اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

توصیه‌ مدیر شهرداری‌ تهران درباره نمای ساختمان


با وجود اهمیت این موضوع در معماری سنتی گذشته، اما امروزه جنبه سلیقه ‌ای بودن مبحث نما و اعمال سلایق فردی در زیبایی‌شناسی طرح ‌نما بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و این یکی از دلایلی است که موجب شده تا دستیابی به یک انسجام فنی در طراحی و ضوابط مشترک صورت نگیرد...
مدیر کل معماری و ساختمان شهرداری ‌تهران با اشاره به اهمیت نمای ساختمان‌ها در معماری سنتی کشور، اظهار کرد: با وجود اهمیت این موضوع در معماری سنتی گذشته، اما امروزه جنبه سلیقه ‌ای بودن مبحث نما و اعمال سلایق فردی در زیبایی‌شناسی طرح ‌نما بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و این یکی از دلایلی است که موجب شده تا دستیابی به یک انسجام فنی در طراحی و ضوابط مشترک صورت نگیرد.
جواد کریمیان اقبال با بیان این مطلب گفت: با وجود آنکه همواره موضوع نمای ساختمان‌ها در تهران مورد بحث بوده است، اما متاسفانه شاهد آن هستیم که نمای ساختمان‌های شهر به عنوان یکی از دغدغه‌ها و اغتشاش بصری عنوان می‌شود.
وی افزود: یکی از مهم ‌ترین مسائل در این زمینه آن است که در طراحی نمای ساختمان به سازه بنا توجه شود و کاربری‌های مجاور نما نیز در نظر گرفته شود.
مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران تصریح کرد: یکی از مشکلات در این زمینه آن است که به دلیل مسائل اقتصادی مالک خواهان آن است که حداکثر استفاده از فضای ساختمان شود و به همین دلیل توجه به نما در اولویت قرار نمی‌گیرد و حتی گاهی برای فروش بهتر ساختمان راه ‌پله‌ها نیز کوچک‌ تر می‌شود که بر نمای ساختمان تاثیرگذار است.
این مقام شهرداری تهران تصریح کرد: نمی‌توان نمای ثابتی برای همه شهر و همه محلات تعریف کرد و این تفاوتی است که گذشته نه چندان دور ما با حال حاضر داشته است.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


چالش‌های پیش‌روی دولت در حوزه مسکن چیست؟ / راه دومی جز تحویل سریع مسکن مهر وجود ندارد?



امروزه مشکلات شیشه به شدت ملموس بوده بطوریکه صنعت پنجره و جدارهای نورگذر ( Glazing ) روز به روز در حال پیشرفت جهت رفع این مشکلات می باشد و ویندوفیلم..



شیشه‌ی لمینیت، ترکیبی شبیه به ساندویچی تشکیل شده از یک لایه‌ی میانی پلاستیک پلی‌وینیل‌بوتیرال است که با دو یا تعداد بیشتری لایه‌ی شیشه احاطه شده است..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5