اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

برگزاری بیست و یکمین آزمون ورود به حرفه مهندسان در سراسر کشور


برای اولین بار آزمون ورود به حرفه دوبار طی یکسال برگزار می شود ، آزمون قبلی خردادماه برگزار شده بود، تعداد داوطلبان از 70 هزار نفر به یکصد هزار نفر افزایش یافته است و هر داوطلب به غیر از رشته معماری باید به 60 سوال تستی پاسخ دهد/برای افزایش ضریب امنیتی ؛ سوالات داوطلبان با یکدیگر متفاوت است..
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت مسکن و شهرسازی ، بیست و یکمین آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته های 7 گانه عمران ، معماری، شهرسازی، نقشه برداری، تأسیسات برقی ، تأسیسات مکانیکی و ترافیک طی روزهای 5 و 6 اسفند ماه امسال با حضور یکصد هزار نفر داوطلب بصورت همزمان در 31 استان کشور برگزار می شود.
بنابراین گزارش، مدیر کل دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت مسکن و شهرسازی صبح امروز طی یک نشست خبری ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: از یکصد هزار نفری که در بیست و یکمین آزمون ورود به حرفه مهندسان برای دریافت پروانه اشتغال بکار شرکت می کنند، 78 هزار نفر دارای مدرک کارشناسی ، 10 هزار نفر کاردانی و باقی  معماران تجربی هستند.
دکتر غلامرضا هوائی با اشاره به اینکه هر یک از داوطلبان غیر از رشته معماری باید به 60 سوال تستی پاسخ دهد، تصریح کرد: چنانچه داوطلب به 50 درصد از سئوالات پاسخ صحیح داده باشد، نمره قبولی در آزمون ورود به حرفه را کسب کرده است.
وی نحوه برگزاری آزمون در رشته های معماری را به صورت تستی و تشریحی اعلام کرد و افزود: در رشته عمران نیز دو آزمون محاسبه و نظارت برگزار خواهد شد.
مدیر کل امور مقررات ملی ساختمان وزارت مسکن و شهرسازی با تأکید بر اینکه تلاش شده سئوالات در حد  اطلاعاتی که افراد از دانشگاه کسب کرده اند ،‌ طراحی شود،‌ ادامه داد: افرادی که حد نصاب لازم را در این آزمون کسب کنند ، می توانند  در حوزه مربوطه خود و براساس ظرفیت تعیین شده در ساخت و ساز کشور حضور داشته و به اموری مانند محاسبه و نظارت بر اجرای ساختمانها بپردازند.
وی با بیان اینکه کلیه امور مربوط به ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه بیست و یکمین آزمون ورود به حرفه مهندسی بصورت الکترونیکی انجام شد ، گفت: برای اولین بار با توجه به تعداد بالای متقاضیان شرکت در این آزمون شاهد برگزاری آن در دو نوبت طی یکسال هستیم که این امر با تلاش فراوان دستگاه های مرتبط محقق شده است.
وی از افزایش ضریب امنیتی برای کاهش هر چه بیشتر تخلفات احتمالی در پاسخگویی به سئوالات خبر داد و افزود: برای اولین بار سئوالات به گونه ای طراحی شده است که سوالات هر داوطلب با داوطلب دیگر متفاوت است.
وی به دوره قبلی آزمون ورود به حرفه مهندسی که خردادماه گذشته برگزارش شده بود اشاره و تصریح کرد: در آزمون قبلی 70 هزار نفر شرکت کرده بودند که از این تعداد تنها 20 درصد موفق به کسب حد نصاب لازم برای دریافت پروانه اشتغال بکار شدند.
مدیر کل دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت مسکن و شهرسازی تعداد کل اعضای عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان رادر رشته های 7 گانه 220 هزار نفر اعلام کرد و اظهار داشت: از این تعداد 160 هزار نفر دارای پروانه اشتغال بکار مهندسی هستند.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


نمونه ای از پنجره های قدیمی و فرسوده را می بینید که روزی زیبا و جدید بوده اند



ديريت روابط با مشتريان عبارت است از مجموعه گام‏هايي که به منظور ايجاد، توسعه، نگهداري و بهينه‌سازي روابط طولاني‌مدت و ارزشمند بين مشتريان و سازمان..



از لحاظ کیفی و همچنین از لحاظ قیمت، مهترین نقش در ساخت یک پنجره UPVC را پروفیل ایفا می کند. هر چقدر یک پروفیل با کیفیت و مرغوب باشد در آینده مشکلات..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5