اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

انتقادی به برنامه‌های بخش مسکن وارد نیست


علی عبدالعلی‌زاده گفت: بازار مسکن از اواسط سال (88) کم‌کم از رکود خارج شد و در سال 89 رونق گرفت به طوری که در حال حاضر حجم صدور پروانه‌های ساختمانی و همچنین میزان معاملات ملکی رونق را تایید می‌کند
به گزارش شبکه ایران عبدالعلی‌زاده درباره اثر اجرای قانون یارانه‌ها بر بازار مسکن گفت: دوره‌های رکود و رونق مسکن و همچنین نوسان قیمت مسکن همواره با نرخ تورم رابطه معناداری دارد و تغییرات قیمت مسکن به‌صورت پلکانی از منحنی نرخ تورم اثر می‌گیرد.
وزیر اسبق مسکن افزود: زمانی که نرخ تورم حالت صعودی می‌گیرد ممکن است نرخ رشد قیمت مسکن مثبت باشد ممکن هم است منفی باشد، اما بعد از مدتی منحنی تغییر قیمت مسکن خود را به نقطه‌ای که تورم در آن قرار دارد می‌رساند.
وی تصریح کرد: اگر با اجرای قانون یارانه‌ها، نرخ تورم افزایش پیدا کند، احتمال اینکه مسیر تغییر قیمت مسکن بعد از چند ماه مسیر تورم را دنبال کند، دور از واقعیت نخواهد بود.
وزیر مسکن دولت هشتم همچنین در پاسخ به این پرسش دنیای‌اقتصاد مبنی بر اینکه «سیاست‌ها و برنامه‌های دولت در حوزه مسکن و مسکن‌مهر را چطور ارزیابی می‌کنید؟» گفت: برای اینکه بتوان دقیق این برنامه‌ها را بررسی کرد نیاز داریم بخشی از وعده‌های داده شده در مسکن‌مهر مشمول مرور زمان شود تا مشاهده شود که آیا برنامه‌ها محقق شده یا نه. در حال حاضر، انتقادی نمی‌توانم به برنامه‌های بخش مسکن وارد کنم.
عبدالعلی‌زاده با اشاره به راهکار وزارت مسکن برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در پروژه مسکن مهر که شامل واردات فولاد بوده است، گفت: در همه جای دنیا دولت‌ها به منظور ممانعت از افزایش قیمت‌ها در صورت لزوم اقدام به واردات می‌کنند و براین اساس راهکار وزارت مسکن نیز در این زمینه می‌تواند اثربخش باشد و مانع ازجهش قیمت‌ها در پروژه مسکن مهر شود.
علی عبدالعلی‌زاده گفت: بازار مسکن از اواسط سال (88) کم‌کم از رکود خارج شد و در سال 89 رونق گرفت به طوری که در حال حاضر حجم صدور پروانه‌های ساختمانی و همچنین میزان معاملات ملکی رونق را تایید می‌کند.

منابع : شبکه ایران


موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


پنجره دوحالته،پنجره بازشوی لولایی،پنجره کلنگی،پنجره سایبانی،پنجره خلیجی،پنجره کمانی،پنجره کشویی،پنجره دولنگه کشویی،پنجره فولکس واگنی،پنجره قوس و چند..



درکتاب مارکتینگ. نوشته‌ی فیلیپکاتلر پدر علم نوین بازاریابی جهان، می‌خوانیم که بازاریابی حداقل از سه‌ گذر تاریخی عبور کرده است. فلسفه بازاریابی عصر..



89 روش برای روشنتر کردن خانه



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5