اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

قول‌های بی‌نتیجه دولت به شهرداری پایتخت


رئیس شورای شهر تهران گفت: در موضوع حمل و نقل عمومی و تامین و تجهیز این ناوگان مصوبات و قول‌های خوبی در دولت داریم، اما متاسفانه هیچ کدام به نتیجه نمی‌رسد.
محسن هاشمی اظهار کرد: در موضوع حمل و نقل عمومی و تامین و تجهیز این ناوگان مصوبات و قول‌های خوبی در دولت داریم اما متاسفانه هیچ‌کدام به نتیجه نمی‌رسد و آنچه تاکنون به نتیجه رسیده، از بودجه خود شهرداری تامین شده است.رئیس شورای شهر تهران افزود: البته در بخش نوسازی اتفاقاتی در حال رخ دادن است یعنی بودجه‌هایی تزریق می‌شود، بعضا اتوبوس‌ها و واگن‌های قدیمی در حال نوسازی هستند، اما در خصوص تجهیزات نو هنوز هیچ فعالیت جدی آغاز نشده است.هاشمی ابراز کرد: طی یک سال گذشته با کمک معاونت علمی ریاست جمهوری، ساخت داخل قطار مترو از نظر طراحی به ۸۰ درصد و از نظر ساخت به ۷۵ درصد رسید که طی چند روز گذشته نیز از اولین قطار ملی رونمایی شد. رئیس‌جمهور نیز در آن جلسه دستور تولید از این قطار و تامین بودجه آن را داد.وی افزود: در این شرایط دیگر امکان فاینانس وجود ندارد، چراکه کشورهای خارجی برای ایجاد کار برای خود به دیگر کشورها وام خواهند داد. در نتیجه مسیر استفاده از وام مسیر جدیدی نخواهد بود و از مصوبه دولت برای تامین هزار واگن ۴۲۰ عدد هنوز باقی است و برای آن تصمیم‌گیری نشده است.وی ادامه داد: دولت می‌تواند برای این واگن‌ها که مصوبه قبلی هم دارد، به صورت ریالی برای کارخانه‌ها داخلی تامین اعتبار کند و ساخت این واگن‌ها آغاز شود.هاشمی خبر داد: شهرداری تهران نیز با شرکت واگن‌سازی تهران برای ساخت ۱۰۵ واگن قرارداد جدیدی را امضا کرده است. بنابراین کار می‌تواند به سرعت آغاز شود و خواهش من این است که در انتهای دولت این پول پرداخت شود و در دوره مدیریت شهری بعدی شاهد وجود این واگن‌ها باشیم.وی تصریح کرد: شرایط کرونایی بسیار حاد است و تعداد فوتی‌ها در تهران نزدیک به ۱۰۰ نفر رسیده است و به نظر می‌رسد بالاتر هم می‌رود. توصیه ما این است که مردم بیش از ۱۵ دقیقه در وسایل حمل‌و نقل عمومی باقی نمانند.وی اظهار کرد: با توجه به شرایط واکسیناسیون نیز حداقل تا یک سال آینده همچنان درگیر کرونا خواهیم بود و لازم است دولت نسبت به قول خود برای تامین ناوگان عمومی تلاش بیشتری کند.هاشمی خاطرنشان کرد: نمی‌دانم که چرا این قفل باز نمی‌شود. این بسیار ساده است که دولت می‌خواهد برای این تعداد اتوبوس و واگن تامین اعتبار کند و علاقه نیز به ساخت داخل است و سال پشتیبانی از تولید داخل است و تامین این مقدار چندان سخت نیست. دولت می‌تواند از بودجه‌های دولتی یا سیستم بانکی این مبلغ را تامین کند.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


پنجره رز (پنجره کاترین) Rose window پنجره ای مدور است که اکثرا در کلیساهایی با معماری های سبک گوتیک مشاهده می شود ...



سایبان چوبی مشبک غول پیکر متروپل که بخشی از redevelopment of the Plaza de la Encarnacíon in Seville, Spain می باشد



یکی از مسائلی که برای فروشنده از اهمیت بالایی برخوردار است، سازماندهی و همچنین پیگیری صحیح رسیدگی به فرصت های فروش محصولات است. یک نرم افزار CRM به..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5