اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

روایت خبرنگار «دنیای اقتصاد» از مسکن مهر سایر استان‌ها


گروه مسکن –‌هاجر شادمانی: بازدیدهای خبری از ساخت و سازهای مسکن مهر در برخی استان‌ها نشان می‌دهد: «به‌رغم اهتمام وزارت راه و شهرسازی در تحویل به موقع واحدهای مسکونی مهر، فضای نامناسب شهری شرایط ضعیفی را برای سکونت خانوارها به وجود آورده است».
ارشناسان مسکن تا پیش از این تصور می‌کردند این شهرهای جدید تهران هستند که به لحاظ خدمات شهری، همپای ساخت و سازهای مسکن مهر رشد نکرده‌اند، اما حالا در بازدید خبرنگار «دنیای اقتصاد» از شهرهای جدید خراسان رضوی، مشخص شده امکانات زندگی پرند و هشتگرد و پردیس که در اطراف پایتخت قرار دارند به مراتب بهتر از سایر شهرهای جدید است!به گزارش «دنیای اقتصاد»، 17 هزار و 500 واحد مسکن مهر در استان خراسان رضوی در صف واحدهای آماده برای بهره‌برداری قرار گرفته است.از این تعداد، 733 واحد در شهر جدید گلبهار ، 184 واحد در بینالود و 5 هزار واحد صنعتی ساز در مهرگان واقع شده است.بازدیدهای به عمل آمده از پروژه‌های مسکن مهر در سایر استان‌ها نشان می‌دهد، آماده نبودن خدمات شهری و زیرساخت‌های ارتباطی که همواره به عنوان بزرگ‌ترین مشکلات شهرهای جدید استان تهران مورد تاکید بوده و هست، به برخی استان‌ها نیز تسری یافته است.در این میان، بازدید اخیر خبرنگار «دنیای اقتصاد» از شهرهای جدید خراسان رضوی حاکی است: هرچند مسوولان ارشد شهر گلبهار به عنوان پایتخت مسکن مهر مشهد، درگیر جذب سرمایه‌گذار برای احداث قطار شهری با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان هستند، اما زیرساخت‌های ارتباطی درحال حاضر به گونه‌ای است که ساکنان کنونی گلبهار با 35 کیلومتر فاصله از مرکز شهر از حداقل‌های مورد نیاز در زمینه خدمات حمل و نقل عمومی ‌برخوردار نیستند، درحالی که اغلب این ساکنان در برخی از 733 واحد آماده به تحویل، فاقد انشعاب آب هستند.
اما، مسوولان ارشد شهر گلبهار می‌گویند: این افراد به بهانه استقرار وسایل زندگی خود در واحدها، اقدام به سکونت کرده‌اند و مشکل آب به زودی برطرف می‌شود!براساس این گزارش، همچنین از 4هزار واحد مسکونی درنظرگرفته شده برای متقاضیان مسکن مهر در شهر جدید بینالود 184 واحد، آماده بهره‌برداری است. واقع شدن بینالود در دو سمت جاده ارتباطی، نکته جالبی است که به ندرت در سایر شهرهای جدید قابل مشاهده است. وجود تعداد زیادی خانه‌های ویلایی نیمه کاره در بافت برخی شهرهای جدید خراسان رضوی نیز از مواردی است که به ندرت در سایر شهرها به چشم می‌خورد. اما در این میان احداث واحدهای آماده بهره‌برداری بدون آسفالت کشی خیابان‌ها، در زمین‌های خاکی فاقد فضای سبز و خدمات اساسی موردنیاز شهری به علاوه پراکنده‌کاری‌ها و فاصله زیاد مجموعه‌های مسکونی از یکدیگر، چالش قابل تاملی است که دقت و اهتمام بیشتر مسوولان این شهرها را طلب می‌کند.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


در ادامه تصاویری از نمای بیرونی ساختمان کازا باتیو و پنجره ها و نورگیر را مشاهده می کنید



شرکت ایتالیاییTonin در اقدامی کم نظیر قاب پنجره هایی با چرم تولید کرده است ...



همان گونه که می دانید یکی از روش های جذب مشتریان احتمالی و ترغیب آنها به خرید محصول یا خدمات شما اسال پیامک های تبلیغاتی برای آنها است . میزان اثر..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5