اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

واکنش به جدایی شهر ری از تهران


اعضای شورای شهر تهران دیروز در جلسه علنی شورا به مصوبه دولت در خصوص جدایی شهر ری از شهر تهران واکنش نشان داده‌اند و این مصوبه را در تناقض با مصوبه سال 86 دولت که به امضای رییس‌جمهور رسیده بود عنوان کردند. رییس شورای شهر تهران در این باره اعلام کرد: شهر ری براساس طرح جامع تهران به این کلانشهر متعلق است و عضوی از مناطق 22 گانه پایتخت به حساب می‌آید که مطابق سند مصوب سال 86، جدایی آن از تهران امکان‌ناپذیر است.
شورای‌شهر: حذف شهرری از پایتخت مصوبات قبلی دولت را زیر سوال برد
حذف «20» از تهران؛ اعتراض پارلمان
 انتقال شهرری با طرح‌جامع و طرح تفصیلی تهران در تناقض است
 واکنش شهرری به جدایی‌اش از تهران
گروه مسکن- بهشاد بهرامی: نمایندگان پارلمان محلی تهران با اعتراض به مصوبه هفته گذشته دولت درخصوص «شهرری»، این تصمیم را در تناقض کامل با برنامه‌ای که پیش‌تر هیات‌دولت برای کلان‌شهر تهران تصویب کرده بود، عنوان کردند.رییس شورای‌شهر تهران در جلسه علنی روز گذشته شورا اعلام کرد: متن سند بالادست طرح تفصیلی جدید تهران - طرح جامع شهر تهران- که سال 86 به امضای رییس‌جمهور رسید، کلان‌شهر تهران را دارای 22 منطقه با مساحت و ابعاد مشخص تعریف کرده است که شهرری به عنوان منطقه20 در محدوده قانونی این کلان‌شهر قرار دارد.مهدی چمران بعد از تشریح این سند گفت: دولت نمی‌تواند با یک مصوبه، مصوبات قبلی خود را نقض کند و اگر این منطق مورد قبول همه باشد، مصوبه جدایی شهرری از تهران دارای اشکال قانونی است.در جلسه اعتراضی روز گذشته شورا، نماینده مردم شهرری نیز از واکنش شهرری به جدایی‌اش از تهران خبر داد و گفت: قیمت زمین‌های شهرری در همین چند روز اخیر بیش از 30 درصد کاهش پیدا کرده و سه سرمایه‌گذار بزرگ که ماه‌ها قبل کارشان را در شهرری شروع کرده بودند، حالا دست از کار کشیده‌اند و علاقه به فعالیت در منطقه‌ای که دیگر عضو تهران قرار نیست باشد را از دست داده‌اند.
حذف شهرری کاهش یا افزایش درآمد؟
حذف حریم جنوبی شهر تهران، کاهش سرمایه‌گذاری تجاری در منطقه، کاهش قیمت زمین، افزایش ساخت وسازهای غیرمجاز و گسترش حاشیه نشینی مهم‌ترین معایب اجرای طرح جداسازی شهرری از دیدگاه نمایندگان شورای شهر است.براساس گزارش تصویری ارائه شده در صحن شورا، وسعت تقریبی شهرداری منطقه 20، حدود 240 کیلومترمربع با جمعیتی بالغ بر 600 هزار نفر است که 25 کیلومتر آن در داخل محدوده شهر تهران قرار گرفته و مابقی جزو حریم شهر تهران محسوب خواهد شد. بنابراین حذف شهرری به معنای بر هم خوردن حریم جنوبی تهران خواهد بود.شهرری در 6 سال گذشته به طور متوسط حدود 30 میلیارد تومان درآمد برای شهرداری تهران کسب کرده است اما به گواه گزارش شورای شهر بیش از 250 میلیارد تومان از سوی مدیریت شهری برای اجرای پروژه‌های امام علی و خط مترو در منطقه 20 هزینه شده است.
زمین شهرری 35 درصد افت کرد
علیرضا دبیر عضو شورای شهر تهران در جلسه دیروز اجرای مصوبه دولت مبنی بر جداشدن شهرری از تهران را برخلاف مواد 170 و 173 برنامه پنجم توسعه عنوان کرد و از کاهش 35 درصدی قیمت زمین‌های شهرری در هفته گذشته به دنبال مصوبه دولت خبر داد.
او ادامه داد: در برنامه پنجم آمده دولت فقط تدوین طرح جامع را بر عهده دارد اما اجرای آن وظیفه او نیست. این در حالی است که در طرح جامع مبالغ زیادی برای ساخت مرکز تجارت جهانی و طرح‌های گردشگری پیش‌بینی شده است اما حالا جدا شدن شهرری سند مصوب طرح جامع و به دنبال آن طرح تفصیلی جدید تهران را که به امضای خود رییس‌جمهور رسیده است روی هوا می‌برد.دبیر از توقف سه سرمایه‌گذاری کلان در هفته گذشته در شهرری خبر داد و افزود: کسانی که این تصمیمات را می‌گیرند دلشان به حال مردم نمی‌سوزد باید در این مصوبه تجدید نظر کارشناسی شود.دبیر با اشاره به سودجویی‌های احتمالی زمین‌خواران از اجرای این طرح گفت: شهرری از ابتدا وجود داشته و به واسطه گسترش آن شهر تهران به وجود آمده و به نوعی تهران جزئی از شهرری است. به نظر می‌رسد با جدایی شهرری از تهران به دنبال داشتن نماینده مستقل در مجلس هستند اما بدانند تا ما هستیم اجازه نمی‌دهیم نمایندگی به آنها برسد.
اشکال قانونی در تقسیمات کشوری
مهدی چمران رییس شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه تهران از محل قدیمی ری احداث و گسترش پیدا کرده اس



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


ریشه لغت کاداستر، در حقیقت کلمه یونانی Katastichon به معنی دفتر یادداشت است که با گذشت زمان در زبان لاتین به Captasrum تبدیل شده است... ریشه لغت..



Home Light Control،Save Energy Solution،Future of home building



برای موفقیت و شادی در تمام جنبه های زندگی تفکر مثبت امری ضروری است . شیوه ی تفکر شما نشان دهنده ی ارزش ها ، اعتقادات و انتظارات شماست.



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5