اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

لاستیک های درزگیر


لاستیک‌های درزگیر نقش مهمی در عایق بندی صوتی و حرارتی پنجره دارند، انتخاب درست نوع لاستیک از لحاظ انعطاف پذیری، دوام در مقابل عوامل جغرافیایی و ترک برنداشتن از مهمترین عوامل در عایق بندی بالای پنجره می باشد. بهترین نوع لاستیک ها به ترتیب کیفیت عبارتند از: 1. EPDM 2. TPE یا TPV 3. سیلیکون

لاستیک‌های درزگیر نقش مهمی در عایق بندی صوتی و حرارتی پنجره دارند، انتخاب درست نوع لاستیک از لحاظ انعطاف پذیری، دوام در مقابل عوامل جغرافیایی و ترک برنداشتن از مهمترین عوامل در عایق بندی بالای پنجره می باشد. بهترین نوع لاستیک ها به ترتیب کیفیت عبارتند از:
1.  EPDM
2.  TPE یا  TPV
3.  سیلیکون

لاستیک درزگیر epdm


بدترین نوع لاستیک درزگیر نیز از نوع PVC می باشد که معمولا در مقابل عوامل جوی ترک برداشته و همچنین لنعطاف پذیری خوبی ندارند و بعد از مدتی فشره شدن عملا خاصیت انعطاف پذیری و برگشت پذیری خود را از دست می‌ دهند. راحترین راه شناسایی این نوع لاستیک نیز آتش زدن آن می باشد، معمولا این نوع لاستیک‌ها بوی نایلون سوخته می دهند. در صورتی که پنجره ای از این نوع لاستیک داشت، قطعا از خرید این نوع پنجره خودداری نمایید.
نکته حائز اهمیت در خصوص پروفیل‌هایی هست که لاستیک سرخود دارند و اصطلاحا در وشه ها جوش شده‌اند. بسیار اهمیت دارد که محل جوش خوردگی با کل لاستیک هم سطح باشد و برآمدگی نسبت به طول لاستیک نداشته باشد چرا که این محل، محل درز هوا باد و  نتیجتا از بین رفتن عایق صوتی و حرارتی پنجره شما خواهد شد. در اینجا چند نمونه از جوش‌های نامناسب پنجره به نمایش گذاشته شده است، ملاحظه بفرمایید

 

 

لاستیک درزگیر
 
لاستیک درزگیر
 


همچنین اتصالات پیچی پروفیل نیز مهم هستند و باید لاستیک‌ها در این محل درست روی هم قرار گرفته باشند، در تصویر زیر نمونه‌ای از از تولید های غلط به نمایش گذاشته شده است، ملاحظه بفرمایید. حق شما خرید محصول با کیفیت هست، پنجره ای که در آن حداقل اصول کیفی رعایت نشده باشد نمی تواند به عنوان یک پنجره عایق از لحاظ صوتی و حرارتی عمل کن، هر توجیحی را نپذیرید،


مولیون







موضوعات مرتبط
تکنولوژي UPVC , تحليل وضعيت مسکن , تکنولوژي شيشه , استاندارد , معماري و دکوراسيون داخلي , در و پنجره

مرتبط

پیشنهاد ما


بازار مسکن در شهرهای اطراف تهران در وضعیت رکود قرار گرفته و نرخ‌ها در شهرهای پردیس، هشتگرد و پاکدشت بین ۵ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است.



۹ راهکار معاونت مسکن و ساختمان برای تعادل‌بخشی بازار ملک، در جلسه پنج‌شنبه گذشته وزیر راه و شهرسازی با کارشناسان و صاحبان کسب‌وکارهای ساختمانی تشریح..



جمعی از صاحب‌نظران اقتصادی و شهرساز با هشدار درباره «بی‌عملی» در تامین مسکن اقشار ضعیف و دهک‌های کم‌درآمد اعلام کردند ادامه این وضعیت می‌تواند بازگش..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5