اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

طرح آخوندی برای وام مسکن یکم


وزیر راه وشهرسازی از طرح پیشنهاد اصلاح ساختار پس‌انداز در صندوق پس‌انداز مسکن یکم با رئیس‌جمهوری خبر داد.
وزیر راه وشهرسازی از طرح پیشنهاد اصلاح ساختار پس‌انداز در صندوق پس‌انداز مسکن یکم با رئیس‌جمهوری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی گفت: پیشنهاد من به رئیس‌جمهوری این است که طول دوره انتظار برای اعطای تسهیلات خرید مسکن از محل صندوق پس‌انداز مسکن یکم را از هر ۶ ماه یک برابر به هر پنج ماه یک برابر کاهش یابد. به این معنا که متقاضیان خانه‌اولی بتوانند به جای انتظار یکساله برای دریافت تسهیلات،بعد از 10 ماه سپرده‌گذاری در این صندوق تسهیلات خود را دریافت کنند. آخوندی درحالی از طرح پیشنهاد اصلاح ساختار پس‌انداز در صندوق پس‌انداز مسکن یکم خبر می‌دهد که از هفته‌ها قبل این پیشنهاد در قالب دو تغییر مهم در شرایط پس‌انداز و دریافت تسهیلات برای خانه‌اولی‌ها به نفع رونق بازار مسکن و حمایت از گروه‌های مصرفی،در قالب کاهش مدت زمان انتظار برای دریافت تسهیلات و همچنین کاهش مبلغ اقساط ماهانه به واسطه افزایش طول دوره بازپرداخت مطرح شده بود.
به اعتقاد وزیر راه و شهرسازی برنامه‌های آتی در دولت، مجلس و شهرداری برای دو دهه آینده باید بر این مطلب متمرکز باشد که چگونه کیفیت زندگی در بافت‌های شهری ارتقا یابد.آخوندی با تاکید بر اینکه در حال حاضر کیفیت زندگی نازل شهری سبب ناخرسندی بسیاری است، گفت: اقدامات عملیاتی وزارت راه و شهرسازی برای ارتقای کیفیت زندگی شهری توانمندکردن مردم است که در بحث توانمندکردن مردم در بافت‌های فرسوده و غیر فرسوده با تکیه بر نظام پس‌انداز و راه‌اندازی صندوق پس‌انداز یکم و افزایش میزان تسهیلات به مردم و همچنین کاهش نرخ سود، تلاش‌های قابل توجهی انجام شده است. وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر آنکه دولت افزایش قدرت خرید را در جهت توانمندکردن مردم با تکیه بر نظام پس‌انداز افزایش داده است، افزود: نرخ سود تسهیلات خرید مسکن در بافت فرسوده ۸ درصد و در سایر بافت‌ها 5/ 9درصد است که رقم مناسبی است.وی گفت: بر اساس آمارها در حال حاضر ۲۶۰ هزار نفر در صندوق پس‌انداز مسکن یکم ثبت نام کرده‌اند که به‌طور میانگین، روزانه ۸۰۰ نفر در صندوق ثبت‌نام می‌کنند که ما باید بتوانیم این رقم را افزایش دهیم.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


براى نصب استاندارد درب و پنجره هاى يوپى وى سى بايد به نكات زير توجه شود: ١-اندازه گيرى ساخت بايد از روى قاب انجام شود،در صورت درخواست مشترى موارد..



به دلیل شرایط آب و هوایی مناطق ویلایی درب و پنجره های upvc گزینه مناسبی برای این نوع از خانه ها به حساب می آید



بازاریابی نا متناسب. هنگامی که شما تصمیم به راه اندازی یک کسب و کار می گیرید به همان اندازه نیز به بازاریابی و فروش محصولات و خدمات آن فکر کنید. اگر..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5