اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

قیمت مسکن و اجاره بها در مناطق مختلف تهران


گروه مسکن - مهدیس فرقانی : فایل‌های معرفی شده در جدول امروز نرخ‌های پیشنهادی فروش واحدهای مسکونی ستون نبض بازار مربوط به آن دسته از واحدهای مسکونی است که مالکان آنها قصد دارند هر چه سریع‌تر آنها را به فروش برسانند یا اینکه فروشنده‌ها اظهار کرده‌اند نرخ پیشنهادی فروش واحدشان را زیر قیمت تعیین کرده‌اند و از سوی دیگر برخی از مالکان هم با توجه به قیمت‌های اعلامی، خود را به عنوان فروشنده واقعی معرفی کرده‌اند.
عده‌ای از بنگاهداران براین باورند آن دسته از مالکانی که اظهار می‌کنند واحدشان زیرقیمت منطقه قیمت‌گذاری شده است معمولا چند 10 هزار تومانی با واحدهای مشابه اختلاف قیمت دارند و به ندرت اختلاف فاحشی بین این واحدها و واحدهای مشابه دیده می‌شود ! با این حال قیمت‌های متری «2» میلیون تومان که سال گذشته در فایل‌های فروش زیاد به چشم می‌خورد امسال به «3» میلیون تومان تغییر کرده است.
با توجه به این 3 توجیه ، در چند روز اخیر کمترین ارزش هر متر مربع یک واحد مسکونی یک میلیون و 900 هزار تومان محاسبه شده است که قیمت فوق مربوط به یک واحد 78 متری 3 سال ساخت در شهرک ولیعصر است.
علاوه براین بالاترین قیمت پیشنهادی هر متر مربع در جدول قیمت امروز متری 7 میلیون و 50 هزار تومان از سوی مالک تعیین شده است و این قیمت ، ارزش هر متر مربع واحدی 85 متری در خیابان گیشا است که البته عمربنای آن مشخص نشده است.

valiasr.jpg



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


هدف از تدوین این استاندارد ارائة روشهای آزمون نفوذپذیری پنجره های باز شو در برابر جریان هوا می باشد که در دیواره های خارجی نصب می گردند . این استاند..



در اغلب شرکت ها تیم های بازاریابی گروهی از مشتریان احتمالی را شناسای کرده آنها را برای پیگیری بیشتر به تیم فروش ارجاع می دهند ، بخشی از این مشتری..



هنگامی که از توری استفاده نمی کنید آنرا ببندید،گرد و غبار را بوسیله جارو برقی تمیز کنید،اگر توری شما بنرمی حرکت نمیکند ابتدا آنرا تمیز نموده وسپس..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5