اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

حال وخیم اتوبوسرانی در تهران


معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از فرسودگی ۷۲ درصد از اتوبوس‌های ناوگان اتوبوسرانی تهران خبر داد و این در حالی است که تهران با کمبود ۶ تا ۹ هزار دستگاه اتوبوس نیز روبه‌رو است.
 سید مناف هاشمی درباره وضعیت فعلی ناوگان اتوبوسرانی تهران گفت: ناوگان پایتخت اکنون ۵ هزار و ۳۲۳ دستگاه اتوبوس و ۳۱۱ دستگاه مینی‌بوس دارد که این ناوگان در ۲۲۰ خط عمومی و خصوصی مجموعا به طول ۲ هزار و ۷۳۸ کیلومتر به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند.
وی با بیان اینکه متوسط عمر ناوگان اتوبوسرانی تهران ۰۱/ ۱۳ سال است، گفت: از کل اتوبوس‌های تهران ۳ هزار و ۸۴۰ دستگاه اتوبوس معادل ۷۲ درصد ناوگان فرسوده هستند.  هاشمی به اقداماتی که برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی صورت گرفته است اشاره کرد و گفت: به زودی ۲۰۰ دستگاه اتوبوس وارد خطوط می‌شود. خرید مستقیم این اتوبوس‌ها توسط شهرداری تهران صورت گرفته و ورود و به‌کارگیری ۲۰۳ دستگاه اتوبوس تک‌کابین، ۱۳ دستگاه اتوبوس دوکابین و ۱۷۸ دستگاه مینی‌بوس از اقدامات اخیر مدیریت شهری در زمینه تقویت ناوگان است. البته از این تعداد ۱۲۰ دستگاه اتوبوس تک‌کابین و ۱۳۰ دستگاه مینی‌بوس در سال گذشته وارد ناوگان شدند. همچنین بازسازی و تعمیرات اساسی ۵۵۵ دستگاه اتوبوس دوکابین و تک‌کابین هم در این مدت صورت گرفته است.  وضعیت سنی ناوگان اتوبوسرانی در حالی به وخامت رسیده که به گفته وی، دولت از سال ۹۶ به بعد با وجود تکلیف قانونی که دارد، هیچ اتوبوس جدیدی به شهرداری تهران تحویل نداده است.  معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه توسعه ورود اتوبوس برقی به ناوگان پایتخت و رونمایی از اتوبوس تمام برقی تولید داخل از جمله برنامه‌های پیش رو است، افزود: تکمیل عملیات کابل‌کشی خط هوایی اتوبوس برقی در مسیر میدان شهدا تا میدان شوش، رونمایی از اتوبوس برقی تولید داخل با همکاری معاونت علم و فناوری و دانشگاه تهران در تیرماه امسال، انعقاد تفاهم‌نامه با شهرداری تهران در جهت تولید و به کارگیری ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برقی در همان مقطع زمانی و عقد قرارداد خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی برای به کارگیری در خط بهارستان - جمهوری از اقداماتی است که در این راستا انجام شده است. همچنین ورود یک نمونه اتوبوس برقی برای اخذ استانداردهای مربوطه از جمله اقدامات انجام شده برای توسعه این ناوگان پاک در شبکه حمل و نقل عمومی تهران بوده که صورت گرفته است.  وی خاطرنشان کرد: البته قراردادهایی هم جهت توسعه و نوسازی سامانه اتوبوسرانی در دست اقدام داریم؛ از جمله برنامه‌ریزی برای ورود ۵۸ دستگاه اتوبوس دوکابین، عقد قرارداد برای خرید و به‌کارگیری ۱۲۰ دستگاه اتوبوس تک‌کابین و برنامه‌ریزی برای ورود ۱۰۰ دستگاه میدل‌باس و ۱۰۵ دستگاه اتوبوس تک‌کابین دیگر، عقد قرارداد مشارکت با بخش خصوصی برای به‌کارگیری ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی، خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس مناسب‌سازی شده ویژه معلولان، پیگیری دریافت پنج‌هزار اتوبوس از محل مصوبه ستاد کرونا (تهاتر نفت‌خام با اتوبوس) تا سقف ۵۰۰ میلیون یورو و برنامه‌ریزی جهت بازسازی هزار دستگاه اتوبوس تک‌‌کابین و دوکابین از جمله اقدامات برای توسعه و نوسازی این ناوگان است.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


وزیر مسکن و شهرسازی، بخش مسکن و آرامش ایجاد شده بازار آن را در تک رقمی شدن نرخ تورم اقتصاد کشور دارای نقش اساسی دانست.



دستگاههای خم را از سه بعد می توان تقسیم نمود که عبارتند از: نوع سیستم گرمایش خم (گلیسیرین یا هوای داغ)، طول مخزن سیستم گرمایش پروفیل (سه متری یا..



UPVC ترکیب اولیه و ماده اصلی سازنده انواع پروفیلهای مورد مصرف در ساخت درب و پنجره می باشد . UPVC مخفف unplasticised polyvinyl chloride بوده که % 85..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5