اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

توازن عرضه و تقاضای مسکن تا پایان دولت دهم


وزیر مسکن و شهرسازی اظهار امیدواری کرد با اجرای سیاست های کنونی دولت در بخش مسکن ، تا پایان دولت دهم شاهد توازن خوبی در بازار عرضه و تقاضای آن باشیم...
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت مسکن و شهرسازی ، مهندس نیکزاد در حاشیه بازدید از پروژه های مسکن مهر استان مرکزی با بیان اینکه دولت نهم بخش مسکن را با کسری 5/1 میلیون واحدی تحویل گرفت ، تصریح کرد: دوران دولت های نهم و دهم در حقیقت پرمتقاضی ترین زمان ممکن بخش مسکن محسوب می شود تا جایی که بررسی هرم سنی ومیزان ازدواج ها ادامه چنین روندی را تا سال 93 نشان می دهد.
وی با تاکید برعزم و اراده جدی دولت و همراهی مجلس برای پاسخگویی به نیاز مسکن در کشور گفت: طی سالجاری تعداد واحدهای مسکونی در دست ساخت به 2 میلیون و 600 هزار واحد می رسد که از این تعداد 800 هزار واحد در روستاها، 240 هزار واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر، 970 هزار واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر، 370 هزار واحد در شهرهای جدید و 250 هزار واحد مسکونی نیز در بافت های فرسوده سراسر کشور ساخته می شوند.
وزیر مسکن و شهرسازی با اشاره به افتتاح 440 هزار واحد مسکونی طی سال گذشته، از به بهره برداری رسیدن 500 هزار واحد مسکونی دیگر تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد و گفت: با مساعدت های دولت در واگذاری زمین رایگان، ارائه تسهیلات قرض الحسنه، تأمین تأسیسات زیربنایی و ساخت فضاهای روبنایی امیدواریم تا پایان دولت دهم عرضه و تقاضای مسکن در کشور به توازن مطلوبی برسد.
وی در ادامه به روند مطلوب ساخت واحدهای مسکونی مهر در استان مرکزی اشاره کرد وافزود: در حال حاضر 52500 واحدمسکونی در استان مرکزی ساخته می شود که از این تعداد 19 هزار واحد در روستاها و مابقی در شهرهای این استان در دست ساخت هستند.
مهندس نیکزاد با بیان اینکه به متقاضیان نوسازی واحدهای مسکونی در روستاهای استان 10 میلیون تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود،‌اظهار داشت: در شهرها نیز افراد واجد شرایط برای ثبت نام در طرح مسکن مهر می توانند به سازمانهای مسکن و شهرسازی در شهرهای بالای 25 هزار نفر و به دفاتر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای زیر 25 هزار نفر مراجعه کنند.
وی بر تأمین تأسیسات زیربنایی و ساخت فضاهای روبنایی در پروژه های مسکن مهر تأکید کرد و گفت: ساخت مساجد به طور کامل و ساخت مدارس براساس توافق انجام شده با وزارت آموزش و پرورش تا مرحله ساخت  اسکلت بر عهده وزارت مسکن و شهرسازی است.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


همواره تعامل خاصی میان ساختمان ها و پنجره ها وجود دارد و طراحان و مهندسان از پنجره به عنوان ابزاری در خصوص ساختمان ها استفاده می نمایند. پروفیل های..



هدف از تدوین این استاندارد ارائة روشهای آزمون نفوذپذیری پنجره های باز شو در برابر جریان هوا می باشد که در دیواره های خارجی نصب می گردند . این استاند..



مراقبت از پنجره‌های PVC بسیار ساده است و کمترین میزان تلاش برای نگهداری آنها لازم است، اما با وجود این شرایط باید به صورت منظم آنها را نظافت نمود..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5