اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

افزایش تقاضا در بازار آپارتمان‌های 80 متری


بازار خرید و فروش واحدهای 80 مترمربعی در مقطع زمانی فعلی جزو پر رفت‌‌وآمدترین متراژهای مورد تقاضا در بازار مسکن محسوب می‌شود.
بازار خرید و فروش واحدهای 80 مترمربعی در مقطع زمانی فعلی جزو پر رفت‌‌وآمدترین متراژهای مورد تقاضا در بازار مسکن محسوب می‌شود.
واحدهای مسکونی 80 مترمربعی واحدهایی هستند که معمولا از میان دو دسته از خریداران بازار مسکن متقاضیان خاص خود را دارند.میزان تقاضا برای خرید این دسته از واحدها طی هفته‌های اخیر و همزمان با افزایش حضور متقاضیان خرید مسکن در بنگاه‌های املاک افزایش یافته است.دسته اول متقاضیان خرید این واحدها خانه‌اولی‌هایی هستند که با استفاده از تسهیلات خرید مسکن قصد دارند متناسب با بودجه‌ای که در اختیار دارند مساحت واحد مورد تقاضای خود را تا 80 مترمربع افزایش دهند؛ در واقع 80 مترمربع به‌طور نسبی هم‌اکنون حداکثر متراژی است که بخشی از خانه‌اولی‌های حاضر در بازار تقاضای ملک توان خریداری آن را دارند. از سوی دیگر برخی از متقاضیان خرید مسکن که عمدتا خانه‌دومی هستند و به قصد تبدیل به احسن کردن واحدهای مسکونی کوچک‌متراژ خود وارد بازار مسکن شده‌اند، ترجیح می‌دهند علاوه بر اینکه منطقه محل سکونت خود را تا حدی ارتقا ‌دهند، سطح متراژ آپارتمان جدیدشان را به 80 مترمربع برسانند. به گفته واسطه‌های فروش مسکن در مناطق مختلف تهران به‌خصوص نواحی پر معامله و مصرفی پایتخت، هم‌اکنون در نتیجه حضور این دو دسته از متقاضیان خرید مسکن، تقاضا برای خرید آپارتمان‌های میان‌متراژ به‌خصوص واحدهای مسکونی 80مترمربعی یا مساحت‌های نزدیک به آن افزایش یافته است. این واسطه‌ها در عین حال تاکید می‌کنند هم‌اکنون تنوع قابل‌قبولی از فایل‌های فروش واحدهای با مساحت 80 مترمربع در مناطق مختلف شهر تهران به‌خصوص مناطق مصرفی وجود دارد و خریداران در شرایط فعلی نگرانی‌ای بابت کمبود عرضه این دسته از آپارتمان‌ها نخواهند داشت. سطح قیمت‌های پیشنهادی در این گروه از آپارتمان‌ها نیز مانند دیگر واحدهای مصرفی موجود در بازار هم‌اکنون به‌طور نسبی همچنان مناسب است، هرچند واحدهای نوساز 80 مترمربعی مانند سایر واحدهای مصرفی نوساز، به‌تازگی ریزنوسانات جزئی قیمتی را نیز تجربه کرده‌اند.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


شرکت ایتالیاییTonin در اقدامی کم نظیر قاب پنجره هایی با چرم تولید کرده است ...



تیم طراحی : Makhno ، Butenko Vasiliy در حالی که هدف اصلی طراحی این فضای رستوران بود، برای ایجاد محیطی که طبیعی است



دولت کرۀ جنوبی به منظور ساماندهی وضعیت بازار مسکن به‌صورت جدی وارد این بازار شد و دو سیاست اصلی "افزایش عرضه " و "کنترل سوداگری موجود در بازار مسکن..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5