اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

آشفتگی کالبدی پایتخت به دلیل اجرای طرح تفصیلی


معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تاکید کرد: خروجی که در طرح تفصیلی تهران به عنوان سند توسعه تهران آمده از جنبه معماری بسیار ضعیف است، جنبه معماری در طرح تفصیلی تهران اصلا وجود ندارد.
عبدالرضا گلپایگانی گفت:بخشی از این خلأ در آشفتگی در سیمای شهری مشخص است.در ضابطه قالب پهنه سکونت توزیع تراکم یا تعداد طبقات به دو معیار گره خورده است؛ یکی مساحت قطعه و یکی عرض گذر. با این دو معیار چه بلایی سر شهری می‌آید که در ۴۰ درصد قطعات زیر ۱۲۰ متر و عمدتا در جنوب شهر و زیر انقلاب هستند و در بافت غیرهمسانی که اندازه و مساحت قطعات کاملا با هم متفاوت هستند و محله محدود بافت تقسیم بندی منظم دارند. وی ادامه داد: اگر در یک کوچه مساحت زیر ۱۰۰ متر باشد دو طبقه، زیر ۱۸۰ متر سه طبقه، ۲۵۰ متر ۵ طبقه، ۷۰۰ متر ۶ طبقه، ۱۲۵۰ متر ۷ طبقه و اگریک باغ وجود داشته باشد ۹ یا ۱۰ طبقه. این کوچه با طرح تفصیلی آشفتگی دارد و خط آسمانی برای آن وجود ندارد.وی افزود: این در حالی است که طرح تفصیلی رعایت نشده و آشفتگی ناشی از آن شهر را خسته‌کننده کرده است. به همین دلیل پیشنهادی به کمیسیون ماده ۵ بردیم برای اینکه آشفتگی شهر تعدیل شود و کمیسیون ماده ۵ به دلیل اینکه پیشنهاد ما تاثیر اساسی روی شهر می‌گذاشت آن را به شورای عالی معماری و شهرسازی احاله کرده است.وی با بیان اینکه این پیشنهاد را پیگیری می‌کنیم تا مقداری از این آشفتگی را کاهش دهیم، اظهار کرد: کل الگوی تهران ۴ یا ۵ طبقه روی پیلوت است. اینکه اسمش معماری نیست. هنگام نوشتن طرح تفصیلی تهران اگر مطالعه درستی از بستر شهر تهران وجود داشت حتما به این ریز‌بافتی شهر تهران توجه می‌شد و تهران می‌توانست الگوی بی‌نظیری از ریزبافت بودن ایجاد کند. در بافت‌های ریزدانه می‌توانست اتفاقات بی‌نظیر معمارانه رخ ‌دهد اما تجمیع و تخریب و نگاه برنامه‌ریزانه آسیب جدی به شهر تهران زده است.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


رضایت مشتری اولین و مهمترین گام در پیشرفت هر کسب و کار است. در این چند سطر بر آنیم تعریفی هرچند مختصر، از این موضوع ارایه دهیم.



مطابق با ماده 33 قانون نظام مهندسی کشور مسئولیت نظارت عالیه بر اجرای ضوابط و مقررات ملی ساختمان در طراحی و اجرای تمامی ساختمان‌ها بر عهده وزارت مسکن..



بازاریابی نا متناسب. هنگامی که شما تصمیم به راه اندازی یک کسب و کار می گیرید به همان اندازه نیز به بازاریابی و فروش محصولات و خدمات آن فکر کنید. اگر..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5