اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM
نگهداری و تمیزکاری در و پنجره یو پی وی سی



رعایت موارد ایمنی در و پنجره یو پی وی سی



درب و پنجره های PVC

ساخت درب و پنجره های PVC از نوع سخت در سال ۱۹۶۰ در اروپا آغاز شد . با پیشرفت تکنولوژی و افزایش هزینه تولید درب و پنجره های چوبی آهنی و آلومینیومی ، استفاده از این نوع درب و پنجره ها رونق روز افزون یافته است .



اهمیت استفاده از پروفیل گالوانیزه در ساخت درب و پنجره های upvc

برای مقاوم سازی و تقويت درب و پنجره های دو جداره UPVC، از پروفيل های گالوانيزه (که اصطلاحا به آنها رینفورس هم گفته می شود) با ضخامت مناسب در داخل پروفيل های UPVC استفاده می‌شود.



توری پنجره های دوجداره upvc

باز گذاشتن پنجره ها در ساعاتی از روز بهترین راه برای ایجاد جریان هوا و تهویه طبیعی در خانه می باشد.اما بهتر است روی پنجره هایتان توری نصب کنید تا از ورود حشرات آزاردهنده،پشه و مگس جلوگیری شود. کارشناسان بهداشت اعتقاد دارند استفاده از مواد شیمیایی و سم های کشنده جهت از بین بردن حشرات برای انسان مضر می باشد و صحیح ترین راه برای جلوگیری از ورود حشرات ، جوندگان و مبارزه با آنها نصب توری روی پنجره ها می باشد .



عايق بندي گرمايي پنجره دو جداره

میزان عايق بندي گرمايي پنجره دو جداره به فاصله دو شيشه بستگي دارد. اگر فاصله دو شيشه بسیار كم باشد، نفوذ گرمايي افزایش یافته و به طبع آن رسانايي گرمايي پنجره دو جداره افزايش مي يابد. اگر فاصله دو شيشه زياد باشد، پديده همرفت بر ويسكوزيته (گرانروي) گاز فائق آمده و باعث افزايش رسانايي گرمايي پنجره دو جداره خواهد شد. بيشترين عايق بندي گرمايي زماني رخ مي دهد كه فاصله دو شيشه بين 16 تا 19 ميليمتر باشد. فاصله شيشه دو جداره بايد نسبت به قاب پنجره upvc مورد استفاده تنظيم گردد.



استانداردهای پنجره UPVC

از لحاظ کیفی و همچنین از لحاظ قیمت، مهترین نقش در ساخت یک پنجره UPVC را پروفیل ایفا می کند. هر چقدر یک پروفیل با کیفیت و مرغوب باشد در آینده مشکلات پنجره دو جداره هم کمتر می شود.شاید یک پنجره با پروفیل نامرغوب یا مرغوب از لحاظ شکل ظاهری برای مصرف کننده عام قابل تشخیص نباشد، اما مشکلاتی که در آینده گریبان گیر مصرف کنندگان می شود، حتی باعث بیزاری آنها از پنجره UPVC می شود.



گونیا

گونیاها وسایلی هستند که از آن ها برای عملیات خط کشی، کنترل زوایا، بعضاً اندازه گیری طول و کنترل تعامد تختی و مستقیمی سطوح در کارگاه و آزمایشگاه استفاده می شود.



تراز

تراز وسیله ای است که از آن در حالت عمومی برای کنترل شیب سطوح و در حالت خاص برای کنترل و اندازه گیری پارامترهای هندسی سطوح استفاده می شود.



مترها

مترها جزء وسایل اندازه گیری طول هستند که در صنایع و کارهای نجاری، ساختمانی، معماری، خیاطی، مکانیکی، جوشکاری و ... کاربرد فراوان دارند. مترها جزء وسایل اندازه گیری طول هستند که در صنایع و کارهای نجاری، ساختمانی، معماری، خیاطی، مکانیکی، جوشکاری و ... کاربرد فراوان دارند. مترها در دو دستگاه یکاهای بین المللی و انگلیسی درجه بندی می شوند. قابلیت تفکیک مترها در دستگاه یکاهای بین المللی عموماً یک میلی متر و گستره ی اندازه گیری از یک متر تا چند متر و در دستگاه انگلیسی با قابلیت تفکیک یک سی و دوم اینچ و گستره ی اندازه گیری از 4 اینچ تا چند یارد هستند.



