اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

شیشه های ذخیره کننده انرژی نسل جدید پنجره خانه ها و ساختمانهای تجاری


محققان استرالیایی در حال ساخت شیشه ای جدید هستند که با برخورداری از ویژگی سلولهای خورشیدی نه تنها تولید انرژی کرده بلکه می توان از آن به عنوان نسل جدید پنجره خانه ها و ساختمانهای تجاری استفاده کرد ...
محققان استرالیایی در حال ساخت شیشه ای جدید هستند که با برخورداری از ویژگی سلولهای خورشیدی نه تنها تولید انرژی کرده بلکه می توان از آن به عنوان نسل جدید پنجره خانه ها و ساختمانهای تجاری استفاده کرد .به گزارش خبرگزاری  Fax News پروفسور جان بل از انستیتو منابع پایدار استرالیا معتقد است چنین شیشه ای ممکن است در آینده منجر به کاهش چشمگیر آلاینده های کربنی شود . وی که با همکاری گروهی از محققان یک شرکت تکنولوژیکی در استرالیا بر روی این پروژه فعالیت می کند گفت : سلولهای خورشیدی که از این طریق ساخته می شوند تحول چشمگیری در کاهش هزینه های ساختمان سازی ایجاد می کنند و در عین حال می توان به عنوان ذخیره کننده های انرژی از آن استفاده نمود . این سلولهای خورشیدی شفاف ، رنگدانه های قرمز اشعه ایکس را داراست اما با این حال کاملاً شفاف به نظر می رسد .

بر اساس این گزارش این سلولها حاوی دی اکسید تیتانیم می باشند که با رنگی ویژه پوشیده می شود و می تواند ضریب جذب نور را افزایش دهد به این صورت انرژی جذب شده به وسیله شیشه ها قابل ذخیره می باشند که در انرژی گرمایشی خانگی از آن استفاده می شود . به این صورت با جذب حرارتهای اضافی موجود در فضا کمک شایانی به عدم اتلاف انرژی سرمایشی می نمود .



موضوعات مرتبط
تکنولوژي UPVC , تحليل وضعيت مسکن , تکنولوژي شيشه , استاندارد , معماري و دکوراسيون داخلي , در و پنجره

مرتبط

پیشنهاد ما


اینکه بعضا عنوان می‌شود به دلیل رشد قیمت مصالح ساختمانی، هزینه تمام شده واحدهای اقدام ملی مسکن میلیاردی شده، شانتاژ و جوسازی برخی از دلالان است که..



براساس آمارها به‌طور میانگین حدود هشت درصد افزایش سالانه در نرخ حریق‌های ساختمانی در شهر تهران مشاهده می‌شود و حدود ۲۵ درصد از کل حریق‌های پایتخت..



مدیر عامل بانک مسکن 10 مزیت عمده برای موسسات پس‌انداز و تسهیلات مسکن منطقه‌ای را تشریح کرد.به گزارش خبرگزاری فارس، محمد هاشم بت شکن گفت: اهرم سرمایه..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5