اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

کارگران فصلی در صف اجاره آپارتمان


عمده متقاضیان اجاره‌بهای آپارتمان مسکونی در منطقه مرکزی تهران، کارگران فصلی شاغل در کارگاه‌ها و انبارهای منطقه 12 هستند که به دنبال سوئیت‌ها و آپارتمان‌های کوچک‌متراژ و ارزان‌قیمت هستند.

عمده متقاضیان اجاره‌بهای آپارتمان مسکونی در منطقه مرکزی تهران، کارگران فصلی شاغل در کارگاه‌ها و انبارهای منطقه 12 هستند که به دنبال سوئیت‌ها و آپارتمان‌های کوچک‌متراژ و ارزان‌قیمت هستند. به گزارش «دنیای اقتصاد»، منطقه 12 واقع در مرکز شهر تهران و از قدیمی‌ترین مناطق شهر است که به نوعی هسته تاریخی پایتخت محسوب می‌شود. هرچند به مرور زمان بخش‌هایی از این منطقه به محل کسب تغییر کاربری داده و در نتیجه تبدیل شدن به راسته تجاری، سکونت از این محله‌ها رخت بربسته است، اما محله‌های مسکونی قدیمی واقع در این منطقه نظیر آبشار، مجاهدین اسلام، ایران، دروازه شمیران، قیام، خراسان و پیچ‌شمیران همواره در بین مردم بومی و محلی صف تقاضای پرتعدادی دارد. محله‌های مسکونی مذکور از متراکم‌ترین محله‌های شهر تهران محسوب می‌شوند اما اگر جمعیت ساکن منطقه 12 را با مساحت کل پهنه این منطقه که 95 کیلومترمربع وسعت دارد، مقایسه کنیم، در می‌یابیم که جمعیت ساکن این منطقه نسبتا پایین است. در عین حال بررسی فایل‌های عرضه شده در بازار اجاره‌بهای منطقه 12 که میزبان بازار تهران و بورس‌ها و راسته‌های تجاری متعدد از صنوف مختلف است، نشان می‌دهد به رغم سرمای بازار اجاره در این فصل که به‌صورت سنتی رخ می‌دهد، در منطقه 12 کارگران فصلی در بازار سرد کنونی در جست‌وجوی آپارتمان و سوئیت کوچک‌متراژ و ارزان‌قیمت هستند. هر چند فایل‌های معدودی در محله‌های مسکونی این منطقه نیز عرضه شده یا طی یک ماه اخیر به اجاره رفته است، اما عمده این بازار را کارگران شهرستانی شاغل در کارگاه‌ها و واحدهای صنفی این منطقه اشغال کرده‌اند و از چند هفته مانده به آغاز سال جدید وارد بازار اجاره در منطقه 12شده‌اند.







موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


ساخت درب و پنجره های PVC از نوع سخت در سال ۱۹۶۰ در اروپا آغاز شد . با پیشرفت تکنولوژی و افزایش هزینه تولید درب و پنجره های چوبی آهنی و آلومینیومی..



به دلیل شرایط آب و هوایی مناطق ویلایی درب و پنجره های upvc گزینه مناسبی برای این نوع از خانه ها به حساب می آید



بنرهای تبلیغاتی (Banner) در ابعاد گوناگون و همچنین فرمت های مختلف ، ترکیبی از تصاویر و متون تبلیغاتی هستند که برای هدایت خریداران از وب سایت های دیگ..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5