اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

افتتاح 10 هزار واحد مسکونی استان اصفهان تا پایان امسال


وزیر مسکن و شهرسازی ، پنجشنبه گذشته با سفر به استان اصفهان از پروژه های مسکن مهر شهرهای کاشان و نائین و شهرجدید فولادشهر بازدید کرد...
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت مسکن و شهرسازی ، مهندس نیکزاد پس از بررسی روند اجرای طرح مسکن مهر در شهرهای یاد شده ، در جلسه شورای مسکن استان اصفهان از افتتاح 10 هزار واحد مسکونی این استان تا پایان امسال خبرداد و گفت: سهمیه استان یاد شده در فراخوان های جدید وزارت مسکن و شهرسازی برای ساخت واحد های مسکونی مهر سال 90 ، حدود 40 هزار واحد است و  تمام انبوه سازان کشور که ظرفیت خالی دارند می توانند دراین فراخوان شرکت کنند.
وی با تاکید بر اینکه وزارت مسکن و شهرسازی به تنهایی قادر نیست مشکل مسکن را حل کند و مسوولان باید برای حل این مشکل با هم هم پیمان شوند ، تصریح کرد: درصورت همکاری مردم، تا پایان دولت دهم ، مسکن از میان دغدغه های آنها  خارج می شود.
وی با بیان اینکه آمار 7 ماهه امسال رشد 58درصدی صدور پروانه های ساختمانی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد ، ادامه داد : از فروردین تا پایان مهرماه سال گذشته 245 هزار پروانه ساخت واحد مسکونی صادر شده بود در حالیکه امسال این تعداد به 397 هزار افزایش یافته است.
وزیر مسکن و شهرسازی افزود: برای اولین بار و برخلاف دوره های قبلی رونق ورکود که افزایش صدور پروانه های ساختمانی با رشد نرخ زمین و مسکن همراه بود ، شاهد تثبیت و کاهش قیمتها در بخش یاد شده بودیم.
مهندس نیکزاد سپس به تاثیر نوسازی واحد های مسکونی روستایی در کاهش میزان تلفات ناشی از زلزله اشاره کرد و اظهار داشت: زلزله منطقه حسین آباد فهرج کرمان فقط چند دهم از زلزله بم کمتر بود اما به برکت مقاوم سازی،بحران زلزله بم تکرار نشد.
بنا بر این گزارش ، ساخت دو مدرسه ابتدایی و دو مدرسه راهنمایی در پروژ های مسکن مهر کاشان ، واگذاری زمین رایگان به نیروی انتظامی و مخابرات ، اعطای کمک بلاعوض از طرف استانداری و وزارت مسکن و شهرسازی به پروژه خیرین مسکن ساز شهرستان کاشان و حل مشکلات مربوط به تاسیسات زیربنایی مسکن مهر از مهمترین مصوبات جلسه پنجشنبه شب شورای مسکن استان اصفهان بود.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


مجله Metropoliten Home May 2009



جنگ هایی که بر سر قیمت صورت می گیرد هرگز طرف پیروزی ندارد، اما تعداد خیلی معدودی از شرکت ها و برندها به دلیل وجود مجموعه ای از توانمندی های استراتژی..



در اغلب شرکت ها تیم های بازاریابی گروهی از مشتریان احتمالی را شناسای کرده آنها را برای پیگیری بیشتر به تیم فروش ارجاع می دهند ، بخشی از این مشتری..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5