ابزارآلات و اتصالات مورد نیاز برای ساخت و نصب در و پنجره UPVC

از این دریل ها بیشتر در مورد قطعات بزرگ که سوراخ کردن آن با ماشین مته میسر نباشد و همچنین در سوراخ های کم قطر و بی نیاز از دقت زیاد استفاده می شود. نیروی چرخش این دریل توسط الکتروموتور نیروی پیشروی آن با دست کارگر ایجاد می شود. این دستگاه معمولاً با برق یک فاز کار می کند. مته ابزاری است که برای ایجاد سوراخ در قطعات به کار می رود. جنس مته از فولاد کربنی یا آلیاژی است و آنها را سخت می کند. مته ها را در دو شکل دنباله استوانه و دنباله مخروطی می سازند.



مراحل نصب و نگهداری پنجره های UPVC

بهترین زمان جهت نصب در و پنجره های UPVC در ساختمان های نوساز هنگامی است که عمده عملیات ساختمان به پایان رسیده است.



روش ساخت در و پنجره UPVC

استفاده از مواد UPVC جهت ساخت در و پنجره از اواخر سال 1960 میلادی ابتدا از اروپا آغاز گردید این نوع پنجره ها به دلایل متعدد از جمله زیبایی، تنوع رنگ و مهم تر از همه عایق مناسب در برابر اتلاف انرژی طی چند دهه اخیر مورد استقبال مصرف کننده ها قرار گرفته است و جایگزین پنجره های فلزی و چوبی گردیده است به طوری که هم اکنون بیش از 70 درصد درب و پنجره ها در کشورهای پیشرفته از جنس PVC می باشد.



طرح پنجره ها

همواره تعامل خاصی میان ساختمان ها و پنجره ها وجود دارد و طراحان و مهندسان از پنجره به عنوان ابزاری در خصوص ساختمان ها استفاده می نمایند. پروفیل های UPVC ساخت پنجره ها را در انواع طرح، رنگ و بازشو امکان پذیر می سازند.



توانایی برداشت اندازه ها از محل نصب در و پنجره

اندازه گیری عبارت است از سنجش کمیتی با واحدی قراردادی و استاندارد از همان کیفیت یکی از کارهای اساسی در تولید هر قطعه اندازه گیری می باشد زیرا در کارهای تولیدی هر قطعه بایستی اندازه خود را داشته باشد تا بتواند در هنگام استفاده بدون اشکال وظیفه خود را در سیستم انجام دهد.شخص اندازه گیر باید دانش، مهارت، دقت، تجربه حوصله و بینایی مطلوب داشته باشد تا این عوامل باعث خطا در اندازه گیری نشوند.



شناسایی اصول مواد اولیه ساخت درب و پنجره UPVC

یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت درب و پنجره های ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبایی و استحکام می باشد.سبکی وزن، خمش پذیری، عدم اشتعال، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و بیولوژیک، قابلیت تبدیل به سطوح صیقلیانعطاف پذیری در کاربردهای متعدد پلیمر مزبور ر به مناسب ترین جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیر فلزی در صنعت در و پنجره سازی تبدیل نموده است.



نصب استاندارد درب و پنجره هاى يوپى وى سى

براى نصب استاندارد درب و پنجره هاى يوپى وى سى بايد به نكات زير توجه شود: ١-اندازه گيرى ساخت بايد از روى قاب انجام شود،در صورت درخواست مشترى موارد حتما صورتجلسه گردد. ٢-ايجاد بادخور جهت تزريق مواد درزبندى،تراز كردن قاب و جلوگيرى از تحت فشار بودن پنجره



لاستیک های درزگیر

لاستیک‌های درزگیر نقش مهمی در عایق بندی صوتی و حرارتی پنجره دارند، انتخاب درست نوع لاستیک از لحاظ انعطاف پذیری، دوام در مقابل عوامل جغرافیایی و ترک برنداشتن از مهمترین عوامل در عایق بندی بالای پنجره می باشد. بهترین نوع لاستیک ها به ترتیب کیفیت عبارتند از: 1. EPDM 2. TPE یا TPV 3. سیلیکون



مشخصات گالوانیزه

گالوانیزه استارکچر اصلی پنجره دوجداره upvc بوده و به هیچ وجه و در هیچ شرایطی برای پروفیل‌ها قابل حذف نیست. وظایف گالوانیزه در تصویر زیر به اختصار توضیح داده شده است.



اجزای تشکیل دهنده پنجره

پنجره دوجداره upvc استاندارد از چندین بخش اصلی تشکیل شده که در این تصویر به نمایش گذاشته شده است. پروفیل Upvc گالوانیزه لاستیک درزگیر یراق الات شیشه دوجداره



  
1  
2  
3  

 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5