اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM
خصوصیات و ویژگی های شیشه های دوجداره

شیشه دو جداره از بهم چسباندن یک یا چند قالب شیشه ای موازی برای به وجود آوردن یک واحد غیر قابل نفوذ تشکیل می شود و اصل آن برای به وجود آوردن محفظه ای همگن از هوای خشک یا با گاز که ما بین یک یا چند جداره شیشه پر می شود استوار است محفظه خالی همگن در بین دو شیشه با استفاده از پروفیل آلومینیومی ظریف که از ماده رطوبت گیر پر شده است ایجاد می گردد.



سابقه ای 200 ساله شیشه دو جداره

آنچه به عنوان شیشه های دو جداره شناخته می شود سابقه ای 200 ساله دارد. شیشه های دو جداره در ابتدا به صورت غیر صنعتی و با ساده ترین امکانات کارگاهی تولید می شدند همگام با دستیابی به تکنولوژی در چند دهه اخیر دگرگونی عظیمی در ساخت شیشه های دو جداره بوجود آمد. دستگاههای حمل اتوماتیک، میزهای برش استاندارد، شستشوی مکانیزه، بوتیل زن، استفاده از رطوبت گیر و عایق پلی سولفاید و تزریق گاز آرگون بین لایه شیشه سبب تولد نسل تازه ای از شیشه های دو جداره شد.



میزان انتقال صدا از پنجره های دو جداره

بحث صدا و ایزولاسیون یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب نوع پنجره و متعلقات آن می‌باشد که مخصوصاً در کلان شهرها و مناطق پر صدا این مهم پر رنگتر می‌گردد. پس لازم است در ابتدا شناختی اجمالی بر روی فاکتورها و آیتم‌های اثرگذار آن پیدا کرده تا با آگاهی نسبت به انتخاب نوع محصول قدم برداریم.



شیشه های لمینت و انواع آن

شیشه‌ی لمینیت، ترکیبی شبیه به ساندویچی تشکیل شده از یک لایه‌ی میانی پلاستیک پلی‌وینیل‌بوتیرال است که با دو یا تعداد بیشتری لایه‌ی شیشه احاطه شده است. لایه‌ی PVB از مواد شیمیایی و اوراق مکانیکی ساخته می‌شود.



اجتناب از خطر آسیب‌دیدگی ناشی از شکسته شدن شیشه‌ها

شیشه می‌تواند یک ماده‌ی خطرناک باشد:هنگامی که شیشه‌ می‌شکند، می‌تواند تراشه و ذرات خطرناک را تشکیل دهد. برای جلوگیری از خطر آسیب‌های ناشی از شیشه‌های شکسته، شیشه‌های ایمنی با تکنولوژی بالا در اشکال مختلف و چند لایه در دسترس است که بسیاری از آنها می‌توانند در پنجره‌های دوجداره استفاده شوند



شيشه‌هاي پوشش‌دار، كنترل‌كننده انرژي Low-E

امروزه با پيشرفت تكنولوژي و پوشش دادن لايه‌هاي بسيار نازك روي شيشه ـالبته با تجهيزات بسيار پيشرفته ـ شيشه‌هايي توليد مي‌گردد كه تا حد زيادي كاستي‌هاي شيشه معمولي را مخصوصاً در رابطه با اتلاف و كسب انرژي حرارتي خنثي مي‌كند در عين حال تامين نور مرئي را كه از خواص اصلي شيشه مي‌باشد حفظ مي‌نمايد



انواع و خصوصيات شيشه دوجداره

سيستم شيشه دو جداره شامل دو يا چند لايه شيشه که به طور موازي در فواصل مساوي از يکديگر قرار گرفته اند و توسط اسپيسر در دور تادور آن ، از هم جدا شده اند . در فضاي بين شيشه ها هوا يا گازهاي خاص بدون رطوبت ( آرگون يا کريپتون ) با فشاري تقريباً مساوي با هواي بيرون وجود دارد . در شيشه دو جداره غالباً از اسپيسرهاي آلومينيمي استفاده مي شود که درون اسپيسر را با ماده رطوبت گير پر مي کنند که اين ماده سبب جذب رطوبت هواي مابين دو شيشه مي گردد و توسط مواد درزگير مناسب ، کاملاً آب بندي شده است . در صورت استفاده از شيشه دو جداره و پنجره هاي عايق مي توان در ازاي هر مترمربع V به ميزان ?? مترمکعب گاز در سال صرفه جويي کرد . علاوه بر کاهش مصرف انرژي و سر و صدا ، محيط زيست پاکيزه تري نيز خواهيم داشت .



