اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

پیش‌بینی مثبت از بازار مسکن ۹۷


وزیر راه و شهرسازی با اعلام رشد ۷ درصدی مسکن در سالی که گذشت، پیش‌بینی کرد این رشد در سال ۹۷ به شکل فزاینده ادامه یابد.
آخوندی صبح دیروز در جریان برگزاری مراسم سالگرد تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راه‌اندازی صندوق پس‌انداز مسکن یکم در بانک مسکن را اقدامی سنجیده در جهت تجهیز مالی خانه‌‌اولی‌ها عنوان کرد و گفت: تاکنون حدود ۴۰۰ هزار نفر در صندوق پس‌انداز مسکن یکم ثبت نام کرده‌اند و بخش قابل توجهی از آنها در سال ۹۷ به شکل تقاضای قطعی وارد بازار خرید مسکن می‌شوند و باعث رشد مثبت و چشمگیر بخش مسکن در سال جدید خواهند شد. وی افزود: مدل صندوق پس انداز مسکن یکم به گونه‌ای نیست که تقاضای ناگهانی در حجم بالا برای خرید مسکن ایجاد کند از طرفی، هزینه تمام شده تسهیلات در این صندوق چون که سود به سپرده‌گذاری‌ها تعلق نمی‌گیرد، پایین‌تر از سایر روش‌های تجهیز منابع برای پرداخت تسهیلات مسکن است. در حقیقت آنچه باعث موفقیت این مدل تامین مالی مسکن شده آن است که به خانه‌اولی‌های سپرده‌گذار در صندوق سودی پرداخت نمی‌شود بنابراین قیمت تمام شده بانک مسکن صرفا به هزینه‌‌های جاری مرتبط با آن محدود می‌شود و نیازی به پرداخت یارانه تسهیلات نیست.

آخوندی در عین حال تاکید کرد: نکته مهم درباره فعالیت و عملکرد صندوق پس‌انداز مسکن یکم با توجه به استقبال گسترده متقاضیان و همچنین طرح کاهش نرخ سود تسهیلات آن، چگونگی تعادل‌بخشی به منابع و مصارف است که برای تامین منابع کمکی باید سرمایه بانک مسکن افزایش پیدا کند. در این راستا، نرخ تسهیلات صندوق پس‌انداز مسکن یکم در حال حاضر ۸ درصد است اما به دنبال آن هستیم که این نرخ به ۶ درصد کاهش پیدا کند. وزیر راه و شهرسازی همچنین سقف‌های متفاوت تسهیلات خرید مسکن یکم در شهرهای بزرگ و کوچک را به نفع تعادل‌بخشی جمعیت در کشور به نفع افزایش جمعیت شهرهای دارای ظرفیت عنوان کرد و گفت: در شهرهای کوچک، قدرت این تسهیلات تا ۸۰ درصد قیمت خرید مسکن است در حالی که در کلان‌شهرها، این نسبت کمتر از ۵۰ درصد است. آخوندی از مطرح شدن طرح کاهش نرخ سود تسهیلات خرید مسکن یکم به ۶ درصد در جلسه شورای پول و اعتبار نیز خبر داد.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


در اغلب شرکت ها تیم های بازاریابی گروهی از مشتریان احتمالی را شناسای کرده آنها را برای پیگیری بیشتر به تیم فروش ارجاع می دهند ، بخشی از این مشتری..



مقطع بعد از انقلاب اسلامی را به عنوان دوره منتخب برای بررسی سیاست های مرتبط با انبوهسازی در نظر بگیریم.فصل اول : دهه اول انقلاب ، سال های 1358 الی..



بحث صدا و ایزولاسیون یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب نوع پنجره و متعلقات آن می‌باشد که مخصوصاً در کلان شهرها و مناطق پر صدا این مهم پر رنگتر می‌گردد...



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5