اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

سردرگمی ساکنان بافت‌فرسوده بابت تسهیلات نوسازی


عضو فراکسیون مدیریت‌شهری مجلس: بودجه نوسازی در محل دیگری هزینه می‌شود مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران اعلام کرد: براساس قانون بانک مرکزی موظف شده است حداقل 25درصد از تسهیلات بانکی ارزان قیمت تخصیصی به بخش مسکن را به امر احداث و نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده اختصاص دهد، اما به رغم این تاکیدات قانونی، ارائه تسهیلات ارزان قیمت در بلاتکلیفی به سر می‌برد و چه بسیار شهروندانی که با وعده این تسهیلات اقدام به تخریب و نوسازی ملک‌شان کرده‌اند، اما در میانه راه دچار سردرگمی شده‌اند.
علیرضا جعفری در گفت‌وگو با شهرنوشت، افزود: از سوی دیگر قانون دولت را موظف کرده تا 100درصد از تخفیفات اعمال شده از سوی شهرداری‌ها در بافت فرسوده را در لوایح بودجه سنواتی منظور و جهت تامین زیرساخت‌ها و سرانه‌های موردنیاز پرداخت کنند، اما در بودجه سنواتی هیچ خبری از بازپرداخت تخفیفات پروانه‌های صادر شده دیده نمی شود.
جعفری تاکید کرد: براساس قانون برنامه پنجم توسعه وزارت راه و شهرسازی ملزم به احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده طبق برنامه ده ساله است. همچنین دولت موظف است حداقل 50 درصد از منابع و تسهیلات اعطایی برای بخش مسکن اعم از مسکن مهر را در بافت فرسوده شهری هزینه کند، اما به نظر می‌رسد با تمام این تکالیف سازمان نوسازی شهر تهران در امر نوسازی نیز تنها مانده است.
درباره بافت‌‌های‌ فرسوده همچنین عضو فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس، با انتقاد از تخصیص نیافتن بودجه تعریف شده در قانون برای نوسازی بافت‌های فرسوده، گفت: متاسفانه بودجه نوسازی در هر محلی به غیر از محل تخصصی خود هزینه می‌شود.عباس فلاحی باباجان در گفت‌‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری تاکیدات قانون به اختصاص بودجه‌ای برای نوسازی بافت‌های فرسوده، تصریح کرد: در قانون پنجم توسعه تکلیف شده است که ۱۰ درصد از عواید حاصل از هدفمندی یارانه‌ها در جهت نوسازی و ایمن‌سازی بافت‌های فرسوده کشور استفاده شود که این امر تاکنون به‌صورت کامل محقق نشده است.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


پارکت کفپوشی از جنس چوب است که زیبایی بی همانند و طراوت طبیعی آن و ...



در این بخش ده دلیل ساده ولی مهم عنوان شده که می توانند در مورد تجارت شما هم صادق باشند. شاید بارها این سوال را از خود پرسیده باشید که چرا مردم از..



رضایت مشتری اولین و مهمترین گام در پیشرفت هر کسب و کار است. در این چند سطر بر آنیم تعریفی هرچند مختصر، از این موضوع ارایه دهیم.



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5