اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

واگذاری ساخت مسکن مهر به انبوه‌سازان ازسال آینده


از سال 1390 به هیچ تعاونی مسکن ساخت و ساز مسکن مهر واگذار نمی‌شود.
مدیر مسکن سازمان مسکن و شهرسازی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه از سال 1390 به هیچ تعاونی مسکن ساخت و ساز مسکن مهر واگذار نمی‌شود، گفت: واگذاری ساخت مسکن مهر به انبوه‌سازان واگذار می‌شود.
به گزارش ConsBank به نقل از فارس، علی علمی اظهار داشت: ساخت مسکن از سال 90 در قالب تفاهمنامه سه جانبه مسکن و شهرسازی، بانک مسکن و انبوه ساز اجرا می‌شود و این سیاست دولت است.
وی با بیان این که در آبان امسال 5 هزار و 400 واحد مسکونی طرح مسکن مهر در استان و شهرهای مختلف در قالب فاز نخست با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: فاز دوم که دو برابر این مقدار خواهد بود در اسفندماه امسال افتتاح می‌شود و ثمره مسکن مهر سال به سال روشن‌تر می‌شود.
علمی اظهار امیدواری کرد، بعید است برای واجدان شرایط مشکل مسکن به وجود بیاید.
فرماندار بناب هم در این جلسه با تاکید بر حل مشکل گاز شهرک مسکونی حضرت ولی‌عصر (عج) تا آخر مهر امسال گفت: مشکل مسکن تا قبل از دولت نهم حل نمی‌شد که با روی کارآمدن این دولت حل شد و اکنون فردی بدون مسکن باقی نمانده است و قیمت مسکن هم تعدیل شده و به قیمت واقعی برگشته است.
سعید برقی ادامه داد: سیاست‌های دیگر دولت نیز موفق بود و کمک به رشد و توسعه و اشتغالزایی کرد.
وی ادامه داد: خودکفایی سیمان، احداث مدارس و مقاوم‌سازی آنها، نوسازی خانه‌های روستایی و پرداخت وام به بافت‌های فرسوده از جمله اقدامات مهم دولت محسوب می‌شوند و در نتیجه کارهای دولت روستاها خوب آباد شده‌اند و شهرستان بناب نیز در زمینه طرح مسکن مهر نسبت به سایر شهرها پیشرو است.
رئیس کار گروه مسکن شهرستان بناب در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از برخی شرکت‌های تعاونی مسکن مهر اظهار داشت: چرا شرکت‌های تعاونی اقدام به خرید لودر و کمپرسی کرده‌اند، با کدام مجوز این امر صورت پذیرفته است، در حالی که دولت زمین مجانی می‌دهد شرکت‌ها نباید جز برای مسکن هزینه‌ای بکنند و وظیفه شرکت‌های تعاونی درآمدزایی نیست بلکه باید مسکن‌ها را درست کرده و تحویل دهند و بعد از آن نیز منحل می‌شوند.
وی خواستار نظارت بر کار تعاونی‌های مسکن مهر شد و تاکید کرد: در صورتی که توانایی ادامه کار را نداشته باشند بقیه پروژه به انبوه‌سازان واگذار شود.
برقی همچنین از شهردار بناب خواست نسبت به ایجاد نمایندگی شهرداری در شهرک مسکونی ولی عصر و بحث حمل و نقل آن اقدام کند و اضافه کرد: این شهرک در آینده بهترین مکان برای سکونت خواهد بود چرا که دور از سر و صدای ماشین‌ها در جای خلوتی قرار گرفته است.
انتهای پیام

منابع : consbank


موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


پلکسی گلاس Plexiglass یا پلی متیل متاکریلیت Poly methyl methacrylate ترکیبی ترانسپارنت و ترموپلاست بوده که به عنوان شیشه در ساختمان ها مورد استفاد..



نشریه بیزینس ویک طی تحلیلی درباره وضعیت زندگی مالیکن مسکن در آمریکا نوشت ، علی رغم مشوق های مالی از سوی سیاستگذاران اقتصادی آمریکا بسیاری از بانکهای..



پنجره عاملی برای ورود نور و هوا به فضای داخلی و همچنین عاملی برای جلوگیری از اتلاف انرژی به بیرون و از همه مهمتر چون از لحاظ بصری تأثیر بسزایی در..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5