اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

بخشنامه معافیت مالیاتی مسکن‌مهر


رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر بخشنامه‌هایی که طی دو سه سال گذشته برای معافیت ساخت‌وسازهای مسکن‌مهر و تعاونی‌های مشمول این طرح از «پرداخت مالیات» صادر شده است، در بخشنامه جدیدی بر اجرای این معافیت تاکید کرد.
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر بخشنامه‌هایی که طی دو سه سال گذشته برای معافیت ساخت‌وسازهای مسکن‌مهر و تعاونی‌های مشمول این طرح از «پرداخت مالیات» صادر شده است، در بخشنامه جدیدی بر اجرای این معافیت تاکید کرد.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور طی بخشنامه جدیدی اعلام کرد: سازندگان مسکن مهر از پرداخت مالیات معاف هستند و در مواردی که مالیات علی‌الحساب دریافت شده باشد، باید معافیت مذکور اعمال شود.
علی عسگری در این بخشنامه اعلام کرده است: پیرو بخشنامه های 7775/200 مورخ 19 3/89، شماره 33590/200 مورخ 14/11/89 و شماره 1978/200 مورخ 15/2/92 مبنی بر اینکه قراردادهای سه جانبه مسکن مهر و همچنین قرارداد تعاونی‌های مسکن مهر مشمول کسر علی‌الحساب مالیات موضوع ماده 104 قانون مالیات‌های مستقیم نیست، بنابراین موکدا یادآور می‌شود با توجه به معافیت مذکور در کسر و ایصال مالیات علی‌الحساب در پرداخت‌های انجام شده بابت قراردادهای مذکور، در هر صورت مطالبه مالیات علی‌الحساب مذکور از تعاونی‌ها بابت پرداخت به سازندگان مسکن مهر موضوعیت نداشته و چنانچه قبل یا پس از ابلاغ بخشنامه‌های مزبور نسبت به مطالبه آن اقدام شده است، در صورت طرح پرونده در مراجع حل اختلاف مالیاتی مراتب معافیت مذکور اعمال شود. به گزارش «دنیای اقتصاد» بحث معافیت مالیاتی ساخت و سازهای مسکن مهر در دولت قبل مطرح و سپس تبدیل به مصوبه لازم‌الاجرا شد اما ابهام در متن مصوبه و اینکه آیا تعاونی‌های مسکن مهر هم همچون انبوه‌سازان و پیمانکاران این طرح مشمول معافیت مالیاتی خواهند شد یا نه، مشکلاتی را هم برای دولت و هم برای عوامل این طرح به وجود آورد. این معافیت رقمی در حدود 500هزار تومان تا یک میلیون تومان، هزینه تمام شده ساخت هر واحد مسکونی مهر را کاهش می‌دهد.
در دو سه سال اخیر اختلاف نظر بر سر دامنه معافیت مالیاتی مسکن مهر مشکلاتی برای اعضای تعاونی‌ها بابت تسویه حساب به وجود آورده بود.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


گروهی از محققان اروپایی با استفاده از فناوری نانو اولین اسپری را که تمام سطوح صاف را به پیل فتوولتائیک خورشیدی تبدیل می کند، ارائه کردند.



دانشمندان در اقدامی به موازات کاهش هزینه‌های انرژی، موفق به ساخت نوعی سیستم پنجره هوشمند شده‌اند که در زمان مواجه با خورشید، تاریک شده و سپس به سرعت..



دولت کرۀ جنوبی به منظور ساماندهی وضعیت بازار مسکن به‌صورت جدی وارد این بازار شد و دو سیاست اصلی "افزایش عرضه " و "کنترل سوداگری موجود در بازار مسکن..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5