اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

نمای ساختمان‌های تهران موردی بررسی می‌شود


معاونت شهرسازی‌ومعماری شهرداری تهران، لایحه ضوابط‌ «نما» را تهیه کرده اما تا زمانی که این لایحه برای تصویب به شورای‌شهر فرستاده شود، نمای ساختمان‌های بالای 20 هزار مترمربع و همچنین برج‌های بالای 12طبقه، قبل از اجرا، به صورت موردی مورد بررسی کمیته نما - مستقر در شهرداری- قرار می‌گیرد.
نگاه کاسب‌کارانه برخی بسازوبفروش‌ها در تهران به ساخت‌وساز از یکسو و خلأ نظارت بر فعالیت آنها از سوی دیگر باعث شده یک مدل کلیشه‌ای برای طراحی غالب نماهای ساختمان‌های نوساز، استفاده شود که این مدل به دلیل عدم به کارگیری ذوق و هنر بدیع در طراحی، نمای بصری تهران از منظر شهروندان را مخدوش کرده است.
در این باره مدیرکل معماری و شهرسازی شهرداری تهران گفت: لایحه ضوابط نما را تهیه کرده‌ایم که به شورای اسلامی شهر تهران ارائه خواهیم کرد.
جواد کریمیان اقبال در گفت‌وگو با خبرگزاری‌فارس به بحث نماهای شیشه‌ای شهر تهران اشاره کرد و گفت: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران 40 درصد نمای ساختمان باید شیشه‌ای باشد و بیشتر از آن اجازه داده نمی‌شود.
مدیر کل معماری و شهرسازی شهرداری تهران ادامه داد: کمیته سیما و نمای شهری را تشکیل داده‌ایم و در آن برای ساختمان‌های بالای 12 طبقه و بیش از 20 هزار متر مربع بنا را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه بحث نما در کلانشهر تهران اهمیت زیادی دارد گفت: در قانون ضعف‌هایی در این زمینه وجود داشت که نمی‌توانستیم کار را به درستی انجام دهیم.
کریمیان اقبال در خصوص ابلاغ ضوابط نما در کلانشهر تهران گفت: لایحه‌ای برای ضوابط نما تهیه کرده‌ایم که طی این هفته به شورای اسلامی شهر تهران ارائه می‌شود.
کریمیان اقبال اضافه کرد: ضوابط عام نما را در این مصوبه دیده‌ایم و در 5 قالب مورد بررسی قرار گرفته است.
وی افزود: البته برای تمام ساختمان‌های شهر که نماهای شیشه‌ای دارند اگر موردی داشته باشد آن را در کمیته بررسی ‌می‌کنیم.




موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


بهترین و مشهورترین مدیران جهان در هنگامی که به اوج شکوفایی و بالندگی دوران کاری خود و شرکتشان رسیده اند در مصاحبه با خبرنگاران یک نکته را به طور مشت..



میزان عايق بندي گرمايي پنجره دو جداره به فاصله دو شيشه بستگي دارد. اگر فاصله دو شيشه بسیار كم باشد، نفوذ گرمايي افزایش یافته و به طبع آن رسانايي گرم..



اکثر مردم بر این تفکرند که اجرای مبحث 19 مقررات ملی ساختمان سبب افزایش هزینه‌های ساختمان می‌شود و این در حالی است که چنانچه این مبحث در ساختمان بدرس..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5