اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

رونق ساخت مسکن در سراسر کشور


معاون وزیر مسکن و شهرسازی گفت: نماد واقعی رونق را افزایش ساخت و ساز می‌دانیم و با توجه به آمارهای رسمی، در حال حاضر رکود در بخش مسکن وجود ندارد...
شبکه ایران- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، ابوالفضل صومعلو گفت: با توجه به آخرین اطلاعات دریافتی از شهرداری‌های مناطق شهری کل کشور، روند نزولی صدور پروانه‌های ساختمانی از پاییز سال گذشته متوقف شده و پس از آن به‌طور پیوسته دارای رشد مثبت بوده است.
وی گفت : در 10 ماهه ابتدایی پارسال‌ برای حدود 604 هزار واحد مسکونی پروانه ساختمانی صادر شده است که 51.4 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال 88 نشان می دهد و این روند با شتاب بیشتری در تهران نیز مشاهده می‌ شود. معاون امور مسکن و ساختمان وزارت مسکن و شهرسازی در باره احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده شهری هم گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود در بافت‌های فرسوده شهری، قابلیت‌ اراضی این محدوده برای توسعه بازار مسکن و نیز دستیابی به هدف ارتقای کیفیت و ایمنی مسکن از جمله عواملی است که موجب توجه ویژه به احیای بافت فرسوده شده است.
وی افزود: از اقدام‌های اساسی انجام شده در این بخش می‌توان به تخصیص تسهیلات و بهره‌برداری از منابع مسکن مهر در بافت‌های فرسوده شهری و ایجاد امتیازهای خاص برای نوسازی این محدوده‌ها از جمله تسهیلات ودیعه اسکان موقت، تخفیف‌های عوارض شهرداری و...اشاره کرد.
صومعلو گفت: وزارت مسکن هم برنامه مدونی برای پاسخگویی به بخشی از نیازهای متقاضیان مسکن مهر و افراد میان‌درآمد جامعه از طریق نوسازی بافت‌های فرسوده شهری ارایه خواهد کرد.
وی درباره سیاست هدفمندکردن یارانه‌ها در بخش مسکن اظهار داشت : همراه با اجرای طرح هدفمندکردن یارانه‌ها، با تعامل نهاد‌های ذی‌ربط به خصوص وزارت مسکن و شهرسازی، وزارت صنایع، وزارت کشور، ستاد طرح تحول اقتصادی و...تمهیدهای لازم برای کنترل بازار مسکن صورت پذیرفته و اثرهای تورمی این طرح بر بخش مسکن به‌طور کامل مدیریت شده است و با رصد پیوسته بازار، متناسب با شرایط، تصمیم‌ های لازم گرفته می‌شود.
صومعلو در باره اصلاح الگوی مصرف انرژی در صنعت ساختمان هم گفت : این رویه با اجرایی شدن طرح هدفمندی یارانه‌ها وارد مرحله جدیدی شده است که با تعامل سایر نهادها به خصوص وزارت صنایع و معادن و با برنامه‌هایی مانند آموزش مدیریت انرژی، جایگزینی خطوط تولید صنعتی و به کارگیری فناوری‌های نو به جای خطوط تولید سنتی و انرژی‌بر فعلی و...صورت می‌پذیرد.
معاون وزیر مسکن افزود : با تدوین قوانین و آیین‌نامه‌های اجرایی، فرآیند تشویق بخش خصوصی در به کارگیری فناوری‌های نو در تولید ساختمان و تسهیل ایجاد بنگاه‌های تولید مصالح ساختمانی نوین (کم انرژی‌بر) آماده شده است.
وی تاکید کرد : در تولید مسکن مهر به عنوان مهم‌ترین برنامه تولید مسکن کشور نیز استفاده از فناوری‌های نو با افزایش سقف تسهیلات اعطایی تشویق می‌شود.

منابع : شبکه ایران


موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


امروزه مشکلات شیشه به شدت ملموس بوده بطوریکه صنعت پنجره و جدارهای نورگذر ( Glazing ) روز به روز در حال پیشرفت جهت رفع این مشکلات می باشد و ویندوفیلم..



رضایت مشتری اولین و مهمترین گام در پیشرفت هر کسب و کار است. در این چند سطر بر آنیم تعریفی هرچند مختصر، از این موضوع ارایه دهیم.



کرتنوال آلومینیومی آندایز تنها یکی از زیباییهای است که به زودی ساختمان برج شیشه ای شهر مانکتون را دربر خواهد گرفت.



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5