اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

مسکن ملی، ساختمان سبز شود


رئیس پژوهشکده شهرسازی و معماری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از آمادگی برای تدوین پروتکل واحد برای بهبود کیفیت ساخت‌و‌ساز خبر داد و گفت: دولت از فرصت طرح اقدام ملی مسکن برای اجرای ساختمان‌های سبز؛ ساختمان‌های پایدار و متناسب با محیط‌زیست، استفاده کند.
غزال راهب رئیس پژوهشکده شهرسازی و معماری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با یادآوری این مطلب که انتظار می‌رود تجربیات مسکن مهر در اجرای طرح اقدام ملی مسکن به‌کار گرفته شود، گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر وزارت راه و شهرسازی، طرح اقدام ملی را در دست اجرا دارد و قرار است یکسری واحدهای مسکونی در بافت‌های ناکارآمد و سایر بافت‌ها با تولی‌گری و سیاست‌گذاری دولت احداث شود، فرصت خوبی برای پیاده کردن ایده‌های شهرسازی و ساختمان سبز است.  راهب یادآور شد: مسکن مهر این فرصت را که ساختمان‌های فراوانی با کاهش مصرف انرژی در کشور ساخته شوند را از دست داد. به این معنا، ساختمان‌های فراوانی به متراژ ساختمان‌های موجود افزوده شد که همان ساختمان‌ها چنانچه پروتکل‌های مصرف انرژی در آنها رعایت می‌شد می‌توانستند نقش بسیار موثری در کل کاهش مصرف انرژی داشته باشند و از سوی دیگر الگوهای خوبی برای ساخت‌و‌ساز کشور ارائه دهند.  عضو هیات‌علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی تصریح کرد: زمانی که دولت متولی ساخت‌و‌ساز در کشور می‌شود، بسیاری از موارد غیرالزام‌آور می‌تواند به الزام تبدیل شود. به واقع می‌توان با ابزار قدرت دولت، فرهنگ‌ ساخت‌و‌ساز را متناسب با محیط‌زیست، پایه‌گذاری کرد.  راهب توضیح داد: ساختمان سبز و شهر سبز تمامی موضوعات مرتبط با پایداری را در مقیاس کلان که شهر و در مقیاس خرد که شامل ساختمان است، دارد. به این معنا از مصرف انرژی گرفته تا مصرف منابع آب، مدیریت پسماند، مدیریت حمل‌و‌نقل، نحوه دسترسی‌ها، در شهرها و ساختمان‌های سبز که شهرها و ساختمان‌های منطبق با محیط‌زیست هستند، مدنظر است.  وی خاطرنشان کرد: طرح اقدام ملی مسکن فرصت مناسبی در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار داده تا این سیاست‌گذاری‌ها را در برنامه‌ریزی، طراحی، ساخت و بهره‌برداری، ملاک‌عمل قرار دهد.  رئیس پژوهشکده شهرسازی و معماری ادامه داد: انتظار می‌رود تا در طرح اقدام ملی مسکن، سیاست‌هایی که در ارتباط با پروتکل‌های ساختمانی و کارگاه‌های ساختمانی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد از جمله اینکه با پسماند مصالح چه باید کرد، چگونه کار کنیم تا مصالح در فرآیند ساخت‌و‌ساز، آلودگی کمتری در محیط ایجاد کند، اینکه چه کنیم تا رسوباتی که ناشی از فعالیت‌های ساختمانی است شهرهای ما را آلوده نکند، حمل‌و‌نقل مصالح، نحوه بهره‌بردای و همه اینها باید به چه شکلی باشد، همچنین تعیین تکلیف الگوهای بهره‌برداری ساختمان‌ها چگونه باید باشد، مدنظر باشد.  راهب از دیگر موضوعات مهم را که در طرح اقدام ملی مسکن باید موردتوجه دست‌اندرکاران قرار بگیرد، مدیریت آب عنوان کرد.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


upvc و مواد تشکیل دهنده آن



عکسها و طرح های مرکز اطلاعات موزه Groninger هلند توسط Jaime Hayón طراح اسپانیایی،طراحی داخلی همچنین لوازم تزیینی،مبلمان،گلدان و ... به صورت اختصاصی..



وارن بافت (Warren Buffett) را برترین سرمایه گذار حال حاضر دنیا می دانند. مهارت های عجیب او در انتخاب سهام موفق، این میلیاردر خود ساخته را در صدر بهت..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5