استفاده از پلکسی گلاس در شیشه ی ساختمان های جدید

پلکسی گلاس Plexiglass یا پلی متیل متاکریلیت Poly methyl methacrylate ترکیبی ترانسپارنت و ترموپلاست بوده که به عنوان شیشه در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.



برج شیشه ای کانادا با کرتنوال آلومینیومی آندایز، پوشش داده خواهد شد

کرتنوال آلومینیومی آندایز تنها یکی از زیباییهای است که به زودی ساختمان برج شیشه ای شهر مانکتون را دربر خواهد گرفت.



شیشه های با پوشش مواد نانو

شیشه های خود تمیز شونده عامل کثیفی و لک بر روی شیشه : فرورفتگیهای میکروسکوپی در سطح شیشه و نشست ذرات گردوغبار و ترکیب آنها با آب و چربیها می باشد. ماده نانوئی با قرار گرفتن بر روی سطح شیشه ، باعث پوشش فرورفتگی ها شده و سطح شیشه کاملا مسطح میگردد. از اینرو مانع از کثیف و خیس شدن سطح می شود و در نتیجه با یک بار بارش باران و یا آب ریختن بر روی سطح تمامی کثیفی آن از بین می رود.



خطر شیشه های دو جداره غیر صنعتی را جدی بگیرید

همگام با دستیابی به تکنولوژی در چند دهه اخیر ، دگرگونی عظیمی در ساخت شیشه های دو جداره بوجود آمد . دستگاههای حمل اتوماتیک ، میزهای برش استاندارد ، شستشوی مکانیزه ، بوتیل زن ، استفاده از رطوبت گیر و عایق پلی سولفید و تزریق گاز آرگون بین دو لایه شیشه ، سبب تولد نسل تازه ای از شیشه های دو جداره شدند



شیشه های ذخیره کننده انرژی نسل جدید پنجره خانه ها و ساختمانهای تجاری

محققان استرالیایی در حال ساخت شیشه ای جدید هستند که با برخورداری از ویژگی سلولهای خورشیدی نه تنها تولید انرژی کرده بلکه می توان از آن به عنوان نسل جدید پنجره خانه ها و ساختمانهای تجاری استفاده کرد ...



فناوری نانو در صنایع ساختمان

فناوری نانو در صنایع ساختمان هم نقش بسزایی دارد، در این راستا بیشترین سهم را صنایع فولاد، شیشه و بتن ایفا می کنند. کاربرد نانو ذرات در صنعت ساختمان که مهمترین آن ها نانو لوله های کربنی ( CNT ) و دی اکسید تیتانیوم (TiO2) هستند، عموما" در سازه های اصلی باعث افزایش خواص مکانیکی نمونه ها شده و در بخش نازک کاری نیز کاربرد نانو پوشش ها در نمای داخلی و خارجی ساختمان ها نیز از اهمیت ویژه ای برخورداراست.



شیشه های دوجداره

صنعت شیشه یکی از قدیمی ترین حرفه هایی است که بشر بدان اشتغال داشته است.مصری ها سازنده اولین اشیای شیشه ای بوده اند،ظروف بدست آمده از حفاری مصر قدمت 5هزار ساله دارد. اقوام آریایی نیز با خمیر شیشه آشنا شده بوده اند و زینت آلات و لوازم منزل خود را ازخمیر شیشه می ساختند. در سال 1865 میلادی صاحب یک مغازه شیشه فروشی در شهر نیویورک با ابتکار خویش حق ثبت و امتیاز بهره برداری از شیشه های عایق دوجداره را در ایالات متحده بدست آورد.




 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5