اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

وضعیت بودجه متقاضیان اجاره مسکن


آخرین بررسی‌ها درخصوص وضعیت بودجه غالب متقاضیان اجاره واحدهای مسکونی در مناطق مصرفی نشان می‌دهد به‌طور متوسط این گروه از متقاضیان با بودجه نقد ۲۰۰ میلیون تومانی به جست و جوی واحدهای مسکونی استیجاری در بازار مشغول هستند.
نتایج تازه‌ترین تحقیقات میدانی صورت گرفته در بازار معاملات واحدهای مسکونی اجاره‌ای نشان می‌دهد هم‌اکنون عمده افرادی که قصد اجاره مسکن در مناطق مصرفی را دارند معمولا به‌طور متوسط مبلغ رهن ۲۰۰ میلیون تومانی در اختیار دارند. برخی از این افراد در تلاش هستند تا بتوانند واحدهای مسکونی ریزمتراژ را با این میزان رهن کامل اجاره کنند اما بررسی‌ها نشان می‌دهد تعداد واحدهای مسکونی که با رهن کامل ۲۰۰ میلیون تومانی یا کمتر به بازار عرضه شده باشند در مناطق مصرفی به‌خصوص در نیمه شمالی و مرز دو نیمه شمالی و جنوبی تهران محدود هستند. هم‌اکنون عمده موجران نیز ترجیح می‌دهند نسبت بیشتری از اجاره‌بها را به‌صورت اجاره ماهانه دریافت کنند و از این‌رو تعداد فایل‌های رهن کامل نیز در بازار اجاره مناطق مصرفی محدود شده است. در ماه‌های اخیر که بازار معاملات سهام تب وتاب بیشتری داشت، تعداد بیشتری از فایل‌های رهن کامل در بازار اجاره مسکن قابل جست‌وجو بود اما با کاهش هیجانات بورسی و کاهش سطح بازدهی در این بازار، موجران بار دیگر به دریافت مبالغ بیشتر اجاره ماهانه نسبت به مبلغ رهن تمایل پیدا کرده‌اند. از سوی دیگر از مشخصات بارز این روزهای بازار اجاره مسکن در مناطق مختلف به‌خصوص مناطق مصرفی و پرتقاضا کمبود فایل مناسب برای اجاره است، درحالی‌که تقاضا کم و بیش برای اجاره مسکن در بازار وجود دارد. این شرایط درست برعکس وضعیتی است که هم‌اکنون در بازار خرید وفروش واحدهای مسکونی وجود دارد. در بازار خرید وفروش مسکن این روزها تعداد تقاضا نسبت به حجم عرضه فایل کمتر است.




موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


مجله June 2009 Award



کسری از کلمات کلماتی هستند که احساس بدی به مشتری میدهند. ناخودآگاهی انسان نسبت به اين کلمات عکس العمل منفی نشان میدهد! تا جايی که ممکن است از اين..



میزان عايق بندي گرمايي پنجره دو جداره به فاصله دو شيشه بستگي دارد. اگر فاصله دو شيشه بسیار كم باشد، نفوذ گرمايي افزایش یافته و به طبع آن رسانايي گرم..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5