اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

ماجرای عجله پیمانکاران پروژه‌های 99ساله چیست؟


سفرهای وزیر مسکن به هفته‌ای 3 بار رسید گروه مسکن- تیم ویژه نظارت بر پروژه‌های مسکن‌مهر که ریاست آن را وزیر مسکن بر عهده دارد، سفرهای استانی خود را به 3 بار در هفته افزایش داده است به طوری که در طول هفته، حداقل یکبار از آنچه هم‌اکنون در زمین‌های 99 ساله اطراف تهران در حال ساخت است بازدید می‌کند و 2 سفر نیز به یکی از استان‌ها در هفته دارد.
سفرهای وزیر مسکن به هفته‌ای 3 بار رسید
گروه مسکن- تیم ویژه نظارت بر پروژه‌های مسکن‌مهر که ریاست آن را وزیر مسکن بر عهده دارد، سفرهای استانی خود را به 3 بار در هفته افزایش داده است به طوری که در طول هفته، حداقل یکبار از آنچه هم‌اکنون در زمین‌های 99 ساله اطراف تهران در حال ساخت است بازدید می‌کند و 2 سفر نیز به یکی از استان‌ها در هفته دارد.
برخی پیمانکاران مسکن‌مهر که در پرند و هشتگرد مشغول به کار هستند، می‌گویند انتظار وزیر مسکن از پیشرفت عملیات ساختمانی به حدی بالا است که اگر 3 شیفت هم کار کنیم باز نمی‌توان پاسخگو بود. این در حالی است که آمارهای مستند «اتاق مسکن‌مهر» در وزارت مسکن حاکی است در طول یک ماهی که از سال جدید می‌گذرد تقریبا معادل نزدیک به سه ماه – در شرایط معمولی ساخت‌وساز – حجم عملیات پی‌ریزی و فونداسیون جلو رفته است.
کمیته ویژه مسکن‌مهر در وزارت مسکن روزانه از طریق دریافت گزارش از مسوولان استانی، پیشرفت فیزیکی کلیه پروژه‌های مسکن‌مهر را محاسبه و رصد می‌کند و با مقایسه آن با گزارش‌های قبلی، نقاط ضعف و قوت کار را به استان‌ها گزارش می‌دهد.
برخی ناظران این پروژه ملی معتقدند، نظارت مستمر وزیر مسکن و پیگیری‌های موضعی کمیته تحت امرش، عملا باعث شده پیمانکاران مسکن‌مهر مدام نگران پاسخگویی کم‌کاری احتمالی در پروژه باشند.
طبق آنچه در کمیته ویژه مسکن‌مهر تعیین شده است، چنانچه تاخیر‌های بدون توجیه در هر پروژه‌ای به وجود بیاید، بلافاصله به پیمانکاران اخطار داده می‌شود و اگر اتلاف زمان در پروژه بیشتر شود، مسوولیت ساخت تغییر خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار دنیای‌اقتصاد، وزیر مسکن و هیات همراه او در کمیته ویژه طی دو هفته گذشته 6 سفر به استان‌ها داشته است که در این سفرها مصوبات سفرهای قبلی برای اجرای کامل پیگیری شده و در عین حال برخی موانع سر راه پروژه‌ها نیز در شورای مسکن استان مطرح و مجددا برای رفع آن مصوبه جدید صادر شد.
منتقدان قدیمی طرح مسکن‌مهر درباره نتایج اخیر این طرح می‌گویند: بازدید‌های سرزده از تک‌تک این پروژه‌ها در مناطق مختلف کشور و رفع موانع و تصمیم‌گیری برای شتاب سرعت آنها مهم‌ترین تحولی است که در طرح ملی مسکن‌مهر اتفاق افتاده است.
تشکیل شورای تامین مسکن استان با حضور وزیر مسکن در جریان سفرهای استانی به نوعی اجازه هر نوع تصمیم‌گیری را به مسوولان محلی می‌دهد که این مانع از اتلاف وقت در پروژه شده است.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


بنرهای تبلیغاتی (Banner) در ابعاد گوناگون و همچنین فرمت های مختلف ، ترکیبی از تصاویر و متون تبلیغاتی هستند که برای هدایت خریداران از وب سایت های دیگ..



سرعت کار ساخت مسکن به صورت سنتی، پاسخ‌گوی نیاز جامعه نیست و صنعتی‌سازی موجب خودکفایی در ساخت مسکن می‌شود



زندگی در یک خانه حلزونی شکل، حرکت از این اتاق به آن اتاق در چنین خانه پیج در پیچی چه حسی خواهد داشت...



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5