اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

رد فرضیه زلزله قریب‌الوقوع


معاون عمرانی استاندار تهران با اشاره به تشکیل جلسه شورای مدیریت بحران اعلام کرد: با ‌جمع‌بندی نظرات مطرح شده در این جلسه مشخص شد 5 زلزله اخیر در کشور نمی‌تواند تاثیری بر گسل‌های تهران داشته باشد. برای تهران از سال‌ها پیش، احتمال وقوع زلزله‌ای با شدت حداکثر 7 ریشتر مطرح بوده اما پیش‌بینی اخیر مبنی بر زلزله‌ 10 ریشتری در منطقه، کذب محض است. دراین‌باره معاون پژوهشی پژوهشگاه زلزله‌شناسی نیز با رد برخی گمانه‌‌زنی‌ها درباره جلوافتادن زلزله تهران تحت تاثیر زمین‌لرزه‌های اخیر گفت: هر چند نگرانی بابت فعالیت گسل‌های البرز وجود دارد اما فاصله زیاد نقاط زلزله‌زده طی دوهفته اخیر با تهران، فرضیه تحریک گسل‌های تهران را ضعیف کرده‌است.
جزئیات جلسه شورای‌ مدیریت بحران از زبان معاون استاندار تهران
زلزله‌های زنجیره‌ای به پایتخت می‌رسد؟
 «اغراض سیاسی پشت پیش‌بینی زلزله تهران»
 معاون پژوهشگاه زلزله: هیچ یک از 5 زلزله اخیر، مصنوعی یا ناشی‌از انفجار نبوده است؛ نگران فعالیت گسل‌های البرز هستیم
 100 میلیون نفر زلزله سراوان را احساس کردند
گروه مسکن- هاجر شادمانی: معاون عمرانی استاندار تهران با اعلام تشکیل جلسه شورای مدیریت بحران پایتخت در پی وقوع زمین‌لرزه‌های زنجیره‌ای در کشور، از رد فرضیه «زلزله قریب‌الوقوع در تهران» در این جلسه خبر داد.
محمدرضا محمودی  با اشاره به اینکه شنبه‌شب در موسسه ژئوفیزیک، جلسه‌ای با حضور مسوولان مدیریت بحران تهران و محققان زلزله تشکیل شد، افزود: با ‌جمع‌بندی نظرات مطرح شده در این جلسه مشخص شد 5 زلزله اخیر نمی‌تواند تاثیری بر گسل‌های تهران داشته باشد. برای تهران از سال‌ها پیش، احتمال وقوع زلزله‌ای با شدت حداکثر 7 ریشتر در نظر گرفته شده اما پیش‌بینی اخیر مبنی بر زلزله‌ 10 ریشتری در منطقه، کذب محض است که با اغراض سیاسی مطرح شده است.
همچنین معاون پژوهشی پژوهشگاه زلزله‌شناسی ایران نیز در واکنش به برخی گمان‌زنی‌ها درباره جلوافتادن زلزله تهران تحت تاثیر زمین‌لرزه‌های اخیر گفت: هر چند در حال حاضر نگرانی بابت فعالیت و تحرک گسل‌های البرز وجود دارد؛ اما 5 زلزله اخیر در فاصله‌ای دور از هم و با مسافت زیاد از تهران، رخ داده‌اند و اثری بر گسل‌های تهران برجا نگذاشته‌‌اند.
همه 5 زمین‌لرزه طبیعی بودند
معاون پژوهشی پژوهشگاه زلزله شناسی، با بیان اینکه زلزله‌هایی که ظرف 15 روز اخیر در پنج منطقه کشور روی داد، زلزله هایی کاملا متفاوت با دیگری بوده‌اند گفت: تمام فرضیه‌ها و اظهاراتی که ظرف روزهای اخیر درباره ارتباط این زمین لرزه‌ها با یکدیگر عنوان شده است، غیرعلمی و نادرست است.
مهدی زارع افزود: این زلزله‌ها از نظر نوع و موقعیت مکانی با یکدیگر متفاوتند و اینکه برخی از آنان مانند زلزله سراوان در منطقه وسیعی احساس شده است، ناشی از عمق زیاد آن بوده است.
وی با بیان اینکه حداقل حدود 100 میلیون نفر در نقاط مختلف ایران و کشورهای همسایه، زلزله سراوان را احساس کردند، تصریح کرد: تمام پنج زلزله‌ای که اخیرا مناطق کشور را لرزاند زلزله‌های طبیعی و مربوط به تحرکات گسلی بوده‌اند و هیچ کدام مصنوعی، ناشی از انفجار یا آتش فشان نبوده‌اند.
زارع ادامه داد: نزدیکی زمان وقوع زمین لرزه‌های اخیر در میان برخی افراد شایعه غیرطبیعی بودن زلزله‌ها را رایج کرده که کاملا بی‌مورد است و منطق علمی ندارد.
وی با تاکید بر اینکه زمین لرزه‌های اخیر هشداری برای مردم و مسوولان محسوب می شود، گفت: در کشور ما تا زمانی که اتفاقی نیفتد کسی به فکر راه حل و مدیریت حوادث غیرمترقبه نیست، این زلزله‌ها باید مانند زنگ خطری برای مردم و مسوولان باشد و آنها باید بدانند که زلزله‌های بعدی ممکن است این چنین کم تلفات نباشند و آسیب‌های جدی بر جای بگذارند.
بابت گسل‌های البرز نگرانیم!
معاون پژوهشی پژوهشگاه زلزله شناسی همچنین درخصوص شایعات موجود در مورد احتمال فعال شدن گسل‌های البرز در نتیجه زمین لرزه‌های اخیر و وقوع زلزله بزرگ در پایتخت به «دنیای اقتصاد» گفت: گسل‌های البرز همیشه فعال بوده و هستند و ما همیشه بابت این گسل‌ها و احتمال وقوع زلزله در تهران نگران هستیم، بنابراین زلزله‌های اخیر هیچ ارتباطی به فعال شدن این گسل‌ها ندارد.
وی افزود: ما امروز در مورد فعالیت گسل‌های البرز و احتمال وقوع زلزله بزرگ در تهران همان قدر نگران هستیم که روزهای قبل از وقوع پنج زمین لرزه اخیر نگران بودیم و احتمال وقوع زمین لرزه تهران همان قدر در حال حاضر برای ما قابل تامل است که پیش از این زلزله‌ها وجود داشت.
زارع خاطرنشان کرد: با این وجود هیچ ارتباطی بین زلزله‌های اخیر و زلزله تهران وجود ندارد و ما به طور دقیق نمی توانیم پیش‌بینی زل



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


وزیر مسکن و شهرسازی، بخش مسکن و آرامش ایجاد شده بازار آن را در تک رقمی شدن نرخ تورم اقتصاد کشور دارای نقش اساسی دانست.



پنجره، دریچه و شکافی بر دیوار و گاه سقف ساختمان، برای تهویه و تأمین نور است که ویژگی های پنجره، از جمله شکل و اندازة آن و نحوة کاربردش، بسته به شرا..



همان گونه که می دانید یکی از روش های جذب مشتریان احتمالی و ترغیب آنها به خرید محصول یا خدمات شما اسال پیامک های تبلیغاتی برای آنها است . میزان اثر..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5