اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

فروش محصولات از طریق اینترنت



شاید فکر کردن به نبودن اینترنت و یا و جود اینترنت کم سرعت امروزه برای ما غیر ممکن و شاید عذاب آور باشد ولی در گذشته نچندان دور امکان دسترسی به اینترنت و آگهی از اطلاعات و محصولات دست اول در دسترس مردم قرار نداشته و بیشتر خرید و فروش ها محدود به روستا ،شهر و یا استان ها می شود
در نتیجه اطلاعات و اخبار مهم معمولا در دست حکام و سیاست مداران می ماند و دانش  مردم درباره اخبار و رویداد ها هم محدود بود چه برسد به محصولات و خدمات جدیدی که به  و جود می آمد با ظهور اینترنت و کم کم هم گیر شدند این تکنولوژی مردم در کسری از زمان از اطلاعات شهر و روستا که چه از اطلاعات کل دنیا با خبر می شوند و به محض ورود یک محصول جدید به بازاراز ان با خبر هستند و شاید مشتریان بیشتراز سازندگان نسبت به آن محصول اطلاعات دارند .
با گسترش شبکه اینترنت مردم راحت تر با هم در ارتباط هستند و درباره مسائل با هم تبادل نظر می کنند امروز مردم برای مشاوره گرفتن و کسب اطلاعات درباره یک محصول یا خدمات خاص قبل از هرچیز به فکر جستجو در اینترنت و مقایسه محصولات مشابه با هم هستند امروز اینترنت به عنوان یک بانک اطلاعاتی بزرگ و قول آسا است که جواب همه پرسش های ما را دارد امروزه اینتر نت تبدیل به یک جهان از اطلاعات شده است
جهان اینتر نت باعث رشد اغلب کسب و کار ها شد و اکثر سازمان ها و شرکت های دنیا برای معرفی خود و محصولاتشان از دنیای مجازی اینترنت استفاده می کنند در دنیای امروز دیگر خرید و فروش های سنتی جای خود را به سفارشات ینترنتی و نمایشگاه ها و فرو شگاهای فیزیکی جای خود را به نمایشگاه ها و فروش گاه های مجازی داده اند امروز خرید کردن دیگر محدود به فروشگاه ها و مغازه های محله و شهرمان نمی شود و به راحتی می توانیم از سایر شهر ها و حتی کشور ها اغلام مورد نیاز خود را خریداری کنیم
امروز هر کسب و کاری نیازمند تبلیغات و فروش های اینترنتی هست کسانی که از این ابزار قدرت مند استفاده نمی کنند اکثر مشتریان بلقوه خود را از دست داده و مجبور به ترک بازار کار خواهند شد 
همه ی ما میدانیم که شروع هر کار تازه ای و برداشتن اولین قدم برای هر اقدامی، همواره با ترس و نگرانی از شدن یا نشدنِ کار همراه است. اما من در اینجا به شما اطمینان میدهم که اگر حساب شده و با علم و آگاهی نسبت به دنیای کسب و کارِ اینترنتی در این راه قدم بگذارید، از نتایج بی نظیر آن شگفت زده خواهید شد و کسب و کارتان را متحول خواهید کرد.


سخن آخر: در شرایط فعلی، که فناوری اطلاعات (IT) بیش از هر دوران دیگری در حال رشد و توسعه در سطح جهان است، آشنایی با این حوزه از علم برای تداوم کسب و کار، بیش از گذشته احساس میشود. کسانی که تصور می کنند همیشه میتوانند با تکیه بر تجارب سالهای گذشته و با استفاده از روش های کلاسیک و سنتی، از این به بعد هم کسب و کار و فروش خود را سرپا و زنده و موفق نگه دارند، سخت در اشتباه هستند! هیچ کسی نمیتواند در خانه بنشیند و انتظار داشته باشد که با نوشتن نامه یا تماس تلفنی، بتواند دوستان و همراهان بسیاری پیدا کند. واضح است که برای برقراری روابط اجتماعیِ موفق و گسترده باید از چهارچوب بسته ی خانه بیرون زد و آن بیرون، در اجتماع، مردم و روابط اجتماعی را لمس کرد. کسب و کار هم همینطور است. نمیتوانید با چند تبلیغ تصویری در رسانه ها یا تبلیغات کاغذی عادی و رایج، در مقابل غول عظیم و نیرومند تبلیغات و بازاریابی و فروش اینترنتی دوام بیاورید و حرفی برای گفتن داشته باشید. همین حالا که ممکن است با نگرانی ها و دغدغه های فروش و تبدیل محصول تان به پول دست و پنجه نرم میکنید، بسیاری از صاحبان کسب و کار با استفاده از دنیای زنده ی اینترنت، به فروش های کلان و شهرت دست پیدا کرده اند و بیشتر از هر کسب و کار دیگری پول بدست می آورند. چرا شما نباید به جمع این جامعه ی موفق کسب و کار های اینترنتی بپیوندید؟!





موضوعات مرتبط
تکنولوژي UPVC , تحليل وضعيت مسکن , تکنولوژي شيشه , استاندارد , معماري و دکوراسيون داخلي , در و پنجره

مرتبط

پیشنهاد ما


سه اثر مثبت پیش‌رونق تابستانی معاملات مسکن برای دو طیف فعال در بازار ملک شامل «خریداران مصرفی آپارتمان» و «سرمایه‌گذاران ساختمانی» شناسایی شد.



گروه مسکن – مهدیس فرقانی: معمولا در فصل اجاره واحدهای مسکونی (تابستان) طبق گفته مستاجران، خرده فرمایش‌های موجران بیش از هر وقت دیگر باعث ایجاد مشکلا..



مشاوران املاک درباره آخرین تحولات بازار مسکن پایتخت عنوان می‌کنند که بخش عمده متقاضیان مصرفی موجود در بازار به دنبال آپارتمان‌های مسکونی میانسال هست..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5