اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

نیاز پایتخت به ۱۰ هزار اتوبوس


معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: ‌تهران به ۱۰ هزار اتوبوس و ۲ هزار واگن مترو نیاز دارد.
سیدمناف هاشمی درباره سرانجام راه‌اندازی ایستگاه‌های جدید مترو اظهار کرد: اقداماتی در این راستا صورت گرفته و به‌زودی تا یک ماه و نیم آینده دو ایستگاه دیگر از مترو تهران افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.
هاشمی یادآور شد: ایستگاه‌های جدید شامل ایستگاه شهید‌رضایی در خط ۶ و ایستگاه توحید در خط ۷ مترو تهران واقع شده است. وی افزود: در زمینه تحقق اوراق مشارکت نیز به نتایج موثری رسیده‌ایم و دو بانک شهر و رفاه قرار بوده در این راستا همکاری‌های لازم را انجام دهند که بانک شهر همکاری کرده ولی در بانک رفاه به‌نوعی با گروکشی‌هایی مواجه شده‌ایم و متاسفانه این مساله در زمینه وثیقه‌گذاری سبب بروز مشکلاتی شد. قطعا کندی روند انتشار اوراق مشارکت سبب آسیب به شهروندان به دلیل کمبود ظرفیت حمل و نقل عمومی خواهد شد. معاون حمل و نقل ترافیک شهردار تهران با اعلام اینکه خرید اتوبوس در دستور کار است، گفت: قراردادها در هفته جاری ابلاغ و نهایی می‌شود؛ برای واگن‌های مترو تهران نیز تلاش‌هایی انجام داده‌ایم. هاشمی گفت: در ۱۰ سال گذشته شهرداری تهران جهت بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی حمایت نشده است و این در حالی بوده که پایتخت اکنون فقط ۵۵۰۰ اتوبوس دارد که عمده این اتوبوس‌ها فرسوده هستند و نیاز به ۱۰ هزار اتوبوس داریم. وی خاطرنشان کرد: ۱۱۰۰ واگن در حال سرویس‌دهی نیز در شبکه مترو وجود دارد اما با تزریق ۱۵۰۰ واگن جدید، میزان جابه‌جایی روزانه مسافر در مترو به پنج میلیون سفر افزایش خواهد یافت.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


هرچند نگاه خوش‌بینانه به آنچه که قرار است در سال جدید مبنای محاسبه ارزش معاملاتی املاک باشد، معطوف به «تداوم تعدیل‌قیمت‌» است، اما اگر در زاویه محاس..



امروزه بحث جلوگیری از هدر رفتن انرژی، یکی از مواردی است که در تولید محصولات جدید در نظر گرفته می شود. در این راستا هدر رفتن انرژی در ساختمان ها نیز..



شیشه های خود تمیز شونده عامل کثیفی و لک بر روی شیشه : فرورفتگیهای میکروسکوپی در سطح شیشه و نشست ذرات گردوغبار و ترکیب آنها با آب و چربیها..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5