اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

صدور پروانه‌‌ساخت در تهران متوقف شد


اعتراض فرمانداری به اجرای طرح تفصیلی تهران بدون رفع مغایرت‌ها معاون جدید شهردار تهران: طرح‌تفصیلی بر قیمت مسکن بی‌اثر نیست عضو شورای‌شهر: صدور پروانه به بعداز آموزش پرسنل موکول شد

گروه مسکن- بهشاد بهرامی: تشکیل اولین جلسه رسمی شورای ‌شهر تهران در سال91، به نهاد ناظر بر مدیریت شهری پایتخت فرصت داد نسبت به آنچه این روزها «اجرای طرح‌ تفصیلی در تهران» خوانده می‌شود، تذکر دهد.
گزارش‌های چند روز اخیر درباره سوءاستفاده‌هایی که برخی دلالان ملک در تهران همزمان با اجرای طرح‌ تفصیلی، به راه‌ انداخته‌اند، دیروز در صحن علنی شورای ‌شهر بازتاب پیدا کرد و همزمان فرمانداری تهران نامه‌ای را برای پیگیری به شورا ارائه داد که متن آن حکایت از اعتراض این نهاد دولتی به اجرای طرح داشت.
فرمانداری تهران اجرای طرح تفصیلی را بدون آنکه مغایرت‌های قانونی آن حذف شده باشد، خلاف مقررات اعلام کرده است.
این در حالی است که مدیران شهری با اتکا به مجوزی که از شورای‌ عالی معماری و شهرسازی کشور گرفته‌اند، این اعتراض را به‌جا نمی‌دانند.
پیگیری‌های روز گذشته  از اعضای موثر شورای‌ شهر درباره اجرای طرح تفصیلی همچنین نشان داد: صدور پروانه ‌ساختمانی در مناطق مختلف تهران از ابتدای سال متوقف شده و مقرر شده است برای متقاضیان ساخت، بعد از نیمه اردیبهشت، پروانه صادر شود.
احمد نجفی عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای ‌شهر تهران در این باره گفت: فعلا صدور مجوز ساخت‌وساز متوقف است و بعد از آموزش کامل طرح تفصیلی به مسوولان دفاتر خدمات الکترونیک شهر و سایر کارشناسان مناطق شهرداری، صدور پروانه آغاز خواهد شد که مهلت زمانی تعیین شده برای این آموزش حداکثر تا 15 اردیبهشت تعیین شده است.
به گزارش «دنیای‌اقتصاد» معاون جدید شهرسازی و معماری شهرداری ‌تهران دیروز برای اولین بار در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به پرسش، درباره تاثیر اجرای طرح تفصیلی بر قیمت مسکن در تهران گفت: این طرح روی قیمت مسکن بی‌اثر نیست، اما به صورت مستقیم هم اثر ندارد.
علیرضا جاوید همچنین وعده داد، هفته آینده اطلاعات کاملی را درباره طرح تفصیلی به کمک مدیران ارشد شهرداری، منتشر می‌کند.
جاوید اواخر سال گذشته با نظر قالیباف جایگزین هیربد معصومی شد تا به گفته شهردار تهران، طرح تفصیلی بدون اما و اگر در تهران به اجرا دربیاید.
به گزارش «دنیای‌اقتصاد» در جلسه دیروز شورای‌ شهر، تعدادی از اعضا نسبت به جوسازی ملاکان علیه طرح تفصیلی هشدار دادند و گروهی دیگر از اعضای شورا از شهرداری خواستند بصورت شفاف، اجرای این طرح را برعهده بگیرد.
«صدور پروانه جدید ساخت وساز تا نیمه اردیبهشت ممنوع شد.» این، دستور جدید مسوولان ارشد شهرداری تهران در پی اجرای طرح تفصیلی جدید تهران است.
مسوولان ارشد شهرداری تهران برای تکمیل شدن فرآیند اجرای طرح تفصیلی از مدیران دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران خواسته‌اند تا 15 اردیبهشت ماه پروانه جدید صادر نکنند تا تمام مقدمات و مراحل اجرایی طرح تفصیلی در خود شهرداری‌های مناطق و دفاتر خدمات الکترونیک شهری انجام شود و بعد از طی‌این مرحله دوباره صدور مجدد پروانه‌های ساختمانی از 15 اردیبهشت شروع شود.
روز گذشته محمدعلی نجفی، عضو شورای شهر تهران با اعلام‌این خبر  اظهار کرد: گرچه گزارش‌هایی طی چند روز اخیر مبنی بر آشفتگی بازار خرید مسکن و زمین در نقاط مختلف تهران به شورا رسیده است، اما به نظر نمی‌رسد اجرای طرح تفصیلی تهران به تنهایی روی قیمت مسکن و زمین اثرگذار باشد، بلکه جو روانی‌ایجاد شده فعلی مبنی بر گرانی ملک ناشی از اجرای طرح تفصیلی به دنبال توقف صدور پروانه جدید تا 15 اردیبهشت ماه است.
حمزه شکیب دیگر عضو شورای شهر تهران نیز معتقد است:‌این دوران فعلا دوران گذار است و اگر مسوولان خود را به صورت شفاف مقید به اجرای طرح بدانند نباید منتظر افزایش قیمت مسکن خارج از برنامه بود.
تاثیر روی قیمت مسکن را نفی نمی‌کنم
گفته‌های اعضای شورای شهر تهران در حالی است که علیرضا جاوید، معاون جدید و جوان شهرسازی و معماری شهرداری تهران که روز گذشته برای اولین بار در حاشیه جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران حاضر شده بود تاثیرگذاری اجرای طرح تفصیلی بر قیمت زمین و مسکن را نفی نکرد و افزود: طرح تفصیلی جدید تهران به صورت مستقیم بر قیمت مسکن تاثیرگذار نخواهد بود، اما نمی‌توان گفت به طور کامل بی اثر خواهد بود.
علیرضا جاوید  اظهار کرد: فاکتورهای متعددی وجود دارد که بر قیمت مسکن و زمین اثر گذار هستند، اما با توجه به وضعیت کلی قیمت‌ها در بازار ارز، طلا و حتی سایر کالاها، باید متوجه بود که طبیعتا قیمت زمین و ملک از‌این پارامترها نیز اثر می‌گیرد.
او ادامه داد: اجرای طرح




موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


این پنجره، نقش دستگاه تصفیه ی هوا را دارد.



اگر در خیابان های حومه انگلستان قدم بزنید، متوجه خواهید شد که در ساخت اغلب خانه ها از در و پنجره های UPVC استفاده شده است...



میزان عايق بندي گرمايي پنجره دو جداره به فاصله دو شيشه بستگي دارد. اگر فاصله دو شيشه بسیار كم باشد، نفوذ گرمايي افزایش یافته و به طبع آن رسانايي گرم..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5