اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

ویلا سازی بی رویه در کلاردشت


خشدار مرکزی کلاردشت در استان مازندران، در خصوص ساخت و ساز صورت گرفته در منطقه‌ کوهستانی اين شهرستان گفت: معلوم نیست چرا در این منطقه که نه آبادی است، نه شهر و روستا، مثل قارچ ویلاسازی شده است.
بخشدار مرکزی کلاردشت در استان مازندران، در خصوص ساخت و ساز صورت گرفته در منطقه‌ کوهستانی اين شهرستان گفت: معلوم نیست چرا در این منطقه که نه آبادی است، نه شهر و روستا، مثل قارچ ویلاسازی شده است.  به  علیرضا ذکائیان در جلسه ساماندهی ساخت و ساز در حریم رودخانه سردآبرود افزود:  فاضلاب این ویلاها با سرازیر شدن به رودخانه سردآبرود، به محيط‌زيست اين منطقه لطمه می‌زند و تاکنون هیچگونه گزارش کارشناسی از سوی مراجع ذیصلاح حداقل به بنده ارائه نشده است.

وی افزود: اگر قرار است بحث گردشگری کلاردشت به سرانجام برسد واجب است که حریم رودخانه حفاظت شده سردآبرود که بسیار هم مورد توجه گردشگران است هرچه سریع‌تر ساماندهی شود.
بخشدار مرکزی کلاردشت ادامه داد: یکی از مصوبات این جلسه باید این باشد که نمایندگانی از آب منطقه‌ای، بنیاد مسکن و فرمانداری به همراه نماینده‌ای از شهرداری در حوزه شهر و نماینده‌ای از بخشداری در حوزه بخش ظرف مدت ۱۵ روز نسبت به شناسایی واحدهای ساخته شده در حریم رودخانه اقدام کند. در اين جلسه همچنين عنوان شد: وقتی ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه صورت می‌گیرد با تایید شهرداری و دهیاری‌ها دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق، گاز و مخابرات نیز سریعا به این واحدهای غیرمجاز خدمات ارائه می‌دهند.
از طرف دیگر کسی پیگیر پرونده‌های تشکیل شده توسط محیط زیست در خصوص تجاوز به حریم رودخانه نیست که متاسفانه همین امر جلوی انگیزه تشکیل پرونده‌های جدید را گرفته است. در منطقه «ونداربن» بیش از ۳۰ واحد مسکونی غیرمجاز ساخته شده است  که از خدمات آب، برق و حتی تلفن برخوردارند، اما کسی پیگیر نیست که این خدمات چگونه و چرا به آن جا رسیده است.






موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


گروهی از محققان اروپایی با استفاده از فناوری نانو اولین اسپری را که تمام سطوح صاف را به پیل فتوولتائیک خورشیدی تبدیل می کند، ارائه کردند.



شیشه می‌تواند یک ماده‌ی خطرناک باشد:هنگامی که شیشه‌ می‌شکند، می‌تواند تراشه و ذرات خطرناک را تشکیل دهد. برای جلوگیری از خطر آسیب‌های ناشی از شیشه‌ها..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5