اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

آمار ساخت مسکن در کشور


مرکز آمار ایران تازه‌ترین آمار کشوری مربوط به ساخت‌وساز واحدهای مسکونی را اعلام کرد.
بر اساس آنچه روز گذشته از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد، اطلاعات ساخت‌وسازهای انجام شده در زمستان سال ۱۴۰۰ نشان دهنده، کاهش ۵/ ۱۳‌درصدی واحدهای مسکونی پیش‌بینی شده در پروانه‌های صادر شده برای احداث ساختمان توسط شهرداری تهران و ۸/ ۱۵‌درصدی آن در شهرداری‌های کل کشور در زمستان ١٤٠٠ نسبت به زمستان ١٣٩٩ است.
بررسی نتایج طرح «گرد‌آوری اطلاعات پروانه‌های ساختمانی صادر شده توسط شهرداری‌های کشور» در فصل زمستان سال ١٤٠٠ نشان می‌دهد: در زمستان سال ١٤٠٠، تعداد ١١٥٤٠ واحد مسکونی در پروانه‌های صادرشده برای احداث ساختمان از سوی شهرداری‌ تهران، پیش‌بینی شده است که نسبت به فصل گذشته ۲۲‌درصد افزایش و نسبت به فصل مشابه سال گذشته ۵/ ۱۳‌درصد کاهش داشته است. ‌ متوسط تعداد واحد مسکونی برای هر یک از این پروانه‌های احداث ساختمان ۸/ ۷ واحد بوده است.  تعداد ١٤٨٩ پروانه احداث ساختمان توسط شهرداری‌ تهران در زمستان ١٤٠٠ صادرشده است که نسبت به فصل گذشته ۳/ ۲۴‌درصد افزایش و نسبت به فصل مشابه سال گذشته ۶/ ۱۷‌درصد کاهش داشته است.  مجموع مساحت زیربنا در پروانه‌های احداث ساختمان‌ صادرشده از سوی شهرداری‌ تهران در زمستان ١٤٠٠ بالغ ‌بر ٢٢٣٦‌هزار مترمربع بوده است که نسبت به فصل گذشته ۵/ ۱۹درصد افزایش و نسبت به فصل مشابه سال گذشته ۵ ‌درصد کاهش داشته است. متوسط مساحت زیربنای این دسته از پروانه‌ها در دوره مورد بررسی ١٥٠٢ مترمربع بوده است.  همچنین در زمستان سال ١٤٠٠، تعداد ١١٥٤٥٠ واحد مسکونی در پروانه‌های صادرشده برای احداث ساختمان از سوی شهرداری‌های کشور پیش‌بینی شده است که نسبت به فصل گذشته ۶/ ۳۹‌درصد افزایش و نسبت به فصل مشابه سال گذشته ۸/ ۱۵‌درصد کاهش داشته است. ‌ متوسط تعداد واحد مسکونی در هر پروانه احداث ساختمان ۱/ ۳ واحد بوده است‌.  تعداد ٣٦٩٩٣ پروانه احداث ساختمان توسط شهرداری‌های کشور در زمستان ١٤٠٠ صادرشده است که نسبت به فصل گذشته ۲/ ۴۰درصد افزایش و نسبت به فصل مشابه سال گذشته ۴/ ۲۳‌درصد کاهش داشته است.  مجموع مساحت زیربنا در پروانه‌های صادرشده برای احداث ساختمان‌ در زمستان ١٤٠٠ حدود ٢١٥٤٢‌هزار مترمربع بوده است که نسبت به فصل گذشته ۹/ ۳۵‌درصد افزایش و نسبت به فصل مشابه سال گذشته ۵/ ۱۸‌درصد کاهش داشته است. متوسط مساحت زیربنا در این پروانه‌ها ٥٨٢ مترمربع بوده است.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


به دلیل شرایط آب و هوایی مناطق ویلایی درب و پنجره های upvc گزینه مناسبی برای این نوع از خانه ها به حساب می آید



یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت درب و پنجره های ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبایی و استحکام می باشد.سبکی وزن، خمش پذیری، عدم..



گروهی از محققان اروپایی با استفاده از فناوری نانو اولین اسپری را که تمام سطوح صاف را به پیل فتوولتائیک خورشیدی تبدیل می کند، ارائه کردند.



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5