اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

ایستگاه سنجش آلاینده‌های گازی در آرادکوه


سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با همکاری اداره کل هواشناسی استان اقدام به احداث یک ایستگاه هواشناسی در ‌مجتمع ‌پردازش و دفع آرادکوه کرد‎.
صدرالدین علیپور مدیر عامل سازمان با تاکید بر مصوبه ‌کارگروه مدیریت پسماند استان تهران درباره احداث ایستگاه هواشناسی در مجتمع آرادکوه گفت: توجه به محیط‌زیست از ‌اهداف اصلی این سازمان بوده و بر همین اساس طی دو سال گذشته تاکنون که مجتمع پردازش و دفع آرادکوه به عنوان یکی از ‌عوامل بوی نامطبوع مسیر فرودگاه‎ ‎امام(ره) معرفی شده است، با اجرای پروژه‌های مختلف تلاش کردیم سهم خود را به حداقل ‌برسانیم. ‌او با اشاره به اجرای طرح کاپ به عنوان الگوی نوین کاهش پسماند و تاثیر نهایی آن بر کاهش زباله ‌در مرکز دفع آرادکوه افزود: افزایش استاندارد کمپوست، بهسازی فرآیندهای پردازش و بی‌خطرسازی در مقصد، ‌افزایش ظرفیت و بهبود کیفی تصفیه‌خانه شیرابه، کارخانه تولید برق از پسماند، گرانول‌سازی و غنی‌سازی کمپوست و ... از ‌جمله اقدامات این سازمان در زمینه مدیریت بهینه پسماند است که با به‌روز‌رسانی مستمر این اقدامات شاهد کاهش سهم این ‌سازمان در بوی نامطبوع پایتخت بوده‌ایم.‌مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به احداث و بهره‌برداری از ایستگاه هواشناسی خودکار به عنوان یکی از اقدامات اخیر ‌این سازمان گفت: در کنار احداث و به‌روزرسانی پروژه‌های مذکور، استقرار ایستگاه هواشناسی در مجتمع پردازش و دفع ‌آرادکوه از اقدامات اخیر سازمان است که نمایانگر بازخورد تلاش برای کاهش بوی نامطبوع شهر است.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


پلی وینیل کلراید (PVC) عبارت پی وی سی و وینیل بطور رایج نه تنها با مرجع پلیمر بلکه برای همه موادی که پلی وینیل کلراید یک سازنده آنست استفاده می‌شود...



جنگ هایی که بر سر قیمت صورت می گیرد هرگز طرف پیروزی ندارد، اما تعداد خیلی معدودی از شرکت ها و برندها به دلیل وجود مجموعه ای از توانمندی های استراتژی..



طراحی رستوران رزا رستوران تایلندی در سوهو



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5