اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

پروفیلهای u.p.v.c


امروزه بحث جلوگیری از هدر رفتن انرژی، یکی از مواردی است که در تولید محصولات جدید در نظر گرفته می شود. در این راستا هدر رفتن انرژی در ساختمان ها نیز عامل مهمی به شمار می رود که در کشور ما نیز در چند سال اخیر مورد توجه بوده است و در نتیجه آن صنایع محصولاتی با قابلیت حفظ انرژی رو به گسترش می باشند.
امروزه بحث جلوگیری از هدر رفتن انرژی، یکی از مواردی است که در تولید محصولات جدید در نظر گرفته می شود. در این راستا هدر رفتن انرژی در ساختمان ها نیز عامل مهمی به شمار می رود که در کشور ما نیز در چند سال اخیر مورد توجه بوده است و در نتیجه آن صنایع محصولاتی با قابلیت حفظ انرژی رو به گسترش می باشند.
تولید پروفیلهای U.P.V.C یکی از طرح های ملی تلقی می گردد. بحث استفاده از این صنعت در ایران، قبل از انقلاب نیز مطرح بوده است و گام های کوچکی نیز در این زمینه برداشته شده بود ولی متاسفانه به عنوان یک صنعت نو و مدرن به آن نگریسته نشده و فقط به صورت پراکنده در بعضی نقاط مورد استفاده قرار گرفته است.
از دلایل کم توجهی به این محصول می توان عدم شناخت مصرف کننده و عرضه محصولات غیر استاندارد و با کیفیت پائین(U.P.V.C) را نام برد که بدین دلایل متاسفانه این صنعت در کشور ما نتوانسته جایگاهی مناسب برای خود پیدا کند. یکی از مشکلات بزرگ کشور ما در حال حاضر هدر رفتن مقدار زیادی انرژی در تمامی فعالیتها و بخصوص در بخش ساختمانها می باشد. از دلایل اصلی هدر رفتن انرژی در ساختمان ها می توان استفاده از در و پنجر ه های نامناسب را نام برد . از طرفی با توجه به شرایط متفاوت آب و هوائی کشور و برای استفاده صحیح از انرژی و جلوگیری از هدر رفتن بی حد و مرز آن و در جهت بهینه سازی مصرف سوخت در ساختمانها باید استفاده از این صنعت به صورت همگانی در بین آحاد مردم فرهنگ سازی شود .
خوشبختانه در چند سال اخیر سازمان بهینه سازی مصرف سوخت کشور و دیگر مسئولین توجه خود را به این نوع صنایع معطوف داشته و توصیه می کنند که صنایع این چنینی در کشور توسعه پیدا کند خوشبختانه آشنائی و استفاده مردم از این نوع محصولات نیز روز به روز در حال گسترش می باشد.
چندین دهه است که تکنولوژی ساخت پروفیل U.P.V.C در کشورهای بزرگ دنیا متداول گشته و محصولات فوق به دلیل امتیازات خاص و منحصر بفرد خود توانسته اند به سرعت در سایر کشورها نیز مطرح گشته و جهانگیر شوند .
این پروژه تحت لیسانس یکی از بزرگترین تولید کنندگان ماشین آلات و قالبهای U.P.V.C در اروپا به نام شرکت Technoplast می باشد که می تواند پروفیل و ورقهای U.P.V.C را با بالاترین کیفیت و تکنولوژی روز اروپا به بازار ارائه نماید.
این ماده یک نوع ترموپلاست مدرن متشکل از مشتقات اصلی نفت خام و نمک های معدنی است. در فرآیند تولید UPVC با افزودن مواد مختلفی چون ضربه گیر (Impact Modifier) ، (Processing Aids) کمک کننده ها ، (Fillers) پر کننده ها (Heat Stabilizers). مواد ضد احتراق. (Pigment) رنگهای صنعتی. (Internal & External Lubricants) روان کننده های داخلی.
به دو ماده اصلی فوق ترموپلاست UPVC بدست می آید که ترکیب جدیدی از ماده اولیه PVC بوده ولی به علت خواص ، فیزیکی متفاوت این ماده جدید ، اصطلاحاً به آن یک ماده غیر پلاستیک اطلاق می شود .
پروفیل UPVC یکی از مطمئن ترین و پر مصر ف ترین مواد اولیه در ساخت در و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبایی و استحکام می باشد . سبک وزنی ، خمش پذیری ، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته ، مقاومت در برابر مو اد شیمیائی و بیولوژیک ، قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیری در کاربردهای متعدد ، پلیمر مزبور را به مناسب ترین جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیر فلزی در صنعت در و پنجره سازی تبدیل نموده است پروفیل UPVC قابلیت عرضه در رنگهای مختلف را دارا می باشد . UPVC ماده اولیه ساخت پروفیل در و پنجره های مدرن PVC می باشد که مخفف کلمات : Un plasticized Poly Vinyl Chloride میباشد.



موضوعات مرتبط
تکنولوژي UPVC , تحليل وضعيت مسکن , تکنولوژي شيشه , استاندارد , معماري و دکوراسيون داخلي , در و پنجره

مرتبط

پیشنهاد ما


سخنگوی دولت از رشد حجم معاملات و ساخت و ساز مسکن طی نیمه اول سال جاری خبر داد.



دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کننده برای دومین سال متوالی توسط برندAK Profile



گروه مسکن- بهشاد بهرامی: نمایندگان دولت،شهرداری تهران و قوه‌قضائیه دیروز تفاهم نامه‌ای را امضا کردند که به موجب آن املاک فاقد سند رسمی‌در بافت فرسود..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5