اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

تحلیل بیزینس ویک از وضعیت سخت زندگی مالکین مسکن در آمریکا


نشریه بیزینس ویک طی تحلیلی درباره وضعیت زندگی مالیکن مسکن در آمریکا نوشت ، علی رغم مشوق های مالی از سوی سیاستگذاران اقتصادی آمریکا بسیاری از بانکهای این کشور تمایلی برای اعطای کمکهای مالی به مالکین مسکن در این کشور ندارند.
به گزارش خبرگزاری فارس این نشریه در ادامه افزود ، به اعتقاد کارشناسان اقتصادی و مالی تا زمانی که بحران بخش مسکن آمریکا به طور کامل حل نشود و وضعیت این بخش به حالت عادی و رشد و رونق قبلی باز نگردد ، بحران مالی و اقتصادی این کشور حل و فصل نخواهد شد . اگر بانکهای آمریکایی تسهیلات مالی و اعتباری خود را در اختیار مالکین مسکن نگذارند باید شاهد موج دیگری از افزایش بی خانمانها در آمریکا باشیم .
افزایش شدید بیکاری موجب شده تا بسیاری از کسانی که وام های بانکی برای خریداری مسکن دریافت کرده اند برای پرداخت اقساط وامهای خود با مشکل روبرو شوند . مشکل و چالش اصلی در بخش مسکن آمریکا این است که ارزش مسکن خریداری شده توسط افراد با وامهای بانکی هم اکنون کمتر از وام دریافت شده است .
قیمت مسکن در آمریکا طی دو سال اخیر به شدت کاهش داشته است. کاهش 25 درصدی قیمت مسکن در آمریکا نسبت به اوج قیمتها در سال 2006 بیش از 745 میلیارد دلار به خریداران مسکن در این کشور زیان وارد کرده است .
به اعتقاد کارشناسان اقتصادی بحران بی خانمانی در اقتصاد آمریکا امسال به شدت ادامه خواهد یافت. در حال حاضر هفت میلیون وام گیرنده در بخش مسکن آمریکا در پرداخت اقساط وام بانکی خود تاخیر دارند و این افراد در خطر از دست دادن خانه و کاشانه خود هستند .
بر اساس این گزارش تنها راهکاری که می تواند مانع از افزایش بی خانمانها در اقتصاد آمریکا شود بهبود و رونق بخش مسکن و افزایش قیمت مسکن در این کشور خواهد بود . کاهش شدید ارزش مسکن در آمریکا به معنای کاهش چشمگیر ارزش دارایی های مردم آمریکا طی دو سال گذشته بوده است و این در حالی است که میزان بدهی های مردم آمریکا طی دو سال اخیر رشد چشمگیری داشته است .



موضوعات مرتبط
تکنولوژي UPVC , تحليل وضعيت مسکن , تکنولوژي شيشه , استاندارد , معماري و دکوراسيون داخلي , در و پنجره

مرتبط

پیشنهاد ما


خانه‌اولی‌هایی که نوبت دریافت وام آنها فرارسیده است، به رغم آنکه تورم مسکن قدرت خرید آنها را به حداقل ممکن کاهش داده است، می‌توانند در چند ناحیه از..



اداره شهرری به صورت مستقل سالی حداقل 150 میلیاردتومان اعتبار می‌خواهد هزینه شهرری 80 میلیارد تومان بیشتر از درآمدش است



رئیس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان با اعلام برنامه‌های خود برای اداره این سازمان از تدوین سندی راهبردی خبر داد و گفت: نبود ساختار و سازماندهی مناس..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5