اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

مسکن مهر هندیجان در حال ساخت


فرماندار هندیجان گفت: طرح مسکن مهر هندیجان با یک‌هزار و 857 واحد در حال ساخت است...
بهروز فرج‌الهی در جلسه پیگیری روند اجرایی طرح مسکن مهر که با حضور رئیس سازمان مسکن و شهرسازی، سازمان آب و فاضلاب و دیگر مسئولان شهری که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: طرح مسکن مهر مهم‌ترین ابزار دولت برای پاسخگویی به نیاز متقاضیان مسکن و جلوگیری از ازدحام تقاضا در بخش مسکن بود که اقدامات اولیه آن سال 86 آغاز شد. وی افزود: طرح مسکن مهر یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌هایی است که همگام با سایر نقاط کشور در هندیجان نیز به شکل ویژه و با اهتمام جدی مسئولان در حال انجام است.
 فرماندار هندیجان تصریح کرد: این طرح به‌ منظور بهره‌مندی اقشار کم‌ درآمد شهرستان از مسکن و در راستای اجرای طرح‌های مختلف مسکن مهر پیگیری‌های متعددی برای بهره‌برداری از طرح مسکن‌مهر در هندیجان انجام شد. وی اضافه کرد: طرح مسکن مهر هندیجان با 1857 واحد و در قالب 27 تعاونی آزاد در زمینی به وسعت 24 هکتار در حال اجراست.
 فرج‌الهی خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی این طرح در منطقه جنوبی این شهرستان از 20 تا 65 درصد و در منطقه شمالی از 15 تا 52 درصد بوده که میانگین پیشرفت دو منطقه هم‌اکنون 42 درصد است. وی ادامه داد: جهت افزایش سهم آورده اعضا و پیشرفت هر چه بیشتر فیزیکی پروژه، تأکیدهای لازم به اعضای کارگزوه مسکن انجام شد و این اعضا راهکارهای لازم را در این زمینه ارائه نموده‌اند.
 فرماندار هندیجان افزود: با تلاش همه مسئولان مسکن مهر، استان توانسته حمایت‌های خوب و تأثیرگذاری از این طرح کند و همچنین در این راستا پیشرفت‌های قابل توجهی حاصل شود. وی با اشاره به اینکه این شهرستان یکی از اولین مناطقی بوده که در آن طرح مسکن مهر به اجرا درآمده، گفت: با وجود پیشرفت‌های چشمگیر طرح مسکن مهر در این شهرستان، باز هم مشکلاتی در این مسیر ایجاد موانع کرده که باید با همت جمعی مسئولان آنها را از سر راه است.
 فرج‌الهی افزود: همه تعاونی‌های مسکن مهر همکاری لازم را برای واریز سهم آورده خود ارائه داده تا روند اجرایی این طرح با سرعت هر چه بیشتر انجام گیرد. وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با حمایت بیش از پیش مسئولان شهری و استانی طرح مسکن مهر هندیجان حمایت شود و هر چه زودتر، در موعد مقرر واحدها آماده و به صاحبان‌شان تحویل داده شود.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


مراقبت از پنجره‌های PVC بسیار ساده است و کمترین میزان تلاش برای نگهداری آنها لازم است، اما با وجود این شرایط باید به صورت منظم آنها را نظافت نمود..



مواد خام شامل پودر PVC و سایر مواد افزودنی موجود و ذخیره شده در تانک سیلو توسط دستگاه میکس دیجیتال با دقت صدم گرم ترکیب می شود جهت بدست آوردن ماده..



محققان پارک فناوری پردیس به ساخت دستگاه لایه نشانی مولکولی پرداخته که از جمله قابلیت های آن تنظیم میزان نور در پنجره و آینه هاست.



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5