اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

محدوده میانی خط ۶ متروی تهران تکمیل شد


معاون شهردار تهران با اشاره به تکمیل محدوده میانی خط ۶ متروی تهران با افتتاح ایستگاه شهرک آزمایش، سه خواسته مهم مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل پایتخت و توسعه آن را با رئیس‌جمهور مطرح کرد.
سید‌مناف هاشمی در مراسم بهره‌برداری از ایستگاه متروی شهرک آزمایش که با حضور ویدئو‌کنفرانسی رئیس‌جمهور برگزار شد، گفت: پس از افتتاح ایستگاه مرزداران در اردیبهشت سال جاری، امروز نوبت به بهره‌برداری از ایستگاه شهرک آزمایش رسیده تا به این ترتیب محدوده میانی خط ۶ مترو تکمیل شده و عملکردی یکپارچه و پیوسته پیدا کند. وی ادامه داد: ۲۴۰ میلیارد تومان هزینه احداث ایستگاه شهرک آزمایش است. هاشمی با بیان اینکه ۳۰ ایستگاه مترو در این دوره مدیریت شهری افتتاح شده است و در حال حاضر ۱۴۰ ایستگاه در مترو فعال و در حال خدمت‌رسانی است، گفت: از طرف معاونان و مدیران سه خواسته به من اعلام شده که یکی از آنها صدور دستور واکسیناسیون برای رانندگان حمل و نقل عمومی است. خواسته دیگر تسهیل در تامین ۵هزار دستگاه اتوبوس توسط دولت است و در نهایت مساله سوم درباره قرارداد تامین ۱۰۵۰ واگن تهران است که از این قرارداد، ۴۰۵ دستگاه باقی مانده که می‌تواند از محل واگن ملی با ظرفیت ۸۵ درصد نهایی شود.رئیس‌جمهوری نیز پس از استماع، دستور رسیدگی ویژه به خواسته‌های سه‌گانه مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل را به مدیران مربوطه داد.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


هدف از تدوین این استاندارد تعیین ویژگیها و روشهای آزمون پروفیل های اکسترود شده تهیه شده از پلی وینیل کلراید با مقاومت ضربه ای بالا، جهت تولید درب..



برای تولید یک پروفیل upvc با کیفیت بالا 4 مرحله را به ترتیب می توان نام برد که درادامه به طور کامل مورد بحث قرار خواد گرفت...



دانشمندان "ام. آی. تی" فناوری پنجره هوشمند جدیدی را عرضه کردند که می تواند در روزهای گرم تابستان تاریک شود و در مصرف انرژی دستگاههای خنک کننده صرفه..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5