اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

ساخت و سازهای مناطق سیل‌زده با سرعت بیشتری دنبال شود


تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: با توجه به اینکه باران‌ در فصل‌های آینده در پیش است، باید تلاش کنیم تا عملیات ساخت و ساز ساختمان‌های جدید در مناطق سیل‌زده با سرعت بیشتری دنبال شود تا سیل‌زدگان با مشکل خاصی روبرو نشوند.
 تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: با توجه به اینکه باران‌ در فصل‌های آینده در پیش است، باید تلاش کنیم تا عملیات ساخت و ساز ساختمان‌های جدید در مناطق سیل‌زده با سرعت بیشتری دنبال شود تا سیل‌زدگان با مشکل خاصی روبرو نشوند.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، آیت ‌الله سید محمد سعیدی روز یکشنبه در دیدار اعضای ستاد کمک‌های مردمی استان قم به سیل‌زدگان در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت (س) افزود: این سرعت در عمل باید به موازات استحکام در عمل باشد تا نتیجه کار شیرین شود؛ چراکه اگر سرعتی دارای خلل باشد، مشکل ایجاد کرده و در بارندگی‌های آینده افراد سازنده منازل مورد تهمت قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه کمک به سیل‌زدگان و مشارکت در ساخت منازل جدید برای آنها ذخیره‌ای برای دنیا و آخرت ما است، گفت: اجابت دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از انگیزه‌های اصلی مهم برای انجام این امر خیر است که در راستای تحقق دستورهای شرع مقدس نیز مطرح می‌شود.

وی افزود: گاهی اوقات از سرعت در عمل یاد می‌شود که موضوع بسیار مهمی است و در قرآن کریم نیز از این موضوع و سبقت از یکدیگر صحبت به میان آمده که از شاخص‌های مهم برای مومنان است.

ساخت ۱۳۰ منزل برای سیل‌زدگان تا پایان آذرماه

فرمانده سپاه استان قم نیز در این جلسه، با اشاره به اینکه برنامه ساخت ۱۳۰ واحد جدید برای سیل‌زدگان در ۲۴ روستا به‌ عنوان اولویت در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در یک روستا ۳۵ واحد مسکونی به همراه یک مسجد به نام حضرت معصومه(س) توسط آستان مقدس ساخته می‌شود.

سردار محمدتقی شاهچراغی با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی استان قم با استفاده از ظرفیت مجموعه‌های کمیته امداد، هلال احمر، حرم مطهر و ستاد مردمی به سیل‌زدگان رسیده است، افزود: با تشکیل قرارگاه حضرت معصومه(س) تلاش کرده‌ایم تا روند خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان را به صورت منجسم، هماهنگ و مستمر دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه در ابتدای کار ساخت و بازسازی ۵۰۰ منزل در مناطق سیل‌زدگان لرستان بر عهده قم به‌عنوان معین استان لرستان گذاشته شد، اضافه کرد: برنامه ساخت ۱۳۰ واحد جدید برای سیل‌زدگان در ۲۴ روستا به‌ عنوان اولویت در دستور کار قرار گرفته است.

وی به ساخت ۷۰ واحد مسکونی در ۲ روستا نیز اشاره و خاطرنشان کرد: ۶۰ واحد مسکونی برای شهرستان چگینی و ۷۰ واحد مسکونی نیز برای پل‌دختر در نظر گرفته شده است.  

شاهچراغی با تاکید بر اینکه ساختمان‌های جدید برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی و خانواده‌های نیازمند ساخته می‌شود، اظهار کرد: امیدوار هستیم روند ساخت منازل تا پایان آبان‌ماه به اتمام برسد.

انعقاد تفاهم‌نامه‌ میان آستان مقدس و سپاه قم برای کمک به سیل‌زدگان

همچنین معاون اجرایی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در این جلسه، از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان این آستان مقدس و سپاه استان قم به ‌منظور ساخت منازل جدید برای سیل‌زدگان خبر داد و گفت: تلاش کرده‌ایم تا در مباحث اداری این تفاهم‌نامه به تسهیل مورد نیاز برسیم.

هادی محمودنژاد، افزود: برای کمک به سیل‌زدگان استان‌های گوناگون علاوه بر اختصاص کمک‌های نقدی و غیرنقدی، جمعی از خادمان حرم مطهر نیز به مناطق سیل‌زده اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آستان مقدس حضرت معصومه (س) بااستفاده ازمنابع خود وکمک‌های مردمی برای تامین اسکان موقت و دائم اقدام‌های لازم را دنبال کرده است، گفت: تفاهم‌نامه‌ای میان سپاه امام علی‌ ابن‌ ابیطالب(ع) و آستان مقدس حضرت معصومه(س) در حال تدوین است که در آستان مقدس برای انجام این تفاهم‌نامه مشکلی نداریم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم نیز با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ تُن سیمان برای بازسازی و ساخت منازل جدید برای سیل‌زدگان تهیه و به قرارگاه حضرت معصومه(س) رسیده است، گفت: اکنون به دنبال این هستیم تا بتوانیم از مشارکت‌های مردمی برای تامین کاشی، سرامیک و دیگر مصالح مورد نیاز استفاده کنیم.

اکبر میرشکار با بیان اینکه کمک‌های نقدی مردم در کمیته امداد جمع‌آوری و برای ساخت منازل جدید سیل‌زدگان هزینه می‌شود، افزود: کمیته امداد در مناطق سیل‌زده بیشتر به دنبال کمک به نیازمندان و فقرا است.

منابع : ایرنا


موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


رضایت مشتری اولین و مهمترین گام در پیشرفت هر کسب و کار است. در این چند سطر بر آنیم تعریفی هرچند مختصر، از این موضوع ارایه دهیم.



مجله Metropoliten Home May 2009



مقطع بعد از انقلاب اسلامی را به عنوان دوره منتخب برای بررسی سیاست های مرتبط با انبوهسازی در نظر بگیریم.فصل اول : دهه اول انقلاب ، سال های 1358 الی..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5