اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

تخلیه حباب اجاره در برخی مناطق


در حالی که قیمت‌گذاری حبابی برای نرخ اجاره‌بها بیش از یک ماه است که در برخی نواحی بازار اجاره رواج یافته است، طی روزهای اخیر کاهش بهای پیشنهادی رهن و اجاره برخی فایل‌های موجود نزد بنگاه‌های ملکی آغاز شده و برخی موجران رویه متفاوتی را در قیمت‌گذاری تابستانی در پیش گرفته‌اند.
از آنجا که تابستان با توجه به تعطیلی مدارس و مراکز تحصیلی، فصل جابه‌جایی عده پرشماری از مستاجران در شهرهای بزرگ از جمله تهران است، تعداد قراردادهایی که سررسید آنها در این بازه سه ماهه قراردارد نیز بسیار است. به این ترتیب یک گروه از موجران که سررسید قرارداد مستاجر آنها تیر بوده، از ابتدای خرداد وارد بازار اجاره ۹۹ شدند و آپارتمان‌های خود را فایل کردند. در این بین با وجود اینکه برخی موجران با علم به وضعیت معیشت مستاجران در شرایط شیوع کرونا و رکود اقتصادی دامنه‌دار ناشی از آن‌که برای ماه‌های آتی پیش‌بینی می‌شود، قراردادهای خود را با حدود ۱۰ درصد افزایش نرخ با مستاجران قبلی تمدید کردند، اما یک گروه نیز قیمت‌های پیشنهادی اعلامی برای سال بعدی را بسیار بیش از این و بعضا حتی تا ۵۰ درصد افزایش دادند؛ موضوعی که سبب شد مستاجران آنها از تمدید قرارداد با موجر فعلی منصرف شوند.

تحقیقات میدانی از محله‌های نارمک، جنت‌آباد، ستارخان و تهرانپارس نشان می‌دهد تعدادی از موجران در این محله‌ها در طول یک هفته اخیر رقم پیشنهادی ودیعه و اجاره آپارتمان خود را برای سال آتی نسبت به آنچه ابتدا اعلام کرده بودند، تعدیل کرده‌اند. این تعدیل اجاره‌بها در مورد آپارتمان‌های دچار نقص امکانات و با سن بنای بیش از ۱۵ سال به مراتب بیشتر بوده است. همچنین میزان تغییر اجاره‌بهای پیشنهادی موجر در برخی موارد ناچیز اما در برخی موارد تا ۲۵ درصد پایین‌تر از رقم اعلامی اولیه بوده و نشان می‌دهد موجران دریافته‌اند که برای انعقاد قرارداد با مستاجر جدید تا زمان سررسید قرارداد مستاجر قبلی، چاره‌ای جز تن دادن به رشد معقول اجاره‌بها ندارند. با این اوصاف به نظر می‌رسد تخلیه حباب اجاره پیشنهادی در برخی از مناطق مصرفی تهران آغاز شده است.
رهن و اجاره پیشنهادی آپارتمان های تا 100 مترمربع در تهران






موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


بهترین زمان جهت نصب در و پنجره های UPVC در ساختمان های نوساز هنگامی است که عمده عملیات ساختمان به پایان رسیده است.



دانلود مجله مجله Architectural Record



برای موفقیت و شادی در تمام جنبه های زندگی تفکر مثبت امری ضروری است . شیوه ی تفکر شما نشان دهنده ی ارزش ها ، اعتقادات و انتظارات شماست.



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5