکن است  علاقه ای به محصول یا خدمات شما نداشته باشند و شاید اصلا مورد نیاز کسب و کارشان نباشد. شک نکنید که بدونِ تعیین گروه اصلی مخاطبانتان فقط پول و وقت تان را تلف کرده اید و نمیتوانید آن نتیجه ای را که میخواهید بدست آورید.
اصل 2:
شرکت ها و موسسات بسیاری هستند که محصولات مشابه محصول شما را ارائه می دهند پس در متن پیامک نباید درباره محصولاتان توضیح دهید بلکه باید وجه تمایز محصول خود را با سایرین بیان کنید و یا کمکی که محصول شما می توانند به کسب و کار و یا زندگی مخاطبانتان داشته باشد را به ان ها یاد آوری نمایید .
اصل 3:
به کلماتی که برای متن پیامک تان استفاده میکنید دقت کنید. این کلمات باید برای مخاطب شما، یعنی مشتریان بالقوه واحتمالی، جذابیت داشته باشند، و از طرف دیگر برایشان قابل فهم و ساده باشند. بنابراین از کلماتی استفاده کنید که هم جالب باشند، هم دارای روح وحسِ صمیمیت و در عین حال کنجکاوکننده و ترجیحاً محاوره ای باشند.
اصل 4:
برای گرفتن نتیجه مطلوب از sms مارکتینگ باید در فواصل زمانی مشخص و زمان معین پیامک ها تون را ارسال کنید لازم به ذکر است  ارسال پیامک ها نباید پشت سر هم و زیاد باشند و همچنین نباید با فاصله زیاد و سالی یک بار باشند بهترین تعداد بین 5 تا 7 پیامک در یک دوره زمانی 3 تا 4 ماه است
اصل5:
بعد از ارسال پیامک شماره کسانی که با پیامک با شما اشنا شده اند و تماس گرفته اند را ثبت کنید امار و تحقیقات نشان داده حدااقل 10 درصد و در شرایط مناسب حداکثر 80 درصد از این تماس ها به فروش منجر می شود بهتر است برای این افراد در ماه 2 یا 3 پیامک ارسال گردد این افراد کسانی هستند که به محصول یا خدمات شما نیاز دارند ویا در آیند نزدیک نیاز پیدا خواهند کرد .
اصل 6:

متن پیامک خود را مختصر و بیان کننده(گویا )، انتخاب کنید پیامک های بلند حوصله مخاطب را سر می برد و پیامک های بسیا کوتا گویایی لازم را ندارند سعی کنید متن پیامک تان از سه صفحه sms بیشتر نشود و در ان از کلمات منفی و بد بینانه که احساس نگرانی مخاطب را بر می انگیزد استفاده ننمایید. در متن پیامک همیشه شماره تماس و یا ادرس وب سایت خود را قرار دهید .
اصل 7:
نکته ی جالب توجه اینکه پس از تحقیقات جامع و گسترده به این نتیجه رسیدیم که بیش از 90 درصد از پیامک های ارسالی شما بطور کامل توسط گیرنده ی آن (مشتری) خوانده میشوند، حدود 5درصد بخش عمده ای از متن پیامک ها را میخوانند و تنها 5 درصد از مخاطب ها پیامک ها را نخوانده حذف میکنند. این خبرخوبی است که بدانید از هر 100 نفری که پیامکِ محصول شما دریافت میکنند، دست کم 90 نفرشان آن را خوانده و از محصول شما باخبر شده اند.
اصل 8:
در متن پیامک خود هر کجا لازم بود از علائم نگارشی مناسب مانند ؟!*، استفاده کنید یاد تان باشد هرکسی با ادبیات خود مطالب را می خواند و ممکن است برداشت متفاوتی از انچه در ذهن ما است از مطالب داشته باشد .
اصل 9 :
برای اینکه بیشترین بازدهی و نتیجه را بدست بیاورید ترجیحاً در طول روز از ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر و از 4 عصر تا 8 شب ارسال پیامک خود را تنظیم کنید. به اوقات کار و فراغت زندگی مردم احترام بگذارید. پیامک اگر در ساعات استراحت یا مشغله ی کاریِ مخاطب تان ارسال شود، نه تنها او را جذب نمیکند، بلکه باعث مزاحمت برای او و برانگیختنِ اعتراض و نارضایتیِ او خواهد شد و این یعنی هدر رفتن تمام هزینه ها و زحمت های شما
اصل 10 :
 در هر سری ارسال پیامک، اطلاعات جدیدی درباره ی مزایا و امتیازات و ویژگی های خاص محصول خود ارائه کنید. از فریبکاری، بزرگنمایی، خودنمایی، حاشیه پردازی و عبارات بی مورد در متن پیامک خودداری کنید.
اصل 11:
ارسال یک دوره پیامک برای مخاطبان فقط باعث هدر رفتن وقت و پول شما می شود زیرا فرستادن فقط یک دور پیامک مثل باز کردن یک مغازه برای یک روز می باشد و نمی تواند باعث جذب مشتریان وفادار شود در ضمن برای اینکه مشتریان به سمت شما هدایت شوند باید نام و محصول شما در ذهنشان حک شود با یک دوره تبلغ امکان ماندگاری در ذهن مخاطبان را نخواهید داشت .در این روش، موفقیت نصیب کسی میشود که با اصول بازاریابی پیامکی به خوبی آشنا باشد و بر اساس آن برنامه ریزی و عمل کند، نه اینکه مقطعی و حساب نشده پیامکی را با صرف هزینه ی قابل توجهی به عده ای ارسال کند که بدون شک نتیجه ای در پی نخواهد داشت.
اصل 12:
به این نکته ی مهم توجه داشته باشید این نتایج ایده آل در شرایطی بدست می آیند که شما با اصول و مهارت های روانشناسیِ فروش موفق و تأثیرگذاری بر مشتری و ترغیب و هدایت او به خرید محصول آشنایی کامل داشته باشید و بتوانید در این مسیر قدرتمند ، با نفوذ و مطمئن عمل کنید.





موضوعات مرتبط
تکنولوژي UPVC , تحليل وضعيت مسکن , تکنولوژي شيشه , استاندارد , معماري و دکوراسيون داخلي , در و پنجره

مرتبط

پیشنهاد ما


وام ارزان‌تر برای خرید «خانه اول»، با تصویب دو تصمیم در شورای پول و اعتبار، وارد بازار مسکن می‌شود. با تصویب «کاهش نرخ سود تسهیلات صندوق پس‌انداز..



مصوبه دولت برای واگذاری زمین نمایشگاه بین‌المللی تهران به سازمان صداوسیما، علاوه‌بر واکنش‌های سیاسی، بازار معاملات مسکن را آبستن دو رکورد کرده است...



بسیاری از کارشناسان مسکن معتقدند حباب‌های قیمت بازار مسکن تخلیه شده و قیمت‌ها به کف رسیده است. فروشندگان واقعی ملک برای به فروش رسیدن آپارتمان‌هایشا..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5