اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM
اشتراک در »»
Share www.UpvcCenter.com on Facebook
Share www.UpvcCenter.com on Google+
نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور
تلفن :03195018095

شرکت آستن فناور


نماینده رسمی کمپانی JOKE Technology GmbH آلمان

بزرگترین ارائه کننده تجهیزات تعمیر و نگهداری، پرداخت و پولیش قالبهای صنعتی


 

احتراما"

 به اطلاع میرساند، شرکت آستن فناور نماینده رسمی کمپانی JOKE Technology GmbH آلمان، بزرکترین ارائه کننده تجهیزات تعمیر و نگهداری، پرداخت و پولیش قالبهای صنعتی در ایران میباشد.

این شرکت در طول 25 سال فعالیت خود، صدها مرکز تعمیر و نگهداری و پرداخت و پولیش قالبهای صنعتی در ایران احداث نموده و با موفقیت خدمات پس از فروش و تامین مواد مصرفی مورد نیاز را از طریق عوامل فروش خود در اکثر شهرهای کشور عهده دار بوده است.

 تولیدکنندگان محصولات UPVC در ردیف مشتریانی هستند که در سالهای اخیر درخواستهای کثیری از آنها واصل شده و تعداد قابل توجهی از تجهیزات ما، هم اکنون در آن مراکز در دست بهره برداری میباشند. دستگاه جوش سرد Mold Welder ، که از درجه اهمیت بالائی در مجموعه تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر و نگهداری قالبهای UPVC برخوردار است از اقلامی است که شرکت آستن فناور با بهره گیری از دانش فنی ژاپنی در ایران تولید می نماید. دستگاه جوش سرد مدل VN-03+ هم اکنون از طرف اکثر کارشناسان ایرانی و خارجی که نصب و راه اندازی خطوط UPVC را در ایران اجرا مینمایند محصول شناخته شده ای است و مورد تایید آنها میباشد.

به پیوست برشور دستگاه جهت بررسی ارسال میگردد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده ویدئو کلیپ مربوطه، از شما دعوت میشود تا از وب سایت شرکت به آدرس www.austenco.ir  بازدید فرموده و یا به کانال تلگرام ما @austenco بپیوندید.

 با تقدیم احترام

سلماسی

مدیر عامل

شركت آستن فناور

 


تلفن:88902945 – 88944290 – 88944291 فاکس:88924196 وب سایت: www.austenco.ir

تلگرام : @austenco

اینستاگرام: austen_fanavar

 

آدرس: تهران – خيابان سميه، بعد از سپهبد قرني، شماره 228 طبقه دوم

عضویت در UpvcCenter مزایای عضویت در UpvcCenter درباره UpvcCenter