اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

انتقاد استاندار تهران از شیوه کار در بافت فرسوده


استاندار تهران از شیوه کار در بافت فرسوده انتقاد کرد. مرتضی تمدن در گفت‌وگو با ایسنا، روند بازسازی بافت‌های فرسوده تهران را قابل قبول و مطلوب ارزیابی نکرد و گفت: این اقدامات باید سرعت بیشتری به خود بگیرد، چرا که یکی از عواملی که می‌تواند در کاهش میزان خسارت‌های زلزله احتمالی تهران نقش موثری داشته باشد، مقاوم سازی ساختمان‌ها و تبدیل بافت‌های فرسوده به ساختمان‌های استاندارد است.
وی افزود: مهم‌ترین وظیفه بازسازی بافت‌های فرسوده بر دوش شهرداری شهر تهران همچنین سایر شهرداری‌هاست و باید با سرعت عمل بیشتری نسبت به بازسازی بافت‌های فرسوده از محل تسهیلاتی که دولت در بودجه و برنامه پیش‌بینی کرده، اقدام کنند و مردم را برای مشارکت در بازسازی این بافت‌ها تشویق کنند.
ساخت 13 سایت اسکان اضطراری
تمدن با بیان اینکه ایجاد 13 سایت اسکان اضطراری در اطراف تهران به اتمام رسیده، ادامه داد: همین تعداد سایت جدید نیز در دست احداث است. تمدن همچنین تاکید کرد: تهران باید در برابر حوادث غیرمترقبه همچون زلزله خود را تقویت کند، اما این به آن معنا نیست که تاکنون اقدامی انجام نشده یا کاری صورت نگرفته است. استاندار تهران تصریح کرد: برای مقابله با حوادث غیرمترقبه از جمله زلزله، ماشین‌آلات شرایط اضطرار ویژه از سال 89 تجهیز شده و اعتباری معادل 2700 میلیارد ریال صرف تجهیز ماشین‌آلات و دستگاه‌های مربوطه شده است. وی ادامه داد: در بحث تقویت نهادهای امدادی همچون هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس گام‌های خوبی برداشته شده؛ چرا که یکی از ضرورت‌های مقابله با حوادث غیرمترقبه از جمله زلزله، تقویت بنیه این دستگاه‌ها است.
تمدن با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگ سازی مقابله با حوادث غیرمترقبه از جمله زلزله، آموزش شهروندان از طریق رسانه‌ها و ستاد مدیریت بحران آغاز شده است، تاکید کرد: باید این آموزش‌ها همواره استمرار داشته باشد.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


پنجره های قدیمی از جنس سنگ که امروز به قیمت زیادی در حراجی های معتبر به فروش می رسد



امروزه بحث جلوگیری از هدر رفتن انرژی، یکی از مواردی است که در تولید محصولات جدید در نظر گرفته می شود. در این راستا هدر رفتن انرژی در ساختمان ها نیز..



هدف از تدوین این استاندارد تعیین ویژگیها و روشهای آزمون پروفیل های اکسترود شده تهیه شده از پلی وینیل کلراید با مقاومت ضربه ای بالا، جهت تولید درب..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5