اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

تامین ۷۰ درصد زمین نهضت ملی مسکن


وزیر راه‌وشهرسازی از تامین ۷۰ درصد زمین مورد نیاز برای ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور خبر داد.
رستم قاسمی، وزیر راه‌وشهرسازی، در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی در قالب همکاری مشترک وزارت راه‌وشهرسازی و ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در نهضت ملی مسکن ما موظف هستیم زمین را در اختیار مردم قرار دهیم و تاکنون بیش از ۷۰ درصد زمین برای نهضت ملی مسکن تامین شده است.
براساس اعلام وی، در قالب تفاهم‌‌نامه وزارت راه‌وشهرسازی با نیروهای مسلح، برای احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی تفاهم شده است که هم‌‌اکنون در حال گسترش این تعداد هستیم.
وزیر راه و شهرسازی عرضه و تقاضای مسکن را نامتناسب خواند و گفت: قانون جهش تولید مسکن در مهرماه ابلاغ شد و ما باید اقدامات بنیادی، برای ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضای مورد نیاز خانوارهای فاقد مسکن و نیازمند را آغاز کنیم. او همچنین اعلام کرد: تعامل با بانک‌ها و ایجاد صندوق ملی مسکن از جمله فعالیت‌‌هایی بود که برای تامین مالی این پروژه بزرگ مسکن‌سازی انجام دادیم. وزیر راه و شهرسازی درباره تراکم ساخت مسکن در هکتار در طرح نهضت ملی مسکن گفت: ما در نهضت ملی مسکن تراکم‌‌ را به زیر ۵۰ خانوار در هکتار رساندیم و زمین بر این اساس واگذار کردیم. همچنین در شهرهایی که خانه‌ها یک‌طبقه هستند، ما قطعا نهضت ملی را یک‌طبقه می‌سازیم. رستم قاسمی تعداد ثبت‌‌نام نهضت ملی مسکن را بیش از ۵ میلیون متقاضی خواند و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم ۴میلیون متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط تلقی شوند. او همچنین اعلام کرد: هم‌‌اکنون یک میلیون و ۳۵۸ هزار واحد مسکونی در دست اجرا داریم. وزیر راه وشهرسازی تاکید کرد: مشکلات مسکن به دلیل عرضه نامناسب است که نهضت ملی مسکن این مساله را حل خواهد کرد.
به دنبال تفاهم‌‌نامه موجود بین وزارت راه وشهرسازی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، پروژه مشترک دولت و ارتش برای ساخت بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی در منطقه چیتگر تهران آغاز شد. تفاهم‌‌نامه ساخت این ۱۵هزار واحد مسکونی در مجموعه شهری چیتگر با۱۷۰ هکتار وسعت میان وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع منعقد شده بود. مجموعه شهری چیتگر با۱۷۰ هکتار وسعت در منطقه ۲۲ شهر تهران واقع شده و شامل ۱۵ هزار و ۴۸۰ واحد مسکونی در چهار پهنه B    وD و E وG  است. عملیات اجرایی در پهنه B با جانمایی ۹برج مسکونی آغاز شده و برج‌های مزبور در دو تیپ اسکلت فلزی و اسکلت بتنی طراحی شده‌‌اند. برج‌های فلزی۳۵طبقه و برج‌های بتنی۳۷طبقه نیز طراحی و در حال اجر است. دو عملیات اجرایی در پهنهD یا همان پهنه طبیعت نیز با جانمایی تعداد ۲۲ برج مسکونی آغاز شده که این برج‌ها شامل ۲۹ طبقه هستند. پهنه E شامل سه برج اسکلت بتنی است که هرکدام از این برج‌ها ۳۶ طبقه را در برگرفته است. در پهنه G نیز ۶برج ۲۹طبقه جانمایی و طراحی شده که شامل ۲۴طبقه مسکونی، یک طبقه همکف و۴ طبقه پارکینگ خواهد بود و در حال اخذ پروانه ساخت هستند.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


اجازه دهید آماری به شما اعلام کنم. بیش از 50 درصد از مشتریان حاضرند 20 تا 25 درصد قیمت بیشتری بپردازند تا نام تجاری مورد علاقه‌شان را بدست آورند؛..



محققان دانشگاه صنعتی شریف با همکاری پژوهشگران کره‌ جنوبی موفق به تولید نانوآلیاژی محکم‌تر از فولاد شدند...



کسری از کلمات کلماتی هستند که احساس بدی به مشتری میدهند. ناخودآگاهی انسان نسبت به اين کلمات عکس العمل منفی نشان میدهد! تا جايی که ممکن است از اين..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5